Ruszyła akcja "Poznaj zespół Bolt"- edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń
Od 13 do 15 listopada w aplikacji Bolt w Warszawie można zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Pasażerowie, którzy zdecydują się na ten przejazd, oprócz kierowcy, spotkają w samochodzie eksperta/ekspertkę Bolt, którzy będą opowiadać o dostępnych w aplikacji rozwiązaniach bezpieczeństwa i rozwieją wątpliwości użytkowników na temat ich działania. Akcja jest częścią aktualnej kampanii "Zespół ds. Bezpieczeństwa Bolt".
W tym tygodniu, od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, podczas przejazdów zamówionych przez aplikację Bolt w Warszawie, będzie można spotkać ekspertów i ekspertki Bolt, którzy będą edukować pasażerów z rozwiązań bezpieczeństwa, dostępnych w aplikacji. Będzie to okazja do lepszego ich poznania, a także możliwość rozwiania wątpliwości na temat ich użytkowania.
- Bezpieczeństwo przejazdów jest nieustannie naszym priorytetem. Dlatego podejmujemy różnorodne działania, które mają podnosić jakość i bezpieczeństwo przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt. Akcja prowadzona w tym tygodniu to nowa odsłona działań edukacyjnych, którymi chcemy zwiększać świadomość narzędzi bezpieczeństwa, dostępnych dla pasażerów i pasażerk w aplikacji - komentuje Paweł Kuncicki, General Manager Bolt w Polsce.
Jak spotkać eksperta/kę Bolt?
Aby odbyć przejazd z ekspertem Bolt i dowiedzieć się więcej na temat dostępnych rozwiązań bezpieczeństwa dla pasażera, wystarczy zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, w aplikacji Bolt pasażerowie będą mogli znaleźć kategorię [nazwa].
Zamawiając przejazd właśnie z tej kategorii i w specjalnej cenie, będą mogli podróżować w towarzystwie eksperta Bolt, który opowie o rozwiązaniach bezpieczeństwa dostępnych w aplikacji. W trakcie przejazdu będzie można posłuchać o panelu bezpieczeństwa, gdzie znajdują się m.in. możliwość podzielenia się szczegółami przejazdu z wybranymi osobami, przycisk alarmowy, przycisk kończący przejazd oraz funkcja nagrywania dźwięku w czasie przejazdu.
Deklaracja finansowa
Akcja jest częścią regularnych działań Bolt na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach. W ubiegłym tygodniu firma zadeklarowała przeznaczenie w nadchodzących latach 100 milionów euro na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach i rozwijania narzędzi bezpieczeństwa.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.