Komunikaty PR

Tego jeszcze nie było! Nadchodzące sezony WRC, ERC i World RX w pełni na żywo w

2022-11-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
  • Fenomenalna wiadomość dla kibiców, wszystkie rundy najważniejszych lig rajdowych na żywo w Motowizji.
  • Promotor Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) i Motowizja zawierają wieloletni strategiczny układ partnerski w Polsce.
  • Jeszcze więcej świetnych materiałów, podsumowań i archiwów dla widzów Motowizji.

Na ten dzień czekali wszyscy fani sportów motorowych w Polsce. Telewizja motoryzacyjna Motowizja zawarła wieloletni strategiczny układ partnerski z WRC Promoter GmbH, promotorem między innymi Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) czy Mistrzostw Świata w Rallycrossie (World RX). Dzięki tej współpracy Motowizja pokaże na swojej antenie na żywo wszystkie rundy WRC, ERC i World RX, oczywiście w całości i z polskim komentarzem. Rusza wyjątkowy i innowacyjny projekt promotora najważniejszych cykli ze świata sportów motorowych, w którym ścisłym partnerem będzie właśnie polska telewizja.

Nowe pasmo programowe zwane Rally.TV to pomysł promotora, WRC Promoter GmbH (wspólne przedsiębiorstwo Red Bull GmbH i KW25 Beteiligungs GmbH), a jego wyłącznym partnerem w Polsce będzie Motowizja. Współpraca ta gwarantuje polskim fanom dostęp do największych emocji związanych ze sportami motorowymi, transmitowanymi na żywo. Do ramówki Motowizji dodane zostanie także wiele premier niezwykłych materiałów archiwalnych i podsumowań z najważniejszych wydarzeń motorsportowych, co łącznie da blisko 1500 godzin premierowych treści na antenie.

– Rozszerzenie obecności w Polsce jest kamieniem milowym w naszych wysiłkach na rzecz globalnego rozwoju WRC. Polska ma długą tradycję w rajdach. Legendy, takie jak Sobiesław Zasada czy walczący o mistrzostwo w kategorii WRC2 Kajetan Kajetanowicz, dowodzą ogromnego znaczenia sportów motorowych w tym kraju. Ponadto, bardzo cieszymy się ze wschodzących talentów, takich jak Mikołaj Marczyk, którego czeka świetlana przyszłość w sporcie. Blok programowy Rally.TV w Motowizji oraz nowa, wkrótce debiutująca na rynku oferta OTT zagwarantują polskim fanom rajdów nowy wymiar relacji – zapewnia Jona Siebel, dyrektor zarządzający WRC Promoter.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy partnerskiej oraz przyłączenia do rodziny WRC. To jedna z najbardziej prestiżowych marek światowych sportów motorowych. Doceniamy zaufanie, jakim obdarza nas WRC Promoter. Wspólnie zapewnimy fanom motorsportu w Polsce przekazy z wydarzeń WRC, ERC i cyklu rallycrossowego, czyli World RX w najszerszym zakresie. To oznacza ponad 600 godzin relacji na żywo z najważniejszych odcinków specjalnych i wyścigów rallycrossowych oraz 30 wydarzeń sportowych rangi mistrzostw świata w ciągu sezonu – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

– Obecnie WRC śledzą setki milionów fanów na całym świecie. Dzięki uruchomieniu bloku programowego oraz usługi streamingowej Rally.TV, wspólnie z Motowizją zapewnimy widzom w Polsce najbardziej różnorodne przekazy z wydarzeń rajdowych. Połączenie dystrybucji linearnej i najwyższej klasy technologii platformy OTT wyznacza nowe standardy
w transmitowaniu naszym fanom sportów motorowych na żywo. W ramach przełomowej umowy polscy widzowie będą oglądać jeszcze więcej relacji ze świata motoryzacji,
na odcinkach specjalnych i poza nimi. Od legendarnych wydarzeń jak Rajd Polski po światowe ikony, takie jak Rajd Monte Carlo czy legendarny Rajd Safari
– deklaruje Philipp Männer, starszy dyrektor ds. mediów w WRC Promoter.

Motowizja to kanał motoryzacyjny dostępny w ofercie sieci satelitarnych, kablowych
i internetowych. Transmituje krajowe i zagraniczne sporty motorowe, patronując czołowym krajowym seriom i wydarzeniom motorsportowym. Dołączenie do projektu Rally.TV oznacza duży krok naprzód w rozwoju i jest elementem strategii, którą telewizja realizuje od początku tego roku.

– Naszym celem jest promowanie motorsportu w Polsce i docieranie do nowych odbiorców,
a najlepiej robić to za pośrednictwem najlepszych rozwiązań. Takim jest projekt Rally.TV. Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że będziemy mogli oglądać całe rajdy WRC czy rundy World RX na żywo w telewizji. Teraz to się dzieje, i to na polskiej antenie. Mamy nadzieję, że przyczyni to się także do popularyzacji sportów motorowych, na co od zawsze duży nacisk kładzie Motowizja –
dodaje Gabriel Borowy, dyrektor zarządzający Motowizji.

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

 

 Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z całej 2 Ligi Żużlowej, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe, a także relacje z RSMP, GSMP, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l Biuro prasowe
2024-09-20 | 13:00

Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l

Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l dla użytkowników aplikacji AVIA GO AVIA, marka należąca w Polsce do Grupy Unimot, kontynuuje swoją akcję promocyjną
Motoryzacja Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!
2024-09-18 | 11:50

Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!

Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych zlokalizowany jest przy parkingu wielopoziomowym, od ulicy Opaczewskiej. Zaprojektowany został w formie strefy relaksu, z elementami zieleni i
Motoryzacja Ponad 240 Fiatów 126p wjedzie na rynek Manufaktury po raz 15!
2024-09-17 | 16:28

Ponad 240 Fiatów 126p wjedzie na rynek Manufaktury po raz 15!

Jak co roku, fani Fiatów 126p będą mieli okazję spotkać się na jesiennym Zlocie Maluchów w Manufakturze. Dla wielu ten samochód to symbol nie tylko minionej epoki, ale

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Handel

Zmiany klimatu zagrażają produkcji kawy. Susze pogłębiają trudną sytuację rolników

Ponad 12,5 mln gospodarstw na świecie, w większości małych do 5 ha, uprawia kawowce. Chociaż ceny kawy na światowych rynkach od wielu miesięcy pną się w górę, nie przekłada się to na wyższe zyski dla rolników. Ich problemem jest nie tylko marginalizacja w łańcuchach dostaw, lecz również dynamicznie rosnące koszty produkcji i zmiany klimatu, np. przedłużające się susze – przypominają eksperci Fundacji Fairtrade Polska z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, który przypada 29 września.

Gwiazdy

Magda Bereda: Udział w „Tańcu z gwiazdami” to był ciężki czas. Nie mam do nikogo żadnego żalu za oceny, choć czasami były za bardzo krytyczne

Wokalistka brała udział w „Tańcu z gwiazdami” pięć lat temu. Niemal w każdym odcinku jej popisy taneczne były krytykowane przez internautów i surowo oceniane przez jurorów. Ona jednak dzielnie stawiała czoła wszelkim przeciwnościom i zrobiła wszystko, by przy wsparciu Kamila Kuroczki zajść jak najdalej. Dziś Magda Bereda ze wzruszeniem wspomina tamte chwile i jak podkreśla, z doświadczeń zdobytych w programie wyciągnęła odpowiednie wnioski.