Ruszyła akcja "Poznaj zespół Bolt"- edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń
Od 13 do 15 listopada w aplikacji Bolt w Warszawie można zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Pasażerowie, którzy zdecydują się na ten przejazd, oprócz kierowcy, spotkają w samochodzie eksperta/ekspertkę Bolt, którzy będą opowiadać o dostępnych w aplikacji rozwiązaniach bezpieczeństwa i rozwieją wątpliwości użytkowników na temat ich działania. Akcja jest częścią aktualnej kampanii "Zespół ds. Bezpieczeństwa Bolt".
W tym tygodniu, od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, podczas przejazdów zamówionych przez aplikację Bolt w Warszawie, będzie można spotkać ekspertów i ekspertki Bolt, którzy będą edukować pasażerów z rozwiązań bezpieczeństwa, dostępnych w aplikacji. Będzie to okazja do lepszego ich poznania, a także możliwość rozwiania wątpliwości na temat ich użytkowania.
- Bezpieczeństwo przejazdów jest nieustannie naszym priorytetem. Dlatego podejmujemy różnorodne działania, które mają podnosić jakość i bezpieczeństwo przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt. Akcja prowadzona w tym tygodniu to nowa odsłona działań edukacyjnych, którymi chcemy zwiększać świadomość narzędzi bezpieczeństwa, dostępnych dla pasażerów i pasażerk w aplikacji - komentuje Paweł Kuncicki, General Manager Bolt w Polsce.
Jak spotkać eksperta/kę Bolt?
Aby odbyć przejazd z ekspertem Bolt i dowiedzieć się więcej na temat dostępnych rozwiązań bezpieczeństwa dla pasażera, wystarczy zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, w aplikacji Bolt pasażerowie będą mogli znaleźć kategorię [nazwa].
Zamawiając przejazd właśnie z tej kategorii i w specjalnej cenie, będą mogli podróżować w towarzystwie eksperta Bolt, który opowie o rozwiązaniach bezpieczeństwa dostępnych w aplikacji. W trakcie przejazdu będzie można posłuchać o panelu bezpieczeństwa, gdzie znajdują się m.in. możliwość podzielenia się szczegółami przejazdu z wybranymi osobami, przycisk alarmowy, przycisk kończący przejazd oraz funkcja nagrywania dźwięku w czasie przejazdu.
Deklaracja finansowa
Akcja jest częścią regularnych działań Bolt na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach. W ubiegłym tygodniu firma zadeklarowała przeznaczenie w nadchodzących latach 100 milionów euro na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach i rozwijania narzędzi bezpieczeństwa.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.