Szkolenia online – także dla mechaników!
W ostatnich miesiącach szkolenia online zyskały na popularności. Konieczność pozostania w domach sprawiła, że stały się one najlepszym sposobem na pozyskiwanie nowej wiedzy i umiejętności. Korzystają z nich zarówno osoby prywatne, jak i firmy, które chcą rozwijać swoich pracowników, a także pozyskiwać nowych klientów. Znaczna część aktywności przeniosła się do sieci, dlatego tak ważne jest, by firmy również były w niej obecne. Dostrzegając tę szansę po szkolenia online sięgają różne branże, również te, których praca opiera się głównie na działaniach manualnych – na przykład mechanicy!
Kwarantanna to dobry czas na pogłębianie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności i kompetencji. Obecna sytuacja weryfikuje, które przedsiębiorstwa są elastyczne i potrafią się dostosować, czyli być tam, gdzie aktualnie są ich klienci. Wystarczy pomysł na to, jak wykorzystać dostępne technologie, by móc dotrzeć z wiedzą do osób, które jej potrzebują. Co ciekawe w nowej rzeczywistości odnajdują się także branże, które do tej pory nie były kojarzone z działalnością online. Nowością są szkolenia online dla mechaników.
- Do tej pory zorganizowaliśmy kilka szkoleń online, które spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Interaktywna forma webinaru, pozwala na zachowanie możliwość kontaktu pomiędzy szkolącymi a mechanikami. Dzięki temu uczestnicy mogą na bieżąco zadawać pytania i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. - mówi Marcin Kulwicki z firmy Ravenol, organizatora sieci Ravenol Professionals. Dodaje: Co ważne, odmieniona formuła nie oznacza mniejszych walorów edukacyjnych – podczas internetowych szkoleń ich uczestnicy otrzymują pełną merytoryczną wiedzę teoretyczną i praktyczną.
Szkolenia organizowane przez Ravenol kierowane są do mechaników oraz właścicieli warsztatów samochodowych. Firma Ravenol oferuje szkolenia online z zakresu m.in. zarządzania serwisem samochodowym, diagnostyki komputerowej, układów klimatyzacji, czy dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów. Istnieje także możliwość dopasowania tematu do konkretnych problemów uczestników. Zajęcia prowadzone są przez praktyków i ekspertów w swojej dziedzinie, a każdy uczestnik otrzymuje potwierdzenie zdobytej wiedzy w formie certyfikatu.
- Stosowane obecnie rozwiązania szkoleniowe z pewnością pozostaną w naszej branży również po epidemii. Szkolenia online są bowiem naprawdę wygodne, przy zachowaniu całej wartości edukacyjnej – dają one dostęp do najlepszej wiedzy prosto od ekspertów bez wychodzenia z domu. - mówi Marcin Kulwicki z Ravenola. Dodaje: Dzięki takim rozwiązaniom pracownicy z różnych branż mogą wykorzystać wolny czas na pozyskiwanie nowych umiejętności przydatnych im w obecnej lub przyszłej pracy. To również szansa dla osób, które obecnie nie posiadają pracy – mogą one wrócić na rynek z nowym zapasem umiejętności potwierdzonych certyfikatami.
Czas kwarantanny okazał się dla firm również szansą na zajęcie się obszarami, które mają wpływ na ich widoczność w sieci, a na które zwyczajnie brakowało czasu. Utworzenie profilu np. na Facebooku, opracowanie strategii działania i budowanie społeczności - teraz to te aktywności mogą przynieść najwięcej korzyści firmom. Warto spojrzeć na aktualną sytuacją jako na zmianę, która niesie ze sobą nowe możliwości i szanse, a wzmocnione wyjdą z niej te firmy, które otworzyły się na nowe perspektywy i skorzystały z nich.

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.