Komunikaty PR

Salon samochodowy w Magnolia Park. Festiwal trwa [ZDJĘCIA]

2020-10-23  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Lexus, Jeep, Mazda, Jaguar, Range Rover i inne marki – w jednym miejscu. W Magnolia Park rozpoczął się Festiwal Samochodowych Nowości. Podczas wydarzenia prezentowane są jesienne premiery, tegoroczne nowości i kultowe modele z lat ubiegłych.

Na corocznym Festiwalu Samochodowych Nowości w Magnolia Park tradycyjnie pokazywane są auta, które dopiero co trafiły do salonów. Przykłady to Renault Clio E-Tech Hybrid, nowa KIA Sorento z napędem hybrydowym i nowa Toyota Yaris. – Nie trzeba jeździć po wielu salonach, żeby obejrzeć i porównać wybrane modele. Wystarczy przyjechać do Magnolia Park. To gratka nie tylko dla fanów motoryzacji, ale dla wszystkich osób, które korzystają z samochodów na co dzień – zachęca Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park.

Oprócz absolutnych premier są tegoroczne nowości, a wśród nich Hyundai Santa Fe i Tucson, Lexus UX 200, nowy Nissan Leaf i Fiat 500. Trwający festiwal to doskonała okazja do przyjrzenia się najnowszym trendom w motoryzacji. Dużą część kolekcji prezentowanej w Magnolia Park stanowią auta z napędem hybrydowym. – Na wyróżnienie zasługuje Jeep Renegade 4xe, premiera z tego miesiąca. Ta nowa hybryda jest pierwszym takim modelem wypuszczonym na drogi przez markę Jeep – mówi Jarosław Forszewski z Oxxford Design, współorganizator festiwalu. – Niedługo do Magnolia Park dojadą takie perełki jak elektryczna Mazda MX-30 i sportowe Subaru BRZ – zapowiada.

Na festiwalu prezentowane są także samochody, które zdobyły uznanie fanów nieco wcześniej m.in. Suzuki Swift i Vitara. – Wydarzenia motoryzacyjne już na stałe wpisały się w kalendarz imprez Magnolia Park, spotykając się z uznaniem i zainteresowaniem. Tegoroczny festiwal spodoba się tak samo jak poprzednie edycje, ponieważ jego poziom jest niezmiennie wysoki – zapewnia Joanna Sawośko-Duda.

Trwający aktualnie Festiwal Samochodowych Nowości zakończy się 31 października. Wstęp jest bezpłatny. Samochody zaparkowały na poziomie 0.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.