Komunikaty PR

Tego jeszcze nie było! Nadchodzące sezony WRC, ERC i World RX w pełni na żywo w

2022-11-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
  • Fenomenalna wiadomość dla kibiców, wszystkie rundy najważniejszych lig rajdowych na żywo w Motowizji.
  • Promotor Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) i Motowizja zawierają wieloletni strategiczny układ partnerski w Polsce.
  • Jeszcze więcej świetnych materiałów, podsumowań i archiwów dla widzów Motowizji.

Na ten dzień czekali wszyscy fani sportów motorowych w Polsce. Telewizja motoryzacyjna Motowizja zawarła wieloletni strategiczny układ partnerski z WRC Promoter GmbH, promotorem między innymi Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC) czy Mistrzostw Świata w Rallycrossie (World RX). Dzięki tej współpracy Motowizja pokaże na swojej antenie na żywo wszystkie rundy WRC, ERC i World RX, oczywiście w całości i z polskim komentarzem. Rusza wyjątkowy i innowacyjny projekt promotora najważniejszych cykli ze świata sportów motorowych, w którym ścisłym partnerem będzie właśnie polska telewizja.

Nowe pasmo programowe zwane Rally.TV to pomysł promotora, WRC Promoter GmbH (wspólne przedsiębiorstwo Red Bull GmbH i KW25 Beteiligungs GmbH), a jego wyłącznym partnerem w Polsce będzie Motowizja. Współpraca ta gwarantuje polskim fanom dostęp do największych emocji związanych ze sportami motorowymi, transmitowanymi na żywo. Do ramówki Motowizji dodane zostanie także wiele premier niezwykłych materiałów archiwalnych i podsumowań z najważniejszych wydarzeń motorsportowych, co łącznie da blisko 1500 godzin premierowych treści na antenie.

– Rozszerzenie obecności w Polsce jest kamieniem milowym w naszych wysiłkach na rzecz globalnego rozwoju WRC. Polska ma długą tradycję w rajdach. Legendy, takie jak Sobiesław Zasada czy walczący o mistrzostwo w kategorii WRC2 Kajetan Kajetanowicz, dowodzą ogromnego znaczenia sportów motorowych w tym kraju. Ponadto, bardzo cieszymy się ze wschodzących talentów, takich jak Mikołaj Marczyk, którego czeka świetlana przyszłość w sporcie. Blok programowy Rally.TV w Motowizji oraz nowa, wkrótce debiutująca na rynku oferta OTT zagwarantują polskim fanom rajdów nowy wymiar relacji – zapewnia Jona Siebel, dyrektor zarządzający WRC Promoter.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy partnerskiej oraz przyłączenia do rodziny WRC. To jedna z najbardziej prestiżowych marek światowych sportów motorowych. Doceniamy zaufanie, jakim obdarza nas WRC Promoter. Wspólnie zapewnimy fanom motorsportu w Polsce przekazy z wydarzeń WRC, ERC i cyklu rallycrossowego, czyli World RX w najszerszym zakresie. To oznacza ponad 600 godzin relacji na żywo z najważniejszych odcinków specjalnych i wyścigów rallycrossowych oraz 30 wydarzeń sportowych rangi mistrzostw świata w ciągu sezonu – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

– Obecnie WRC śledzą setki milionów fanów na całym świecie. Dzięki uruchomieniu bloku programowego oraz usługi streamingowej Rally.TV, wspólnie z Motowizją zapewnimy widzom w Polsce najbardziej różnorodne przekazy z wydarzeń rajdowych. Połączenie dystrybucji linearnej i najwyższej klasy technologii platformy OTT wyznacza nowe standardy
w transmitowaniu naszym fanom sportów motorowych na żywo. W ramach przełomowej umowy polscy widzowie będą oglądać jeszcze więcej relacji ze świata motoryzacji,
na odcinkach specjalnych i poza nimi. Od legendarnych wydarzeń jak Rajd Polski po światowe ikony, takie jak Rajd Monte Carlo czy legendarny Rajd Safari
– deklaruje Philipp Männer, starszy dyrektor ds. mediów w WRC Promoter.

Motowizja to kanał motoryzacyjny dostępny w ofercie sieci satelitarnych, kablowych
i internetowych. Transmituje krajowe i zagraniczne sporty motorowe, patronując czołowym krajowym seriom i wydarzeniom motorsportowym. Dołączenie do projektu Rally.TV oznacza duży krok naprzód w rozwoju i jest elementem strategii, którą telewizja realizuje od początku tego roku.

– Naszym celem jest promowanie motorsportu w Polsce i docieranie do nowych odbiorców,
a najlepiej robić to za pośrednictwem najlepszych rozwiązań. Takim jest projekt Rally.TV. Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że będziemy mogli oglądać całe rajdy WRC czy rundy World RX na żywo w telewizji. Teraz to się dzieje, i to na polskiej antenie. Mamy nadzieję, że przyczyni to się także do popularyzacji sportów motorowych, na co od zawsze duży nacisk kładzie Motowizja –
dodaje Gabriel Borowy, dyrektor zarządzający Motowizji.

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

 

 Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z całej 2 Ligi Żużlowej, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe, a także relacje z RSMP, GSMP, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.