Ruszyła akcja "Poznaj zespół Bolt"- edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń
Od 13 do 15 listopada w aplikacji Bolt w Warszawie można zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Pasażerowie, którzy zdecydują się na ten przejazd, oprócz kierowcy, spotkają w samochodzie eksperta/ekspertkę Bolt, którzy będą opowiadać o dostępnych w aplikacji rozwiązaniach bezpieczeństwa i rozwieją wątpliwości użytkowników na temat ich działania. Akcja jest częścią aktualnej kampanii "Zespół ds. Bezpieczeństwa Bolt".
W tym tygodniu, od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, podczas przejazdów zamówionych przez aplikację Bolt w Warszawie, będzie można spotkać ekspertów i ekspertki Bolt, którzy będą edukować pasażerów z rozwiązań bezpieczeństwa, dostępnych w aplikacji. Będzie to okazja do lepszego ich poznania, a także możliwość rozwiania wątpliwości na temat ich użytkowania.
- Bezpieczeństwo przejazdów jest nieustannie naszym priorytetem. Dlatego podejmujemy różnorodne działania, które mają podnosić jakość i bezpieczeństwo przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt. Akcja prowadzona w tym tygodniu to nowa odsłona działań edukacyjnych, którymi chcemy zwiększać świadomość narzędzi bezpieczeństwa, dostępnych dla pasażerów i pasażerk w aplikacji - komentuje Paweł Kuncicki, General Manager Bolt w Polsce.
Jak spotkać eksperta/kę Bolt?
Aby odbyć przejazd z ekspertem Bolt i dowiedzieć się więcej na temat dostępnych rozwiązań bezpieczeństwa dla pasażera, wystarczy zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, w aplikacji Bolt pasażerowie będą mogli znaleźć kategorię [nazwa].
Zamawiając przejazd właśnie z tej kategorii i w specjalnej cenie, będą mogli podróżować w towarzystwie eksperta Bolt, który opowie o rozwiązaniach bezpieczeństwa dostępnych w aplikacji. W trakcie przejazdu będzie można posłuchać o panelu bezpieczeństwa, gdzie znajdują się m.in. możliwość podzielenia się szczegółami przejazdu z wybranymi osobami, przycisk alarmowy, przycisk kończący przejazd oraz funkcja nagrywania dźwięku w czasie przejazdu.
Deklaracja finansowa
Akcja jest częścią regularnych działań Bolt na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach. W ubiegłym tygodniu firma zadeklarowała przeznaczenie w nadchodzących latach 100 milionów euro na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach i rozwijania narzędzi bezpieczeństwa.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.