Komunikaty PR

Taniej do Europy z nawigacją AutoMapa

2022-06-27  |  14:20
Biuro prasowe

Podczas gdy na rynku rosną ceny usług turystycznych oraz paliwa, AutoMapa obniża cenę na nawigację z mapami całej Europy, która w nowej subskrypcji rocznej kosztuje 8,25 zł miesięcznie.  

 Sezon wakacyjny właśnie się zaczyna, a Polacy planują lub już wybierają się w pierwsze trasy po Europie. Zgodnie z wynikami badania na zlecenie Accor Northern Europe, 53 proc. z nas chce podróżować więcej niż przed 2020 rokiem, a prawie 60 proc. jest skłonnych wydać więcej na wakacje w tym roku. Polacy najchętniej wybiorą Hiszpanię (40 proc.), Włochy (39 proc,), Grecję (33 proc.) czy Chorwację (32 proc.).    

Dane European Travel Commission  wskazują zaś, że ponad 2,3 mln z nas może wybierać się na urlop samochodem. AutoMapa, chcąc ułatwić zagraniczne podróże własnym autem, wprowadza nową subskrypcję roczną, obejmującą w niższej cenie najdokładniejsze mapy Polski i całej Europy. Od 24 czerwca, za rok nawigacji z AutoMapą po Europie kierowcy zapłacą jedynie 99 zł, co w przeliczeniu na miesiąc stanowi równowartość zaledwie jednego litra paliwa.  

Do tej pory użytkownik przy zakupie subskrypcji musiał zdecydować, czy wybiera mapy Polski czy Europy. Na progu wakacji ułatwiamy te decyzje, oferując kierowcom więcej za mniej. Pełne dane mapowe Europy są od teraz zawarte w podstawowej subskrypcji, która jest dodatkowo tańsza od dotychczasowej licencji na Europę - komentuje Rafał Mikołajczak, prezes zarządu AutoMapa.  

W kontekście podróży zagranicznych spore znaczenie ma fakt, że AutoMapa umożliwia pobranie pełnych danych mapowych do pamięci urządzenia, a wszystkie operacje wyszukiwania i wyznaczania tras odbywają się lokalnie w smartfonie lub tablecie.  

"Pełna funkcjonalność offline odróżnia nasz produkt od większości nawigacji dostępnych na rynku. Zabezpiecza to naszych użytkowników przed niespodziewanymi kosztami roamingu danych lub brakiem dostępu do nawigacji, gdy zagraniczna sieć działa niestabilnie.” - dodaje Rafał Mikołajczak. Podróżując przez różne kraje, kierowcy wysoko oceniają wyświetlane przez AutoMapę informacje o obowiązującym w danym miejscu ograniczeniu prędkości. 

Subskrypcja roczna jako najczęściej wybierana przez użytkowników i najkorzystniejsza cenowo, jest rekomendowanym wyborem. Dla mniej zdecydowanych lub korzystających z nawigacji sezonowo, AutoMapa proponuje także alternatywną subskrypcję miesięczną bez zobowiązań, w cenie 29 zł za miesiąc, z pełnymi mapami Europy. 

  Wygodnie, bezpiecznie i do celu  

 AutoMapa to nowoczesna nawigacja łącząca zalety rozwiązań online i offline, która głosem Krzysztofa Hołowczyca prowadzi kierowców po Polsce i Europie od niemal 20 lat. Zawiera szczegółowe, na bieżąco aktualizowane autorskie mapy Polski z aktualnymi danymi o przejezdności dróg, rozmieszczeniu radarów, kontroli drogowych, danymi traffic oraz najwyższej jakości mapy Europy rozwijane we współpracy z partnerami zagranicznymi. 

Posiadacze samochodów wyposażonych w Android Auto lub CarPlay mogą używać funkcji nawigacyjnych na zintegrowanym wyświetlaczu pojazdu. W całej Europie AutoMapa informuje o dozwolonej prędkości na danej trasie, ostrzegając o ewentualnym przekroczeniu. Dzięki temu kierowcy łatwiej jest dostosować się do przepisów obowiązujących w danym kraju i, mając wsparcie w nowoczesnej aplikacji, czerpać więcej radości z samej podróży.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.