Komunikaty PR

Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services

2024-10-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota kontynuuje Sezonową Wyprzedaż, która daje klientom możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na samochody. Z tej okazji Toyota Financial Services przedłuża specjalne oferty finansowania. W ramach tych promocji klienci Toyota Bank mogą liczyć na 2 lata bez odsetek w kredycie Toyota Easy GR (Gwarancja Raty), a klienci Toyota Leasing mogą skorzystać z preferencyjnego leasingu z sumą opłat wynoszącą od 103,99%. To doskonała okazja, aby nabyć nowoczesny, ekologiczny samochód i przygotować się na przyszłe regulacje CAFE.

 

Kredyt Toyota Easy GR – 2 lata bez odsetek

W ramach Sezonowej Wyprzedaży, Toyota Bank oferuje promocyjny kredyt Toyota Easy GR (Gwarancja Raty) z oprocentowaniem 0% na 24 miesiące (RRSO 4,93%). Oferta obejmuje wybrane modele Toyoty - Yaris Hybrid, Toyota C-HR HSD oraz Corolla Sedan. Warunkiem skorzystania z tej promocji jest zawarcie ubezpieczenia CPI i/lub GAP. Klienci mogą również wybrać dłuższe okresy finansowania, z oprocentowaniem wynoszącym 3,99% na 36 miesięcy lub 4,99% na 48 miesięcy. Dodatkowo, obniżona prowizja wynosi do 5%, a raty pozostają stałe przez cały okres kredytowania, co czyni tę ofertę niezwykle atrakcyjną.

 

Leasing 103,99% + GAP

Dla przedsiębiorców Toyota Leasing przygotowała specjalną ofertę leasingu z sumą opłat wynoszącą od 103,99% na 24 miesiące. Oferta dotyczy wybranych modeli Toyoty, takich jak Yaris Hybrid, Toyota C-HR HSD oraz Corolla Sedan. Promocja obejmuje także obowiązkowe ubezpieczenie GAP, które zapewnia dodatkową ochronę finansową.

 

Zarówno promocja dla klientów indywidualnych jak i firmowych, potrwa do 31.10.2024.

 

Przygotuj się na regulacje CAFE z Toyota Financial Services

Zmiany w normach emisji CO2 w ramach regulacji CAFE (Clean Air for Europe), które wejdą w życie od stycznia 2025 roku, wymagają od producentów dostosowania oferty do bardziej rygorystycznych limitów. Klienci, którzy zdecydują się na zakup nowoczesnych, ekologicznych modeli Toyoty w ramach Sezonowej Wyprzedaży, mają szansę wyprzedzić te zmiany i być już przygotowani na nadchodzące regulacje. Dzięki ofertom promocyjnym, możliwy jest zakup hybrydowych pojazdów, które oferują znacznie niższą emisję CO2, wspierając tym samym ochronę środowiska i pomagając uniknąć przyszłych obciążeń finansowych związanych z przekraczaniem limitów emisyjnych.

 

Rynek motoryzacyjny dynamicznie się zmienia. Szczególnie ten europejski. Nowe regulacje emisji CO2 wprowadzają zmiany, które będą miały duży wpływ na branżę motoryzacyjną oraz decyzje zakupowe posiadaczy aut. Dzięki Sezonowej Wyprzedaży chcemy nie tylko wspierać naszych klientów w dostępie do finansowania, ale również ułatwić im zakup nowoczesnych pojazdów, mając na uwadze wpływ na środowisko. Nasze modele hybrydowe i promocyjne formy leasingu oraz kredytu to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą być przygotowani na przyszłość oraz angażować się w działania na rzecz ochrony środowiska – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Financial Services Polska.

 

Reprezentatywny przykład dla „Kredytu Toyota Easy GR Sezonowa Wyprzedaż 24M 2" na zakup  samochodu w cenie 117 100,00 zł, wpłata własna 58 550,00 zł, czas obowiązywania umowy 24 miesiące: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 4,93%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 58 550,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 61 530,24 zł, oprocentowanie stałe 0,00%, całkowity koszt kredytu 2 980,20 zł (w tym prowizja 4,97% (2 909,94 zł) odsetki 70,26 zł), ubezpieczenie spłaty kredytu (CPI): 70,26 zł, 23 miesięczne raty równe w wysokości 1 653,91 zł i ostatnia 24 rata w wysokości 23 420 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-09-05 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, których kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO. 

 

Reprezentatywny przykład dla „Kredytu Toyota Easy GR Sezonowa Wyprzedaż 36/48M 2" na zakup  samochodu w cenie 117 100,00 zł, wpłata własna 52 695 zł, czas obowiązywania umowy 36 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 7,57%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 64 405,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 71 919,72 zł, oprocentowanie stałe 3,99%, całkowity koszt kredytu 7 514,72 zł (w tym prowizja 4,97% (3 200,93 zł) odsetki 4 313,79 zł), ubezpieczenie spłaty kredytu (CPI): 70,26 zł, 35 miesięczne raty równe w wysokości 1 419,4 zł i ostatnia 24 rata w wysokości 23 420 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-09-05 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, których kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów” Biuro prasowe
2024-10-16 | 10:30

PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów”

Program ma na celu nie tylko rozwój młodych talentów w dziedzinie motosportu, ale także podniesienie poziomu edukacji technicznej w Polsce oraz promowanie motoryzacji jako perspektywicznej ścieżki kariery. PETRONAS wspiera młodych ludzi nie od dziś, jednocześnie pomagając branży warsztatowej pozyskiwać wykwalifikowaną kadrę.   „Wyścig talentów” to program, którego celem jest podniesienie poziomu wiedzy technicznej wśród młodzieży, zwrócenie uwagi na motoryzację jako przyszłościowy kierunek edukacyjny oraz ułatwienie firmom branżowym pozyskania wykwalifikowanych kadr. W obliczu niedoboru specjalistów w branży, inicjatywa ta może pomóc w pozyskaniu nowych, ambitnych kadr. Celem programu jest uświadomienie młodym ludziom, że praca w tej motoryzacji nie tylko przynosi korzyści finansowe, ale również jest interesująca, oferując szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz długotrwałą stabilność na rynku pracy.   Program skierowany jest do uczniów z blisko 900 szkół branżowych i technicznych, którzy w trakcie 9-miesięcznego konkursu będą mieli okazję sprawdzić się w serii wyzwań edukacyjnych oraz testów teoretycznych i praktycznych. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nie tylko teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim kluczowe umiejętności praktyczne, które są wysoko cenione przez pracodawców. Projekt ma szansę zmienić postrzeganie branży motoryzacyjnej i uświadomić jak atrakcyjna jest taka ścieżka kariery, a ponadto otworzyć przed młodymi realne perspektywy zatrudnienia.  „Wsparcie młodych talentów to nie tylko nasza odpowiedzialność, ale i misja. Strategicznie inwestujemy w przyszłość motoryzacji, dbając jednocześnie o rozwój lokalnych warsztatów. To właśnie młodzi ludzie, których mamy szansę wspierać, wkrótce zasilą szeregi firm i serwisów w całym kraju, przynosząc ze sobą świeże spojrzenie, innowacyjne podejście oraz nowoczesną wiedzę techniczną” – mówi Danuta Michałus-Sokołowska, Dyrektor ds. Marketingu na Europę Centralną i Północną w PETRONAS.  Konkurs – rozkład jazdy  "Wyścig talentów” rozpocznie się w październiku 2024 roku i potrwa do czerwca 2025 roku. Składać się będzie z siedmiu etapów eliminacyjnych, przygotowanych przez ponad 80 ekspertów branżowych. Uczestnicy konkursu będą musieli zmierzyć się z ponad 3500 pytaniami dotyczącymi technologii motoryzacyjnych. Łącznie do finału zakwalifikuje się 160 uczniów.   Na zwycięzców i finalistów poszczególnych etapów czekają atrakcyjne nagrody finansowe oraz rzeczowe o wartości do 1000 zł. Finaliści konkursu będą mieli okazję rywalizować o jeszcze bardziej wyjątkowe i prestiżowe trofea, w tym nagrodę główną - 10 000 zł.    Każdy ze 160 finalistów otrzyma także dostęp do specjalistycznych programów szkoleniowych, przygotowanych przez ekspertów technicznych oraz wykładowców z czołowych polskich politechnik i firm, w tym PETRONAS.   Rozwój branży warsztatowej  „Wyścig talentów” to nie tylko szansa dla młodych ludzi, ale także dla firm motoryzacyjnych, warsztatów samochodowych i uczelni, które poprzez udział w projekcie mogą zacieśnić relacje z potencjalnymi pracownikami, czy przyszłymi studentami oraz wspierać rozwój edukacji technicznej w Polsce. Uczestnicy programu to przyszli mechanicy, inżynierowie i specjaliści, którzy dzięki udziałowi w konkursie zdobędą doświadczenie niezbędne do pracy w nowoczesnych warsztatach. Wprowadzenie młodej generacji fachowców, gotowych stawić czoła nowym wyzwaniom, takim jak rosnąca liczba samochodów elektrycznych czy hybrydowych, jest kluczowe dla rozwoju całej branży.   PETRONAS jako kluczowy partner technologiczny, będzie wspierał uczestników konkursu wiedzą ekspercką, m.in. przygotowując materiały konkursowe oraz dzieląc się doświadczeniem.  "PETRONAS od lat angażuje się w różnorodne projekty wspierające edukację techniczną, ponieważ wierzymy, że nowa generacja specjalistów to klucz do rozwoju branży. 'Wyścig talentów' to szansa dla młodych ludzi, aby zdobyć umiejętności i nawiązać nowe relacje" dodaje Danuta Michałus-Sokołowska.  PETRONAS – partner w kształceniu przyszłych ekspertów motoryzacji  Zaangażowanie PETRONAS w program „Wyścig talentów” to kolejny krok w kierunku wspierania młodzieży, rozwoju edukacji technicznej, ale także budowanie relacji pomiędzy potencjalnymi pracownikami a przemysłem motoryzacyjnym. Firma od lat angażuje się w projekty wspierające młode talenty na całym świecie. W ramach wcześniejszych działań, PETRONAS organizował między innymi programy stypendialne dla studentów kierunków technicznych oraz szkolenia praktyczne w swoich centrach technologicznych. Przykładem jest współpraca z politechniką w Turynie oraz projekty takie jak PETRONAS Education Sponsorship Programme (PESP), który zapewnia wsparcie finansowe i edukacyjne dla wyróżniających się studentów.  Więcej na ten temat można przeczytać na stronie: Students & Graduates | PETRONAS Global   
Motoryzacja Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę
2024-10-09 | 14:00

Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę

Według wyników najnowszej ankiety BlaBlaCar niemal 70% kierowców korzystających z platformy ocenia swoje umiejętności jazdy na 5 w pięciostopniowej skali. Wśród
Motoryzacja Importowane auta z przeszłością - jak uchronić się przed nietrafionym zakupem?
2024-10-07 | 14:00

Importowane auta z przeszłością - jak uchronić się przed nietrafionym zakupem?

Od początku 2024 roku 46% używanych samochodów, które weryfikowano z pomocą raportów historii pojazdu CARFAX, pochodziło z importu. Niemal 80% respondentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.