Taniej do Europy z nawigacją AutoMapa
Podczas gdy na rynku rosną ceny usług turystycznych oraz paliwa, AutoMapa obniża cenę na nawigację z mapami całej Europy, która w nowej subskrypcji rocznej kosztuje 8,25 zł miesięcznie.
Sezon wakacyjny właśnie się zaczyna, a Polacy planują lub już wybierają się w pierwsze trasy po Europie. Zgodnie z wynikami badania na zlecenie Accor Northern Europe, 53 proc. z nas chce podróżować więcej niż przed 2020 rokiem, a prawie 60 proc. jest skłonnych wydać więcej na wakacje w tym roku. Polacy najchętniej wybiorą Hiszpanię (40 proc.), Włochy (39 proc,), Grecję (33 proc.) czy Chorwację (32 proc.).
Dane European Travel Commission wskazują zaś, że ponad 2,3 mln z nas może wybierać się na urlop samochodem. AutoMapa, chcąc ułatwić zagraniczne podróże własnym autem, wprowadza nową subskrypcję roczną, obejmującą w niższej cenie najdokładniejsze mapy Polski i całej Europy. Od 24 czerwca, za rok nawigacji z AutoMapą po Europie kierowcy zapłacą jedynie 99 zł, co w przeliczeniu na miesiąc stanowi równowartość zaledwie jednego litra paliwa.
Do tej pory użytkownik przy zakupie subskrypcji musiał zdecydować, czy wybiera mapy Polski czy Europy. Na progu wakacji ułatwiamy te decyzje, oferując kierowcom więcej za mniej. Pełne dane mapowe Europy są od teraz zawarte w podstawowej subskrypcji, która jest dodatkowo tańsza od dotychczasowej licencji na Europę - komentuje Rafał Mikołajczak, prezes zarządu AutoMapa.
W kontekście podróży zagranicznych spore znaczenie ma fakt, że AutoMapa umożliwia pobranie pełnych danych mapowych do pamięci urządzenia, a wszystkie operacje wyszukiwania i wyznaczania tras odbywają się lokalnie w smartfonie lub tablecie.
"Pełna funkcjonalność offline odróżnia nasz produkt od większości nawigacji dostępnych na rynku. Zabezpiecza to naszych użytkowników przed niespodziewanymi kosztami roamingu danych lub brakiem dostępu do nawigacji, gdy zagraniczna sieć działa niestabilnie.” - dodaje Rafał Mikołajczak. Podróżując przez różne kraje, kierowcy wysoko oceniają wyświetlane przez AutoMapę informacje o obowiązującym w danym miejscu ograniczeniu prędkości.
Subskrypcja roczna jako najczęściej wybierana przez użytkowników i najkorzystniejsza cenowo, jest rekomendowanym wyborem. Dla mniej zdecydowanych lub korzystających z nawigacji sezonowo, AutoMapa proponuje także alternatywną subskrypcję miesięczną bez zobowiązań, w cenie 29 zł za miesiąc, z pełnymi mapami Europy.
Wygodnie, bezpiecznie i do celu
AutoMapa to nowoczesna nawigacja łącząca zalety rozwiązań online i offline, która głosem Krzysztofa Hołowczyca prowadzi kierowców po Polsce i Europie od niemal 20 lat. Zawiera szczegółowe, na bieżąco aktualizowane autorskie mapy Polski z aktualnymi danymi o przejezdności dróg, rozmieszczeniu radarów, kontroli drogowych, danymi traffic oraz najwyższej jakości mapy Europy rozwijane we współpracy z partnerami zagranicznymi.
Posiadacze samochodów wyposażonych w Android Auto lub CarPlay mogą używać funkcji nawigacyjnych na zintegrowanym wyświetlaczu pojazdu. W całej Europie AutoMapa informuje o dozwolonej prędkości na danej trasie, ostrzegając o ewentualnym przekroczeniu. Dzięki temu kierowcy łatwiej jest dostosować się do przepisów obowiązujących w danym kraju i, mając wsparcie w nowoczesnej aplikacji, czerpać więcej radości z samej podróży.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.