Komunikaty PR

Rower elektryczny Bird Urban dostępny w Polsce

2022-07-04  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Bird Urban 1.0 M22 jest już dostępny w indywidualnej sprzedaży w Polsce. Miejski rower elektryczny wyróżnia obsługiwany z poziomu aplikacji mobilnej, chroniący przed kradzieżą, zintegrowany system alarmowy, a także lekka, a jednocześnie solidna, aluminiowa konstrukcja oraz nowoczesny design, charakterystyczny dla amerykańskiej marki. Polskim dystrybutorem sprzętu marki Bird jest firma 4cv.

 

Z reprezentatywnego badania przeprowadzonego w maju br. przez Polskie Stowarzyszenie Rowerowe wynika, że blisko czterech na dziesięciu Polaków rozważa w ciągu najbliższych 6-12 miesięcy nabycie roweru elektrycznego. Wyniki sondażu „Użytkowanie rowerów elektrycznych i preferencje zakupowe” wskazują, że ponad 60 proc. badanych rozważa ten zakup z myślą o ułatwieniu dojazdów do pracy lub po zakupy. Co drugi ankietowany swój zamiar uzasadnia wzrostem cen paliw. Ten trend chce wykorzystać polski dystrybutor elektroniki użytkowej, który wprowadził na rynek miejski rower elektryczny znanej w Polsce marki Bird w wersji Urban 1.0 M22.

 

Pojemna bateria i mocny silnik

Zasięg premierowego modelu pojazdu Bird na jednym ładowaniu to od 60 do nawet 100 km w zależności od sposobu jazdy i nawierzchni. Akumulator litowo-jonowy o pojemności 9.6 Ah może być ładowany zarówno bezpośrednio w ramie, jak i po wyjęciu z roweru, a czas potrzebny do jego pełnego naładowania to 4 godziny. Wymienna bateria posiada certyfikat potwierdzający najwyższe standardy dla rowerów elektrycznych oraz została przetestowana pod kątem bezpieczeństwa. Wydajny 250 W silnik umiejscowiony jest w tylnym kole, przez co w mniejszym stopniu jest narażony na uszkodzenia mechaniczne. Gwarantuje on płynną jazdę, a dodatkowo, mimo dużej mocy, pracuje cicho.

 

Wysokowydajny napęd łańcuchowy

Markowy napęd łańcuchowy posiada siedem biegów, co umożliwia wysokie osiągi na wszystkich rodzajach dróg. Mają na to wpływ także duże 28-calowe koła i opony, które z jednej strony są wytrzymałe, a z drugiej – tłumią drgania, podnosząc komfort jazdy. Bezpieczeństwo podróżowania zapewniają markowe hamulce tarczowe. Dodatkowo rower Bird Urban wyposażono w pełni zintegrowany system alarmowy, którego obsługa możliwa jest w mobilnej aplikacji Bird. Wygodę użytkowania pojazdu zapewnia również umieszczony w kierownicy wyświetlacz LCD Dash, który umożliwia monitorowanie m.in. prędkości, przebytego dystansu, trybu wspomagania pedałowania oraz stanu baterii. 


Rower elektryczny Bird Urban 1.0 M22 został zaprojektowany dla użytkowników o wzroście między 173 a 190 cm i wadze maks. 120 kg. Pojazd dostępny jest w sklepach sieci Media Expert w cenie 8 999 zł w kolorach czarnym, srebrnym oraz niebieskim.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.