Taniej do Europy z nawigacją AutoMapa
Podczas gdy na rynku rosną ceny usług turystycznych oraz paliwa, AutoMapa obniża cenę na nawigację z mapami całej Europy, która w nowej subskrypcji rocznej kosztuje 8,25 zł miesięcznie.
Sezon wakacyjny właśnie się zaczyna, a Polacy planują lub już wybierają się w pierwsze trasy po Europie. Zgodnie z wynikami badania na zlecenie Accor Northern Europe, 53 proc. z nas chce podróżować więcej niż przed 2020 rokiem, a prawie 60 proc. jest skłonnych wydać więcej na wakacje w tym roku. Polacy najchętniej wybiorą Hiszpanię (40 proc.), Włochy (39 proc,), Grecję (33 proc.) czy Chorwację (32 proc.).
Dane European Travel Commission wskazują zaś, że ponad 2,3 mln z nas może wybierać się na urlop samochodem. AutoMapa, chcąc ułatwić zagraniczne podróże własnym autem, wprowadza nową subskrypcję roczną, obejmującą w niższej cenie najdokładniejsze mapy Polski i całej Europy. Od 24 czerwca, za rok nawigacji z AutoMapą po Europie kierowcy zapłacą jedynie 99 zł, co w przeliczeniu na miesiąc stanowi równowartość zaledwie jednego litra paliwa.
Do tej pory użytkownik przy zakupie subskrypcji musiał zdecydować, czy wybiera mapy Polski czy Europy. Na progu wakacji ułatwiamy te decyzje, oferując kierowcom więcej za mniej. Pełne dane mapowe Europy są od teraz zawarte w podstawowej subskrypcji, która jest dodatkowo tańsza od dotychczasowej licencji na Europę - komentuje Rafał Mikołajczak, prezes zarządu AutoMapa.
W kontekście podróży zagranicznych spore znaczenie ma fakt, że AutoMapa umożliwia pobranie pełnych danych mapowych do pamięci urządzenia, a wszystkie operacje wyszukiwania i wyznaczania tras odbywają się lokalnie w smartfonie lub tablecie.
"Pełna funkcjonalność offline odróżnia nasz produkt od większości nawigacji dostępnych na rynku. Zabezpiecza to naszych użytkowników przed niespodziewanymi kosztami roamingu danych lub brakiem dostępu do nawigacji, gdy zagraniczna sieć działa niestabilnie.” - dodaje Rafał Mikołajczak. Podróżując przez różne kraje, kierowcy wysoko oceniają wyświetlane przez AutoMapę informacje o obowiązującym w danym miejscu ograniczeniu prędkości.
Subskrypcja roczna jako najczęściej wybierana przez użytkowników i najkorzystniejsza cenowo, jest rekomendowanym wyborem. Dla mniej zdecydowanych lub korzystających z nawigacji sezonowo, AutoMapa proponuje także alternatywną subskrypcję miesięczną bez zobowiązań, w cenie 29 zł za miesiąc, z pełnymi mapami Europy.
Wygodnie, bezpiecznie i do celu
AutoMapa to nowoczesna nawigacja łącząca zalety rozwiązań online i offline, która głosem Krzysztofa Hołowczyca prowadzi kierowców po Polsce i Europie od niemal 20 lat. Zawiera szczegółowe, na bieżąco aktualizowane autorskie mapy Polski z aktualnymi danymi o przejezdności dróg, rozmieszczeniu radarów, kontroli drogowych, danymi traffic oraz najwyższej jakości mapy Europy rozwijane we współpracy z partnerami zagranicznymi.
Posiadacze samochodów wyposażonych w Android Auto lub CarPlay mogą używać funkcji nawigacyjnych na zintegrowanym wyświetlaczu pojazdu. W całej Europie AutoMapa informuje o dozwolonej prędkości na danej trasie, ostrzegając o ewentualnym przekroczeniu. Dzięki temu kierowcy łatwiej jest dostosować się do przepisów obowiązujących w danym kraju i, mając wsparcie w nowoczesnej aplikacji, czerpać więcej radości z samej podróży.
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.