Szkolenia online – także dla mechaników!
W ostatnich miesiącach szkolenia online zyskały na popularności. Konieczność pozostania w domach sprawiła, że stały się one najlepszym sposobem na pozyskiwanie nowej wiedzy i umiejętności. Korzystają z nich zarówno osoby prywatne, jak i firmy, które chcą rozwijać swoich pracowników, a także pozyskiwać nowych klientów. Znaczna część aktywności przeniosła się do sieci, dlatego tak ważne jest, by firmy również były w niej obecne. Dostrzegając tę szansę po szkolenia online sięgają różne branże, również te, których praca opiera się głównie na działaniach manualnych – na przykład mechanicy!
Kwarantanna to dobry czas na pogłębianie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności i kompetencji. Obecna sytuacja weryfikuje, które przedsiębiorstwa są elastyczne i potrafią się dostosować, czyli być tam, gdzie aktualnie są ich klienci. Wystarczy pomysł na to, jak wykorzystać dostępne technologie, by móc dotrzeć z wiedzą do osób, które jej potrzebują. Co ciekawe w nowej rzeczywistości odnajdują się także branże, które do tej pory nie były kojarzone z działalnością online. Nowością są szkolenia online dla mechaników.
- Do tej pory zorganizowaliśmy kilka szkoleń online, które spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Interaktywna forma webinaru, pozwala na zachowanie możliwość kontaktu pomiędzy szkolącymi a mechanikami. Dzięki temu uczestnicy mogą na bieżąco zadawać pytania i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. - mówi Marcin Kulwicki z firmy Ravenol, organizatora sieci Ravenol Professionals. Dodaje: Co ważne, odmieniona formuła nie oznacza mniejszych walorów edukacyjnych – podczas internetowych szkoleń ich uczestnicy otrzymują pełną merytoryczną wiedzę teoretyczną i praktyczną.
Szkolenia organizowane przez Ravenol kierowane są do mechaników oraz właścicieli warsztatów samochodowych. Firma Ravenol oferuje szkolenia online z zakresu m.in. zarządzania serwisem samochodowym, diagnostyki komputerowej, układów klimatyzacji, czy dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów. Istnieje także możliwość dopasowania tematu do konkretnych problemów uczestników. Zajęcia prowadzone są przez praktyków i ekspertów w swojej dziedzinie, a każdy uczestnik otrzymuje potwierdzenie zdobytej wiedzy w formie certyfikatu.
- Stosowane obecnie rozwiązania szkoleniowe z pewnością pozostaną w naszej branży również po epidemii. Szkolenia online są bowiem naprawdę wygodne, przy zachowaniu całej wartości edukacyjnej – dają one dostęp do najlepszej wiedzy prosto od ekspertów bez wychodzenia z domu. - mówi Marcin Kulwicki z Ravenola. Dodaje: Dzięki takim rozwiązaniom pracownicy z różnych branż mogą wykorzystać wolny czas na pozyskiwanie nowych umiejętności przydatnych im w obecnej lub przyszłej pracy. To również szansa dla osób, które obecnie nie posiadają pracy – mogą one wrócić na rynek z nowym zapasem umiejętności potwierdzonych certyfikatami.
Czas kwarantanny okazał się dla firm również szansą na zajęcie się obszarami, które mają wpływ na ich widoczność w sieci, a na które zwyczajnie brakowało czasu. Utworzenie profilu np. na Facebooku, opracowanie strategii działania i budowanie społeczności - teraz to te aktywności mogą przynieść najwięcej korzyści firmom. Warto spojrzeć na aktualną sytuacją jako na zmianę, która niesie ze sobą nowe możliwości i szanse, a wzmocnione wyjdą z niej te firmy, które otworzyły się na nowe perspektywy i skorzystały z nich.
Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
Wysokooktanowa majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.