Ruszyła akcja "Poznaj zespół Bolt"- edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń
Od 13 do 15 listopada w aplikacji Bolt w Warszawie można zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Pasażerowie, którzy zdecydują się na ten przejazd, oprócz kierowcy, spotkają w samochodzie eksperta/ekspertkę Bolt, którzy będą opowiadać o dostępnych w aplikacji rozwiązaniach bezpieczeństwa i rozwieją wątpliwości użytkowników na temat ich działania. Akcja jest częścią aktualnej kampanii "Zespół ds. Bezpieczeństwa Bolt".
W tym tygodniu, od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, podczas przejazdów zamówionych przez aplikację Bolt w Warszawie, będzie można spotkać ekspertów i ekspertki Bolt, którzy będą edukować pasażerów z rozwiązań bezpieczeństwa, dostępnych w aplikacji. Będzie to okazja do lepszego ich poznania, a także możliwość rozwiania wątpliwości na temat ich użytkowania.
- Bezpieczeństwo przejazdów jest nieustannie naszym priorytetem. Dlatego podejmujemy różnorodne działania, które mają podnosić jakość i bezpieczeństwo przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt. Akcja prowadzona w tym tygodniu to nowa odsłona działań edukacyjnych, którymi chcemy zwiększać świadomość narzędzi bezpieczeństwa, dostępnych dla pasażerów i pasażerk w aplikacji - komentuje Paweł Kuncicki, General Manager Bolt w Polsce.
Jak spotkać eksperta/kę Bolt?
Aby odbyć przejazd z ekspertem Bolt i dowiedzieć się więcej na temat dostępnych rozwiązań bezpieczeństwa dla pasażera, wystarczy zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, w aplikacji Bolt pasażerowie będą mogli znaleźć kategorię [nazwa].
Zamawiając przejazd właśnie z tej kategorii i w specjalnej cenie, będą mogli podróżować w towarzystwie eksperta Bolt, który opowie o rozwiązaniach bezpieczeństwa dostępnych w aplikacji. W trakcie przejazdu będzie można posłuchać o panelu bezpieczeństwa, gdzie znajdują się m.in. możliwość podzielenia się szczegółami przejazdu z wybranymi osobami, przycisk alarmowy, przycisk kończący przejazd oraz funkcja nagrywania dźwięku w czasie przejazdu.
Deklaracja finansowa
Akcja jest częścią regularnych działań Bolt na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach. W ubiegłym tygodniu firma zadeklarowała przeznaczenie w nadchodzących latach 100 milionów euro na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach i rozwijania narzędzi bezpieczeństwa.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.