Salon samochodowy w Magnolia Park. Festiwal trwa [ZDJĘCIA]
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Lexus, Jeep, Mazda, Jaguar, Range Rover i inne marki – w jednym miejscu. W Magnolia Park rozpoczął się Festiwal Samochodowych Nowości. Podczas wydarzenia prezentowane są jesienne premiery, tegoroczne nowości i kultowe modele z lat ubiegłych.
Na corocznym Festiwalu Samochodowych Nowości w Magnolia Park tradycyjnie pokazywane są auta, które dopiero co trafiły do salonów. Przykłady to Renault Clio E-Tech Hybrid, nowa KIA Sorento z napędem hybrydowym i nowa Toyota Yaris. – Nie trzeba jeździć po wielu salonach, żeby obejrzeć i porównać wybrane modele. Wystarczy przyjechać do Magnolia Park. To gratka nie tylko dla fanów motoryzacji, ale dla wszystkich osób, które korzystają z samochodów na co dzień – zachęca Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park.
Oprócz absolutnych premier są tegoroczne nowości, a wśród nich Hyundai Santa Fe i Tucson, Lexus UX 200, nowy Nissan Leaf i Fiat 500. Trwający festiwal to doskonała okazja do przyjrzenia się najnowszym trendom w motoryzacji. Dużą część kolekcji prezentowanej w Magnolia Park stanowią auta z napędem hybrydowym. – Na wyróżnienie zasługuje Jeep Renegade 4xe, premiera z tego miesiąca. Ta nowa hybryda jest pierwszym takim modelem wypuszczonym na drogi przez markę Jeep – mówi Jarosław Forszewski z Oxxford Design, współorganizator festiwalu. – Niedługo do Magnolia Park dojadą takie perełki jak elektryczna Mazda MX-30 i sportowe Subaru BRZ – zapowiada.
Na festiwalu prezentowane są także samochody, które zdobyły uznanie fanów nieco wcześniej m.in. Suzuki Swift i Vitara. – Wydarzenia motoryzacyjne już na stałe wpisały się w kalendarz imprez Magnolia Park, spotykając się z uznaniem i zainteresowaniem. Tegoroczny festiwal spodoba się tak samo jak poprzednie edycje, ponieważ jego poziom jest niezmiennie wysoki – zapewnia Joanna Sawośko-Duda.
Trwający aktualnie Festiwal Samochodowych Nowości zakończy się 31 października. Wstęp jest bezpłatny. Samochody zaparkowały na poziomie 0.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.