Ruszyła akcja "Poznaj zespół Bolt"- edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń
Od 13 do 15 listopada w aplikacji Bolt w Warszawie można zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Pasażerowie, którzy zdecydują się na ten przejazd, oprócz kierowcy, spotkają w samochodzie eksperta/ekspertkę Bolt, którzy będą opowiadać o dostępnych w aplikacji rozwiązaniach bezpieczeństwa i rozwieją wątpliwości użytkowników na temat ich działania. Akcja jest częścią aktualnej kampanii "Zespół ds. Bezpieczeństwa Bolt".
W tym tygodniu, od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, podczas przejazdów zamówionych przez aplikację Bolt w Warszawie, będzie można spotkać ekspertów i ekspertki Bolt, którzy będą edukować pasażerów z rozwiązań bezpieczeństwa, dostępnych w aplikacji. Będzie to okazja do lepszego ich poznania, a także możliwość rozwiania wątpliwości na temat ich użytkowania.
- Bezpieczeństwo przejazdów jest nieustannie naszym priorytetem. Dlatego podejmujemy różnorodne działania, które mają podnosić jakość i bezpieczeństwo przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt. Akcja prowadzona w tym tygodniu to nowa odsłona działań edukacyjnych, którymi chcemy zwiększać świadomość narzędzi bezpieczeństwa, dostępnych dla pasażerów i pasażerk w aplikacji - komentuje Paweł Kuncicki, General Manager Bolt w Polsce.
Jak spotkać eksperta/kę Bolt?
Aby odbyć przejazd z ekspertem Bolt i dowiedzieć się więcej na temat dostępnych rozwiązań bezpieczeństwa dla pasażera, wystarczy zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Od środy 13 listopada do piątku 15 listopada, w aplikacji Bolt pasażerowie będą mogli znaleźć kategorię [nazwa].
Zamawiając przejazd właśnie z tej kategorii i w specjalnej cenie, będą mogli podróżować w towarzystwie eksperta Bolt, który opowie o rozwiązaniach bezpieczeństwa dostępnych w aplikacji. W trakcie przejazdu będzie można posłuchać o panelu bezpieczeństwa, gdzie znajdują się m.in. możliwość podzielenia się szczegółami przejazdu z wybranymi osobami, przycisk alarmowy, przycisk kończący przejazd oraz funkcja nagrywania dźwięku w czasie przejazdu.
Deklaracja finansowa
Akcja jest częścią regularnych działań Bolt na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach. W ubiegłym tygodniu firma zadeklarowała przeznaczenie w nadchodzących latach 100 milionów euro na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa w przejazdach i rozwijania narzędzi bezpieczeństwa.
Paliwo za 4,99 zł/l na nowej stacji AVIA w Pile
Paliwo za 4,99 zł/l na trzech stacjach AVIA w Poznaniu
Nextbase przedstawia najnowszą kamerę samochodową - Piqo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
Już dziś o godzinie 21.00 stylistka powraca na antenę Polsat Café z formatem „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Jak zapowiada, w premierowych odcinkach kolejnego sezonu programu nie zabraknie spektakularnych, ale i wzruszających metamorfoz. W tej edycji do grona uczestniczek dołączył pierwszy w historii tego projektu mężczyzna. Maja Sablewska zaznacza, że ona i jej zespół z dużą radością podejmują kolejne wyzwania, pomagając Polkom odkryć swoje piękno i swoją wartość, a także nabrać pewności siebie oraz siły do realizacji marzeń.
Zakupy
Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów. Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.