Komunikaty PR

Ruszyła promocja ,,Cashback” od Mio

2020-10-27  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.41 MB )

21 produktów i nawet 250 złotych rabatu tak w skrócie można podsumować tegoroczną edycję akcji „Cashback”, którą w tym roku dla swoich klientów przygotowała marka Mio. Ideą promocji jest częściowy, określony w regulaminie, zwrot pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora.

W promocji biorą udział najlepsze i najpopularniejsze modele jak chociażby jedyny na rynku wideorejestrator na motocykl Mio MiVue M7560D (taniej o 250 zł), czy przedstawiciel najnowszej serii nawigacji rowerowych do jazdy miejskiej oraz turystyki rowerowej Mio Cyclo Discover Plus (taniej o 200 zł).

 

W promocji „dostępny jest także model MiVue 798 Dual. To urządzenie, które swoimi parametrami z pewnością zainteresuje osoby wymagające czegoś więcej, niż tylko rejestracji przebytej drogi. Urządzenie posiada system wspomagania kierowcy ADAS – FCWS (układ ostrzegania przed kolizją z autem poprzedzającym), LDWS (układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu) i FA (ostrzeżenie o przemęczeniu) oraz Stop&Go (informuje, że pojazd przed nami ruszył). Na pokładzie wideorejestatora znajdziemy wbudowany moduł GPS, dzięki któremu odpowiednio wcześniej otrzymamy informacje o zbliżającym się punkcie pomiaru prędkości oraz zapiszemy dodatkowe metadane (takie jak czas i miejsce nagrania). Model w wersji dual uzupełniony jest o tylną kamerę A30. Za ten zestaw można uzyskać aż 150 zł rabatu.

- Rok 2020 przyniósł wiele zmian w naszym życiu w tym zmianę sposobu poruszania się. Ze względów bezpieczeństwa coraz rzadziej wybieramy transport publiczny a przesiadamy się na własne samochody, motocykle i rowery. Dlatego marka Mio w tegorocznej edycji akcji ,,Cashback” przygotowała specjalną ofertę aż na 21 produktów, które są dedykowane niemal każdemu środkowi transportu indywidualnemu. W tegorocznej ofercie oprócz kamer samochodowych, promocją zostały objęte nawigacje rowerowe, wideorejestrator na motocykl, czy nawigacje 2 w 1 oferowane kierowcom pojazdów ponadwymiarowych. Mamy nadzieję, że nasze urządzenia będą świetnym towarzyszem w podróżach – powiedział Łukasz Tetkowski, CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe.

 

Co zrobić, aby skorzystać z „Cashback”?

Należy wejść na stronę www.miocashback.pl i wypełnić znajdujący się tam formularz. Następnie wysyłamy paragon lub fakturę VAT wraz z numerem seryjnym produktu na adres, który został wskazany na stronie akcji.

Więcej szczegółów promocji oraz regulamin można znaleźć na stronie http://www.miocashback.pl/.

Modele urządzeń, które zostały objęte promocją wraz kwotą zwracaną za ich zakup przez Mio Polska:

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW Biuro prasowe
2024-04-24 | 20:00

Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich
Motoryzacja Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
2024-04-16 | 12:37

Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle

Wczesna wiosna to idealny moment na przygotowanie do sezonu rowerowego. W dniach 18-20 kwietnia każdy, kto przyjedzie do Elektrowni Powiśle jednośladem, będzie mógł skorzystać z
Motoryzacja Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
2024-03-29 | 11:00

Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari

Jako wieloletni oficjalny dostawca Scuderia Ferrari, zespołu wyścigowego Formuły 1, firma Niterra, specjalizująca się w zapłonie i elektronice samochodowej, przedłużyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.