Samochód bez wychodzenia z domu? Obejrzysz go dzięki wideoinspekcji
W erze internetu i rosnącej cyfryzacji wielu aspektów naszego życia, zakup samochodu stał się bardziej dostępny i wygodny niż kiedykolwiek wcześniej. Jednak teraz technologia idzie o krok dalej, umożliwiając potencjalnym nabywcom obejrzenie pojazdu bez wychodzenia z domu, dzięki nowoczesnej wideoinspekcji. To rewolucyjne podejście do zakupu samochodu oferuje liczne korzyści i znacznie ułatwia proces wyboru odpowiedniego pojazdu.
Tradycyjnie, potencjalni nabywcy samochodów musieli odwiedzać salon samochodowy lub prywatnych sprzedawców, aby obejrzeć pojazd na żywo. To zazwyczaj wymagało czasu i wysiłku, a czasami również długich podróży. Jednak teraz, dzięki wideoinspekcji, można obejrzeć samochód, który nas interesuje, w dowolnym miejscu na świecie, o każdej porze dnia i nocy.
Wideoinspekcja- co to jest?
Wideoinspekcja polega na tym, że pracownik lub sprzedawca korzysta z urządzenia mobilnego, takiego jak smartfon lub tablet, aby przeprowadzić wirtualne spotkanie z potencjalnym nabywcą i bez pośpiechu, z należytą dokładnością pokaże stan techniczny i wizualny pojazdu. W trakcie takiego spotkania, licytujący pojazd na platformie poleasingowe.pl może dokładnie go obejrzeć, oglądając na żywo za pośrednictwem kamery urządzenia sprzedawcy. Można zbliżyć się do konkretnej części samochodu, obejrzeć go pod różnymi kątami, a nawet sprawdzić wnętrze. Wszystko to odbywa się w czasie rzeczywistym, a licytujący może zadawać pytania i prosić o dodatkowe informacje na żywo. Jedynym warunkiem skorzystania z usługi Wideoinspekcji jest używanie urządzenia elektronicznego posiadającego dostęp do Internetu oraz wyposażonego w jedną z następujących aplikacji internetowych pozwalających na transmisję wideo: WhatsApp, Facebook Messenger czy Viber.
Wideoinspekcja- przyszłość w zakupie pojazdów
Korzyści wynikające z wideoinspekcji są liczne. Po pierwsze, oszczędza to czas i koszty związane z podróżą, co jest szczególnie ważne dla osób, które rozważają zakup pojazdu spoza swojego regionu. Po drugie, pozwala to na uniknięcie niespodzianek, ponieważ można dokładnie obejrzeć samochód, zanim podejmie się decyzję udziale w licytacji pojazdu i jego zakupu. Ponadto, wideoinspekcja umożliwia dostęp do znacznie szerszego wyboru pojazdów, ponieważ można przeglądać oferty z różnych lokalizacji.
Warto zaznaczyć, że wideoinspekcja jest szczególnie przydatna przy zakupie samochodu używanego. Można dokładnie zbadać stan techniczny i wizualny pojazdu, a także sprawdzić historię serwisową i raporty o ewentualnych kolizjach. Wszystko to pozwala na bardziej świadomy wybór i zwiększa pewność, że wybrany samochód spełni oczekiwania.-mówi Artur Kopania poleasingowe.pl
Wideoinspekcja to krok w przyszłość zakupów samochodów. Daje ona nabywcom szansę na dokładne zapoznanie się z pojazdem bez konieczności fizycznego obecności w miejscu sprzedaży. To rozwiązanie, które przyspiesza proces zakupu, zapewnia większą wygodę i pewność, a jednocześnie pomaga unikać niepotrzebnych wydatków. Dzięki temu technologicznemu rozwiązaniu, zakup samochodu staje się jeszcze bardziej dostępny i komfortowy. Nie musisz wierzyć zapewnieniom i kupować w ciemno. Skorzystaj z możliwości oględzin w dowolnym zakresie przed zalicytowaniem pojazdu.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.