Ruszyła promocja ,,Cashback” od Mio
21 produktów i nawet 250 złotych rabatu tak w skrócie można podsumować tegoroczną edycję akcji „Cashback”, którą w tym roku dla swoich klientów przygotowała marka Mio. Ideą promocji jest częściowy, określony w regulaminie, zwrot pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora.
W promocji biorą udział najlepsze i najpopularniejsze modele jak chociażby jedyny na rynku wideorejestrator na motocykl Mio MiVue M7560D (taniej o 250 zł), czy przedstawiciel najnowszej serii nawigacji rowerowych do jazdy miejskiej oraz turystyki rowerowej Mio Cyclo Discover Plus (taniej o 200 zł).
W promocji „dostępny jest także model MiVue 798 Dual. To urządzenie, które swoimi parametrami z pewnością zainteresuje osoby wymagające czegoś więcej, niż tylko rejestracji przebytej drogi. Urządzenie posiada system wspomagania kierowcy ADAS – FCWS (układ ostrzegania przed kolizją z autem poprzedzającym), LDWS (układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu) i FA (ostrzeżenie o przemęczeniu) oraz Stop&Go (informuje, że pojazd przed nami ruszył). Na pokładzie wideorejestatora znajdziemy wbudowany moduł GPS, dzięki któremu odpowiednio wcześniej otrzymamy informacje o zbliżającym się punkcie pomiaru prędkości oraz zapiszemy dodatkowe metadane (takie jak czas i miejsce nagrania). Model w wersji dual uzupełniony jest o tylną kamerę A30. Za ten zestaw można uzyskać aż 150 zł rabatu.
- Rok 2020 przyniósł wiele zmian w naszym życiu w tym zmianę sposobu poruszania się. Ze względów bezpieczeństwa coraz rzadziej wybieramy transport publiczny a przesiadamy się na własne samochody, motocykle i rowery. Dlatego marka Mio w tegorocznej edycji akcji ,,Cashback” przygotowała specjalną ofertę aż na 21 produktów, które są dedykowane niemal każdemu środkowi transportu indywidualnemu. W tegorocznej ofercie oprócz kamer samochodowych, promocją zostały objęte nawigacje rowerowe, wideorejestrator na motocykl, czy nawigacje 2 w 1 oferowane kierowcom pojazdów ponadwymiarowych. Mamy nadzieję, że nasze urządzenia będą świetnym towarzyszem w podróżach – powiedział Łukasz Tetkowski, CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe.
Co zrobić, aby skorzystać z „Cashback”?
Należy wejść na stronę www.miocashback.pl i wypełnić znajdujący się tam formularz. Następnie wysyłamy paragon lub fakturę VAT wraz z numerem seryjnym produktu na adres, który został wskazany na stronie akcji.
Więcej szczegółów promocji oraz regulamin można znaleźć na stronie http://www.miocashback.pl/.
Modele urządzeń, które zostały objęte promocją wraz kwotą zwracaną za ich zakup przez Mio Polska:
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.