PONAD 40 ZAŁÓG W SAMOCHODACH KLASY PREMIUM- EXOTIC RAGE W TYCHACH
EXOTIC RAGE to największe wydarzenie motoryzacyjno-lifestylowe w Polsce, organizowane od 13 lat. Luksus, prestiż, tysiące koni mechanicznych, wyjątkowe atrakcje, pyszne jedzenie i wspaniała atmosfera – oto co się wydarzy podczas tegorocznej edycji, która potrwa od 8 do 12 lipca. Uczestnicy będą mieli możliwość przeżycia niesamowitej przygody, podróżując sportowymi samochodami klasy Premium. W poprzednich edycjach można było zobaczyć takie perły motoryzacji jak: McLaren 720s, Lamborghini Aventador SV, Ferrari Portofino, Lamborghini Gallardo LP-560, Maserati MC Cabrio UltimaGTR, AstonMartinDBS, Mercedes SL65 AMG Black Series, Nissan GTR Nismo, Lamborghini URUS, Porsche 911 Turbo S czy Rolls Royce. Uczestnikami każdej edycji są członkowie i partnerzy EXOTIC CAR CLUB, czyli znane osobistości świata, sportu, kultury i biznesu z pasją do motoryzacji.
W piątek 10 lipca Exotic Rage i ponad 40 ekip w najlepszych samochodach klasy Premium zawitają na ulicę Browarową 7 do Browaru Obywatelskiego w Tychach. Całość zostanie zwieńczona pokazem live cooking w wykonaniu Juliena Sechera– uczestnika II edycji Masterchefa.

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.