Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9 oraz kamery prido Easy 2K. Oferta będzie dostępna do poniedziałku 2 grudnia.
Specjalna oferta prido daje możliwość zakupu wideorejestratora w obniżonej cenie. Dzięki temu urządzeniu nie tylko zabezpieczymy swoje auto, ale także zwiększymy komfort podróżowania. Produkty prido można kupić również jako prezent świąteczny.
Najlepsza jakość nagrywanych filmów z prido i9
Wideorejestrator prido i9 to flagowy model w ofercie polskiego producenta. Prido i9 rejestruje obraz w kinowej rozdzielczości – 4K 3840x2160 30FPS. Wysokiej jakości sensor Sony Night View pozwala rejestrować szczegółowy obraz nawet w nocy oraz w słabszym oświetleniu. Umożliwia on nagrywanie w rozdzielczości 4K, także podczas niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak opady śniegu. Prido i9 jest wyposażony w aż cztery tryby parkingowe, co gwarantuje bezpieczeństwo pojazdu nawet gdy w pobliżu nie ma kierowcy. Ponadto kamera została wyposażona w sterowanie głosowe oraz moduł Wi-Fi. Dzięki trybowi WDR, prido i9 jest w stanie zoptymalizować jakość nagrywanych filmów także w trudnych warunkach oświetleniowych. Kamera jest również wyposażona w wysokiej klasy czujnik przeciążeń (G-Sensor). Kamera prido i9 zdobyła tytuł Wideorejestrator Roku WP 2024.
Kompaktowe urządzenie – wiele możliwości, prido Easy 2K
Produkty z linii Prido Easy wyróżnia kompaktowy wygląd. W przeciwieństwie do innych wideorejestratorów oferowanych przez polską firmę, prezentują one na wyświetlaczu wszystkie niezbędne funkcjonalności za pomocą ikon. Prido Easy 2K wyposażone zostało w sterowanie głosowe, posiada także wbudowany moduł GPS. Pozwala on uzyskać informacje na temat prędkości oraz dokładnej lokalizacji auta na trasie. Kamera posiada trzy tryby parkingowe – aktywowane przez wykrycie przeciążenia (G-Sensor). Easy 2 K posiada funkcję WDR (szeroki zakres dynamiki obrazu) oraz nagrywa materiały w pętli. Kamera obsługuje karty pamięci microSD do 128GB włącznie.
Kamera prido i9 jest dostępna w cenie 649 zł w Media Expert: https://www.mediaexpert.pl/foto-i-kamery/kamery/wideorejestratory/wideorejestrator-prido-i9
Wideorejestrator prido Easy 2K jest dostępny w cenie 199 zł w Media Expert: https://www.mediaexpert.pl/foto-i-kamery/kamery/wideorejestratory/wideorejestrator-prido-easy-2k
Promocja na kamery prido trwa do 02.12.2024 r.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.