Punkta sponsorem tytularnym Miata Challenge. Marka wspiera motorsport
Ogólnopolski Puchar Mazdy MX-5, organizowany od dekady na najlepszych torach wyścigowych w kraju i zagranicą, otwiera kolejny rozdział razem z nowym partnerem strategicznym. Punkta, grupa spółek specjalizujących się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, została tytularnym sponsorem największego w Europie cyklu wyścigów samochodowych jednego modelu oraz największego na świecie pucharu Mazdy MX-5.
Tegoroczny sezon - już pod nazwą “Punkta Miata Challenge” - rusza 26 marca. Ponad 700 osób za kierownicami Mazd MX-5 wszystkich generacji w dwóch ligach fizycznych oraz jednej e-sportowej będzie rywalizowało o trofea.
– Wspieramy amatorski sport motorowy, bo dzielimy z jego miłośnikami pasję do motoryzacji. Jesteśmy marką ubezpieczeniową, która aktywnie wspiera organizację cyklów wyścigowych. Cieszymy się, że możemy przecierać szlaki, zwłaszcza, że widzimy wiele wspólnych wartości łączących Miata Challenge z marką Punkta. To szczególny cykl wyścigów, który nie tylko umożliwia przełamywanie stereotypów dotyczących roadstera Mazdy, ale też daje kierowcom przestrzeń do doskonalenia sportowych umiejętności i edukuje w zakresie bezpiecznej jazdy – mówi Michał Daniluk, prezes Punkta.pl.
Punkta wspiera Puchar Mazdy nie tylko finansowo i medialnie, ale również poprzez organizację dodatkowych atrakcji oraz zniżek dla uczestników. W ramach roli sponsora marka zapewnia również obecność auta bezpieczeństwa (Safety Car) na wszystkich 16 imprezach wyścigowych w tym sezonie.
To już dziesiąta odsłona cyklu
Tegoroczny sezon Punkta Miata Challenge jest jubileuszowy. Od 10 lat i ponad 70 imprez, motorsportowa rywalizacja na najlepszych torach wyścigowych w Polsce łączona jest z edukacją z zakresu bezpiecznej jazdy samochodem z napędem RWD oraz integracją kilkuset zawodników.
– Podążanie za pasją, miłość do motoryzacji i propagowanie bezpiecznej jazdy – to wartości, które są bliskie zarówno zespołowi Miata Challenge, jak i marce Punkta. Cieszę się, że możemy współpracować nad organizacją dziesiątej edycji cyklu, która po raz kolejny będzie integrować kierowców z całej Polski – mówi Karol Malinowski, pomysłodawca i organizator Miata Challenge.
X edycja Punkta Miata Challenge (w tym rozgrywki ligi e-sportowej) potrwa od 26 marca 2022 do lutego 2023 roku.
– Współpraca z organizatorami jest absolutnie fenomenalna, tak samo zresztą jak sama idea cyklu wyścigowego dla amatorów, realizowanego na tak wysokim poziomie. Dziękujemy za możliwość działania razem. Jesteśmy również wdzięczni partnerom technicznym, szczególnie takim jak Humcar i BearWrap, z którymi współpracowaliśmy przy aucie bezpieczeństwa oraz z Luźno i SentiOne, które wspierają nas w social media – mówi Mieszko Sibilski, dyrektor komunikacji Punkta.
Punkta to marka obejmująca grupę spółek specjalizujących się w sprzedaży ubezpieczeń - w ofercie znajdują się produkty od wszystkich wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Punkta sp. z o.o obsługuje klientów detalicznych w ramach sieci niemal 900 agentów w całej Polsce oraz porównywarki punkta.pl.
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.