Salon samochodowy w Magnolia Park. Festiwal trwa [ZDJĘCIA]
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Lexus, Jeep, Mazda, Jaguar, Range Rover i inne marki – w jednym miejscu. W Magnolia Park rozpoczął się Festiwal Samochodowych Nowości. Podczas wydarzenia prezentowane są jesienne premiery, tegoroczne nowości i kultowe modele z lat ubiegłych.
Na corocznym Festiwalu Samochodowych Nowości w Magnolia Park tradycyjnie pokazywane są auta, które dopiero co trafiły do salonów. Przykłady to Renault Clio E-Tech Hybrid, nowa KIA Sorento z napędem hybrydowym i nowa Toyota Yaris. – Nie trzeba jeździć po wielu salonach, żeby obejrzeć i porównać wybrane modele. Wystarczy przyjechać do Magnolia Park. To gratka nie tylko dla fanów motoryzacji, ale dla wszystkich osób, które korzystają z samochodów na co dzień – zachęca Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park.
Oprócz absolutnych premier są tegoroczne nowości, a wśród nich Hyundai Santa Fe i Tucson, Lexus UX 200, nowy Nissan Leaf i Fiat 500. Trwający festiwal to doskonała okazja do przyjrzenia się najnowszym trendom w motoryzacji. Dużą część kolekcji prezentowanej w Magnolia Park stanowią auta z napędem hybrydowym. – Na wyróżnienie zasługuje Jeep Renegade 4xe, premiera z tego miesiąca. Ta nowa hybryda jest pierwszym takim modelem wypuszczonym na drogi przez markę Jeep – mówi Jarosław Forszewski z Oxxford Design, współorganizator festiwalu. – Niedługo do Magnolia Park dojadą takie perełki jak elektryczna Mazda MX-30 i sportowe Subaru BRZ – zapowiada.
Na festiwalu prezentowane są także samochody, które zdobyły uznanie fanów nieco wcześniej m.in. Suzuki Swift i Vitara. – Wydarzenia motoryzacyjne już na stałe wpisały się w kalendarz imprez Magnolia Park, spotykając się z uznaniem i zainteresowaniem. Tegoroczny festiwal spodoba się tak samo jak poprzednie edycje, ponieważ jego poziom jest niezmiennie wysoki – zapewnia Joanna Sawośko-Duda.
Trwający aktualnie Festiwal Samochodowych Nowości zakończy się 31 października. Wstęp jest bezpłatny. Samochody zaparkowały na poziomie 0.

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.