Szkolenia online – także dla mechaników!
W ostatnich miesiącach szkolenia online zyskały na popularności. Konieczność pozostania w domach sprawiła, że stały się one najlepszym sposobem na pozyskiwanie nowej wiedzy i umiejętności. Korzystają z nich zarówno osoby prywatne, jak i firmy, które chcą rozwijać swoich pracowników, a także pozyskiwać nowych klientów. Znaczna część aktywności przeniosła się do sieci, dlatego tak ważne jest, by firmy również były w niej obecne. Dostrzegając tę szansę po szkolenia online sięgają różne branże, również te, których praca opiera się głównie na działaniach manualnych – na przykład mechanicy!
Kwarantanna to dobry czas na pogłębianie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności i kompetencji. Obecna sytuacja weryfikuje, które przedsiębiorstwa są elastyczne i potrafią się dostosować, czyli być tam, gdzie aktualnie są ich klienci. Wystarczy pomysł na to, jak wykorzystać dostępne technologie, by móc dotrzeć z wiedzą do osób, które jej potrzebują. Co ciekawe w nowej rzeczywistości odnajdują się także branże, które do tej pory nie były kojarzone z działalnością online. Nowością są szkolenia online dla mechaników.
- Do tej pory zorganizowaliśmy kilka szkoleń online, które spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Interaktywna forma webinaru, pozwala na zachowanie możliwość kontaktu pomiędzy szkolącymi a mechanikami. Dzięki temu uczestnicy mogą na bieżąco zadawać pytania i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. - mówi Marcin Kulwicki z firmy Ravenol, organizatora sieci Ravenol Professionals. Dodaje: Co ważne, odmieniona formuła nie oznacza mniejszych walorów edukacyjnych – podczas internetowych szkoleń ich uczestnicy otrzymują pełną merytoryczną wiedzę teoretyczną i praktyczną.
Szkolenia organizowane przez Ravenol kierowane są do mechaników oraz właścicieli warsztatów samochodowych. Firma Ravenol oferuje szkolenia online z zakresu m.in. zarządzania serwisem samochodowym, diagnostyki komputerowej, układów klimatyzacji, czy dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów. Istnieje także możliwość dopasowania tematu do konkretnych problemów uczestników. Zajęcia prowadzone są przez praktyków i ekspertów w swojej dziedzinie, a każdy uczestnik otrzymuje potwierdzenie zdobytej wiedzy w formie certyfikatu.
- Stosowane obecnie rozwiązania szkoleniowe z pewnością pozostaną w naszej branży również po epidemii. Szkolenia online są bowiem naprawdę wygodne, przy zachowaniu całej wartości edukacyjnej – dają one dostęp do najlepszej wiedzy prosto od ekspertów bez wychodzenia z domu. - mówi Marcin Kulwicki z Ravenola. Dodaje: Dzięki takim rozwiązaniom pracownicy z różnych branż mogą wykorzystać wolny czas na pozyskiwanie nowych umiejętności przydatnych im w obecnej lub przyszłej pracy. To również szansa dla osób, które obecnie nie posiadają pracy – mogą one wrócić na rynek z nowym zapasem umiejętności potwierdzonych certyfikatami.
Czas kwarantanny okazał się dla firm również szansą na zajęcie się obszarami, które mają wpływ na ich widoczność w sieci, a na które zwyczajnie brakowało czasu. Utworzenie profilu np. na Facebooku, opracowanie strategii działania i budowanie społeczności - teraz to te aktywności mogą przynieść najwięcej korzyści firmom. Warto spojrzeć na aktualną sytuacją jako na zmianę, która niesie ze sobą nowe możliwości i szanse, a wzmocnione wyjdą z niej te firmy, które otworzyły się na nowe perspektywy i skorzystały z nich.

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.