Szkolenia online – także dla mechaników!
W ostatnich miesiącach szkolenia online zyskały na popularności. Konieczność pozostania w domach sprawiła, że stały się one najlepszym sposobem na pozyskiwanie nowej wiedzy i umiejętności. Korzystają z nich zarówno osoby prywatne, jak i firmy, które chcą rozwijać swoich pracowników, a także pozyskiwać nowych klientów. Znaczna część aktywności przeniosła się do sieci, dlatego tak ważne jest, by firmy również były w niej obecne. Dostrzegając tę szansę po szkolenia online sięgają różne branże, również te, których praca opiera się głównie na działaniach manualnych – na przykład mechanicy!
Kwarantanna to dobry czas na pogłębianie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności i kompetencji. Obecna sytuacja weryfikuje, które przedsiębiorstwa są elastyczne i potrafią się dostosować, czyli być tam, gdzie aktualnie są ich klienci. Wystarczy pomysł na to, jak wykorzystać dostępne technologie, by móc dotrzeć z wiedzą do osób, które jej potrzebują. Co ciekawe w nowej rzeczywistości odnajdują się także branże, które do tej pory nie były kojarzone z działalnością online. Nowością są szkolenia online dla mechaników.
- Do tej pory zorganizowaliśmy kilka szkoleń online, które spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Interaktywna forma webinaru, pozwala na zachowanie możliwość kontaktu pomiędzy szkolącymi a mechanikami. Dzięki temu uczestnicy mogą na bieżąco zadawać pytania i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. - mówi Marcin Kulwicki z firmy Ravenol, organizatora sieci Ravenol Professionals. Dodaje: Co ważne, odmieniona formuła nie oznacza mniejszych walorów edukacyjnych – podczas internetowych szkoleń ich uczestnicy otrzymują pełną merytoryczną wiedzę teoretyczną i praktyczną.
Szkolenia organizowane przez Ravenol kierowane są do mechaników oraz właścicieli warsztatów samochodowych. Firma Ravenol oferuje szkolenia online z zakresu m.in. zarządzania serwisem samochodowym, diagnostyki komputerowej, układów klimatyzacji, czy dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów. Istnieje także możliwość dopasowania tematu do konkretnych problemów uczestników. Zajęcia prowadzone są przez praktyków i ekspertów w swojej dziedzinie, a każdy uczestnik otrzymuje potwierdzenie zdobytej wiedzy w formie certyfikatu.
- Stosowane obecnie rozwiązania szkoleniowe z pewnością pozostaną w naszej branży również po epidemii. Szkolenia online są bowiem naprawdę wygodne, przy zachowaniu całej wartości edukacyjnej – dają one dostęp do najlepszej wiedzy prosto od ekspertów bez wychodzenia z domu. - mówi Marcin Kulwicki z Ravenola. Dodaje: Dzięki takim rozwiązaniom pracownicy z różnych branż mogą wykorzystać wolny czas na pozyskiwanie nowych umiejętności przydatnych im w obecnej lub przyszłej pracy. To również szansa dla osób, które obecnie nie posiadają pracy – mogą one wrócić na rynek z nowym zapasem umiejętności potwierdzonych certyfikatami.
Czas kwarantanny okazał się dla firm również szansą na zajęcie się obszarami, które mają wpływ na ich widoczność w sieci, a na które zwyczajnie brakowało czasu. Utworzenie profilu np. na Facebooku, opracowanie strategii działania i budowanie społeczności - teraz to te aktywności mogą przynieść najwięcej korzyści firmom. Warto spojrzeć na aktualną sytuacją jako na zmianę, która niesie ze sobą nowe możliwości i szanse, a wzmocnione wyjdą z niej te firmy, które otworzyły się na nowe perspektywy i skorzystały z nich.
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.