Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l
UNIMOT S.A.
aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa
adam.kukielewski|unimot.pl| |adam.kukielewski|unimot.pl
+48 501 955 144
unimot.pl/
Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l dla użytkowników aplikacji AVIA GO
AVIA, marka należąca w Polsce do Grupy Unimot, kontynuuje swoją akcję promocyjną w Lublinie. 24 września, we wtorek, w godzinach od 16:00 do 18:00, na stacji AVIA w Lublinie przy ul. Czechowskiej 19A, kierowcy będą mogli zatankować paliwo Pb95 oraz ON w korzystnej cenie 4,99 zł za litr. Oferta jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników aplikacji AVIA GO.
Aby skorzystać z promocji, wystarczy pobrać aplikację AVIA GO, zarejestrować się i zatankować na stacji w wyznaczonym terminie. Użytkownicy mogą skorzystać z promocyjnej ceny na maksymalnie 50 litrów paliwa podczas jednorazowego tankowania. Grupa Unimot zaprasza kierowców na stację w wyznaczonych godzinach i prosi o uwzględnienie możliwego zwiększonego natężenia ruchu w tym czasie.
– Po raz drugi w Lublinie organizujemy promocję paliwa za 4,99 zł/l. Poprzednia oferta spotkała się z ogromnym zainteresowaniem kierowców, dlatego z radością kontynuujemy tę akcję. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Lublina do pobrania aplikacji AVIA GO i skorzystania z tej okazji – mówi Karolina Sikorska, Dyrektor ds. marketingu w Grupie Unimot.
Szczegóły promocji:
Termin: wtorek, 24 września 2024 r.
Godziny: 16:00 – 18:00
Lokalizacja:
3022 - AVIA LUBLIN
ul. Czechowska 19A, 20-072 Lublin
Cena promocyjna: 4,99 zł za litr Pb95 oraz ON
Limit tankowania: Maksymalnie 50 litrów na jednorazowe tankowanie
Promocja obowiązuje tylko z aplikacją mobilną AVIA GO. Szczegóły oraz regulamin promocji dostępny jest na stronie: www.aviastacjapaliw.pl/bez-kategorii/akcja-paliwo-499-zl-l-lublin-regulamin-2 *
Aplikacja AVIA GO pełni funkcję programu lojalnościowego, stworzonego z myślą o stałych klientach sieci stacji. Za każde tankowanie oraz zakupy zrobione na stacji paliw, użytkownicy AVIA GO są nagradzani specjalnymi punktami, które następnie mogą wymienić na atrakcyjne nagrody lub zniżki. Ponadto, klienci mają dostęp do specjalnych promocji obejmujących zarówno ofertę paliwową, jak i pozapaliwową. Kolejną z dostępnych funkcjonalności jest możliwość szybkiej i wygodnej płatności za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze.
Aby pobrać aplikację, wystarczy odwiedzić sklep Google Play lub App Store na swoim urządzeniu mobilnym i wyszukać aplikację AVIA GO. Następnie klient może dokonać rejestracji, podając swój numer telefonu lub adres e-mail. Po zalogowaniu można od razu rozpocząć korzystanie z aplikacji.
Obecnie, użytkownicy mogą skorzystać z nowego rozwiązania na stacjach własnych sieci AVIA (około 1/3 stacji pod marką AVIA w Polsce). W aplikacji podróżni znajdą mapę, na której mogą sprawdzić, czy ich pobliska stacja jest objęta programem.
*Promocja obowiązuje wyłącznie 24.09.2024 r. z aplikacją AVIA GO w godzinach 16:00 – 18:00 i dotyczy paliw PB95 i ON przy jednorazowym tankowaniu max. 50l. Promocje nie łączą się. Najniższa cena sprzed 30 dni: ON 5,94 zł/l, PB95 5,82 zł/l. Promocja nie obowiązuje przy płatnościach kartą flotową.
-----
O Grupie UNIMOT:
Grupa UNIMOT jest multienergetyczną grupą kapitałową i liderem wśród niezależnych importerów paliw ciekłych i gazowych w Polsce. Od grudnia 2016 roku spółka należy do stowarzyszenia AVIA International, dzięki czemu jako pierwsza uzyskała prawo do budowania i rozwoju sieci stacji paliw AVIA w Polsce i w Ukrainie. UNIMOT ma ponad 30 lat doświadczenia na rynku paliwowym, specjalizuje się w hurtowej sprzedaży oleju napędowego oraz dystrybucji pozostałych paliw płynnych, zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami. W kwietniu 2023 r. Grupa UNIMOT sfinalizowała transakcję przejęcia aktywów Lotos Terminale (obecnie UNIMOT Terminale), w tym 9 terminali paliwowych i dwóch zakładów produkcji asfaltu. Firma rozwija także segment fotowoltaiki, m.in. pod marką AVIA Solar, oraz inwestuje w kolejne sektory OZE. Spółka notowana jest na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.