Komunikaty PR

Ruszyła promocja ,,Cashback” od Mio

2020-10-27  |  12:20
Biuro prasowe

21 produktów i nawet 250 złotych rabatu tak w skrócie można podsumować tegoroczną edycję akcji „Cashback”, którą w tym roku dla swoich klientów przygotowała marka Mio. Ideą promocji jest częściowy, określony w regulaminie, zwrot pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora.

W promocji biorą udział najlepsze i najpopularniejsze modele jak chociażby jedyny na rynku wideorejestrator na motocykl Mio MiVue M7560D (taniej o 250 zł), czy przedstawiciel najnowszej serii nawigacji rowerowych do jazdy miejskiej oraz turystyki rowerowej Mio Cyclo Discover Plus (taniej o 200 zł).

 

W promocji „dostępny jest także model MiVue 798 Dual. To urządzenie, które swoimi parametrami z pewnością zainteresuje osoby wymagające czegoś więcej, niż tylko rejestracji przebytej drogi. Urządzenie posiada system wspomagania kierowcy ADAS – FCWS (układ ostrzegania przed kolizją z autem poprzedzającym), LDWS (układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu) i FA (ostrzeżenie o przemęczeniu) oraz Stop&Go (informuje, że pojazd przed nami ruszył). Na pokładzie wideorejestatora znajdziemy wbudowany moduł GPS, dzięki któremu odpowiednio wcześniej otrzymamy informacje o zbliżającym się punkcie pomiaru prędkości oraz zapiszemy dodatkowe metadane (takie jak czas i miejsce nagrania). Model w wersji dual uzupełniony jest o tylną kamerę A30. Za ten zestaw można uzyskać aż 150 zł rabatu.

- Rok 2020 przyniósł wiele zmian w naszym życiu w tym zmianę sposobu poruszania się. Ze względów bezpieczeństwa coraz rzadziej wybieramy transport publiczny a przesiadamy się na własne samochody, motocykle i rowery. Dlatego marka Mio w tegorocznej edycji akcji ,,Cashback” przygotowała specjalną ofertę aż na 21 produktów, które są dedykowane niemal każdemu środkowi transportu indywidualnemu. W tegorocznej ofercie oprócz kamer samochodowych, promocją zostały objęte nawigacje rowerowe, wideorejestrator na motocykl, czy nawigacje 2 w 1 oferowane kierowcom pojazdów ponadwymiarowych. Mamy nadzieję, że nasze urządzenia będą świetnym towarzyszem w podróżach – powiedział Łukasz Tetkowski, CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.