Shamir Glacier Expression™ - powłoka PREMIUM do codziennego użytku!
Kontynuując rozwój portfolio powłok antyrefleksyjnych, Shamir wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt, który spełni oczekiwania najbardziej wymagających - Shamir Glacier Expression™. Nowa powłoka zapewnia zdumiewający poziom przejrzystości, pozbawiony przeszkadzających refleksów. Niezrównana przejrzystość, lepsza jakość widzenia, aż 96% zadowolenia!
Powłoka antyrefleksyjna Shamir Glacier Expression™ jest oparta na najnowszej, autorskiej technologii LayerCalc™, została opracowana przez dział badawczo-rozwojowy w ramach intensywnych prac nad wielowarstwowymi powłokami soczewek okularowych. Nowa technologia pozwala na dodanie dodatkowych warstw, z których każda ma precyzyjnie obliczony współczynnik załamania światła dla określonej długości fali świetlnej i jest ukierunkowana na te, na które oko jest najbardziej wrażliwe. Pomimo dodania kolejnych warstw, zachowana zostaje ta sama grubość powłoki i poziom trwałości soczewki okularowej, podczas gdy niechciane odbicia są minimalizowane, a transmisja niezbędnego światła jest zachowana.
Potwierdzone badaniami
Wyniki wewnętrznych testów porównawczych ze standardowymi soczewkami antyrefleksyjnymi Shamir wykazały, że powłoka Shamir Glacier Expression™ zapewnia o 70% mniej odbić i o 20% lepszy kontrast. Podobnie w kolejnym badaniu, przeprowadzonym wśród 100 specjalistów ochrony wzroku na całym świecie, 96% wybrało Glacier Expression™ ze względu na ogólne zadowolenie, co czyni ją zdecydowanym zwycięzcą.
„SEE BETTER, FEEL BETTER - zobacz więcej, poczuj się lepiej.”
Badania Shamir, w których wzięło udział 1200 respondentów w Stanach Zjednoczonych, opierały się na założeniu, że w dzisiejszym świecie komunikacji za pośrednictwem ekranów lub
za maskami, odczytywanie reakcji i ekspresji osoby coraz bardziej koncentruje się na oczach, które potrafią powiedzieć wiele, szczególnie to, co myślimy i czujemy. Reakcje badanych ze standardowymi soczewkami antyrefleksyjnymi Shamir, w porównaniu z osobami noszącymi soczewki okularowe z powłoką Shamir Glacier Expression™, były jednoznaczne. Osoby z soczewkami i powłoką Glacier Expression™ były uważane za godne zaufania, bardziej sympatyczne i wzbudzające więcej empatii. W trakcie badań respondenci zgłaszali, że widzą wyraźniej, odczuwają większy komfort i czują się bardziej zrelaksowane. Podsumowując - soczewki z powłoką antyrefleksyjną Shamir Glacier Expression™ zwiększają zdolność do nawiązywania kontaktów, tak ważną w dzisiejszym wirtualnym i zdystansowanym społecznie świecie.
Znaczenie powłoki antyrefleksyjnej
Zmniejszenie odbicia światła w połączeniu ze zwiększoną transmisją przez soczewkę daje Glacier Expression™ o 25% lepszą czułość kontrastu w porównaniu ze standardowymi powłokami antyrefleksyjnymi Glacier, umożliwiając ostrzejsze widzenie i lepszą jakość widzenia. Badania kliniczne wykazały, że skutkuje to również poprawą czasu reakcji aż o 50%, tak ważnego podczas np. prowadzenia samochodu. Ze względu na zwiększoną wyrazistość, soczewki Shamir Glacier Expression™ redukują również szumy tła, zwiększając tym samym SNR (Signal to Noise Ratio - stosunek sygnału do szumu), pomagają również ograniczyć zmęczenie oczu. Wreszcie, Glacier Expression™ zapewnia dodatkową ochronę przed promieniowaniem UV, zarówno przed światłem przychodzącym, jak i odbitym od wewnętrznej powierzchni soczewki.
Najbardziej zaawansowana powłoka soczewek, Glacier Expression™ firmy Shamir, oferuje lepsze widzenie, korzystniejszy wygląd, a tym samym lepsze samopoczucie - lepsze soczewki dla współczesnego, pełnego wyzwań cyfrowego świata. Już teraz dostępne w ofercie firmy Shamir.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.