Szkolenia online – także dla mechaników!
W ostatnich miesiącach szkolenia online zyskały na popularności. Konieczność pozostania w domach sprawiła, że stały się one najlepszym sposobem na pozyskiwanie nowej wiedzy i umiejętności. Korzystają z nich zarówno osoby prywatne, jak i firmy, które chcą rozwijać swoich pracowników, a także pozyskiwać nowych klientów. Znaczna część aktywności przeniosła się do sieci, dlatego tak ważne jest, by firmy również były w niej obecne. Dostrzegając tę szansę po szkolenia online sięgają różne branże, również te, których praca opiera się głównie na działaniach manualnych – na przykład mechanicy!
Kwarantanna to dobry czas na pogłębianie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności i kompetencji. Obecna sytuacja weryfikuje, które przedsiębiorstwa są elastyczne i potrafią się dostosować, czyli być tam, gdzie aktualnie są ich klienci. Wystarczy pomysł na to, jak wykorzystać dostępne technologie, by móc dotrzeć z wiedzą do osób, które jej potrzebują. Co ciekawe w nowej rzeczywistości odnajdują się także branże, które do tej pory nie były kojarzone z działalnością online. Nowością są szkolenia online dla mechaników.
- Do tej pory zorganizowaliśmy kilka szkoleń online, które spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Interaktywna forma webinaru, pozwala na zachowanie możliwość kontaktu pomiędzy szkolącymi a mechanikami. Dzięki temu uczestnicy mogą na bieżąco zadawać pytania i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. - mówi Marcin Kulwicki z firmy Ravenol, organizatora sieci Ravenol Professionals. Dodaje: Co ważne, odmieniona formuła nie oznacza mniejszych walorów edukacyjnych – podczas internetowych szkoleń ich uczestnicy otrzymują pełną merytoryczną wiedzę teoretyczną i praktyczną.
Szkolenia organizowane przez Ravenol kierowane są do mechaników oraz właścicieli warsztatów samochodowych. Firma Ravenol oferuje szkolenia online z zakresu m.in. zarządzania serwisem samochodowym, diagnostyki komputerowej, układów klimatyzacji, czy dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów. Istnieje także możliwość dopasowania tematu do konkretnych problemów uczestników. Zajęcia prowadzone są przez praktyków i ekspertów w swojej dziedzinie, a każdy uczestnik otrzymuje potwierdzenie zdobytej wiedzy w formie certyfikatu.
- Stosowane obecnie rozwiązania szkoleniowe z pewnością pozostaną w naszej branży również po epidemii. Szkolenia online są bowiem naprawdę wygodne, przy zachowaniu całej wartości edukacyjnej – dają one dostęp do najlepszej wiedzy prosto od ekspertów bez wychodzenia z domu. - mówi Marcin Kulwicki z Ravenola. Dodaje: Dzięki takim rozwiązaniom pracownicy z różnych branż mogą wykorzystać wolny czas na pozyskiwanie nowych umiejętności przydatnych im w obecnej lub przyszłej pracy. To również szansa dla osób, które obecnie nie posiadają pracy – mogą one wrócić na rynek z nowym zapasem umiejętności potwierdzonych certyfikatami.
Czas kwarantanny okazał się dla firm również szansą na zajęcie się obszarami, które mają wpływ na ich widoczność w sieci, a na które zwyczajnie brakowało czasu. Utworzenie profilu np. na Facebooku, opracowanie strategii działania i budowanie społeczności - teraz to te aktywności mogą przynieść najwięcej korzyści firmom. Warto spojrzeć na aktualną sytuacją jako na zmianę, która niesie ze sobą nowe możliwości i szanse, a wzmocnione wyjdą z niej te firmy, które otworzyły się na nowe perspektywy i skorzystały z nich.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.