Komunikaty PR

Toyota Financial Services zaprasza na Sezonową Wyprzedaż Finansowania

2023-08-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Sezon zakupów i spełniania motoryzacyjnych marzeń, rozpoczął się właśnie w Toyota Financial Services. Finansowa spółka Toyoty, ogłosiła właśnie Sezonową Wyprzedaż Finansowania. Proponuje wyjątkowe oferty kredytu dla klientów indywidualnych i leasingu dla firm na fabrycznie nowe modele Toyoty, takie jak AYGO X, Yaris 1.0, Camry Prestige, RAV4 2.0 CVT, Corolla SD 1.5, C-HR Final Edition oraz Land Cruiser.

Zakup z łatwością dzięki Kredytowi Toyota Easy GR (Gwarancja raty)

Głównie z myślą o klientach indywidualnych, Toyota Bank stworzył promocyjny program Kredytu niższych rat Toyota Easy GR ze stałym oprocentowaniem. Dzięki temu rozwiązaniu, spełnienie motoryzacyjnych marzeń, staje się jeszcze prostsze.

Główne zalety oferty to:

  • Stałe oprocentowanie 0% na 24 miesiące lub 3,99% na 36 miesięcy, które pozwoli cieszyć się wymarzonym modelem Toyoty z niższymi ratami.
  • Oferta dostępna na wybrane modele Toyoty, co umożliwia wybór pojazdu idealnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb i preferencji.
  • Gwarancja niezmienności raty przez cały okres finansowania, daje klientom pełną klarowność i przewidywalność wydatków.

Szczegóły oferty: https://www.toyotabank.pl/sezonowa-wyprzedaz-kredyt

 

Dla przedsiębiorców: Leasing 103% + GAP

Toyota Leasing ma również wyjątkową ofertę dla przedsiębiorców. Leasing 103% z ubezpieczeniem GAP, to świetna okazja dla firm na sfinansowanie nowego modelu firmowej Toyoty na jeszcze lepszych warunkach.

Główne korzyści tej oferty to:

  • Unikalna suma opłat nawet 103,4% na 24 miesiące, dająca elastyczność w spłacie leasingu.
  • Opłata wstępna wynosząca jedynie 30%, co zmniejsza początkowy wkład własny klienta.

Szczegóły oferty: https://www.toyotabank.pl/sezonowa-wyprzedaz-leasing-103

 

Czas działać - oferty są ograniczone czasowo

Sezonowa Wyprzedaż Finansowania trwa do 15 września 2023 roku, jednak w zależności od dostępności pojazdów może zakończyć się wcześniej. Wyjątkowe oferty dotyczą samochodów zamówionych od 1 sierpnia 2023 roku. Zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców, to doskonała okazja aby spełnić marzenia o posiadaniu fabrycznie nowego modelu Toyoty.

Promocją objęte są fabrycznie nowe modele Toyota:

AYGO X, Yaris 1.0, Camry Prestige, RAV4 2.0 CVT, Corolla SD 1.5 (2022), C-HR Final Edition oraz Land Cruiser (2022).

Dodatkowym ułatwieniem dla przedsiębiorców, są dwie opcje podpisania umowy: online - szybki podpis umowy elektronicznie, a także tradycyjnie - podpis w salonie.

W Toyota Financial Services dbamy o to, aby nasze oferty finansowania były jak najbardziej korzystne dla klientów. Z uwagi na sytuację rynkową w ostatnich latach oferty finansowania 0% czy 103% były praktycznie niedostępne. Sezonowa Wyprzedaż Finansowania to wyjątkowa okazja, aby w łatwy i dostępny sposób sfinansować wymarzoną Toyotę, ciesząc się zarazem promocyjnym oprocentowaniem, gwarancją niezmienności raty i dodatkowymi korzyściami. - mówi Dominika Cepek, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Kontaktu z Klientem z Toyota Financial Services Polska.

 

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy GR „Sezonowa wyprzedaż” na zakup nowego samochodu w cenie 127 594,00 zł, wpłata własna 51 037,60 zł, czas obowiązywania umowy 24 miesiące: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 3,14 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 76 556,40 zł, całkowita kwota do zapłaty 80 001,42 zł, oprocentowanie stałe 0,00 %, całkowity koszt kredytu 3 445,02 (w tym prowizja 4,50 % (3 445,04 zł) odsetki 0,00 zł), 23 miesięczne raty równe w wysokości 1 980,48 zł i ostatnią 24 ratą w wysokości 34 450,38 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2023-07-31 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

 

Produkt „Leasing 103% + GAP - Sezonowa Wyprzedaż” dotyczy umów Standard Leasingu zawierających sumę rat leasingowych w wysokości do 103,4% z opłatą wstępną w wysokości 30% ceny pojazdu, okresem leasingu 24 miesiące, wykupem w wysokości 16 % ceny pojazdu i obowiązkowym ubezpieczeniem GAP. Finansowanie obejmuje wyłącznie modele AYGO X, Yaris 1.0, Camry Prestige, RAV4 2.0 CVT, Land Cruiser (2022), Corolla SD 1.5 (2022), Toyota C-HR Final Edition, obowiązuje w dniach: od 1.08.2023 r. do 15.09.2023 r., z zastrzeżeniem możliwości skrócenia okresu obowiązywania i dotyczy aut zamówionych w tych dniach. Szczegóły dostępne u autoryzowanych dilerów Toyota. Przyznanie finansowania uzależnione są od oceny zdolności kredytowej potencjalnego leasingobiorcy. Finansującym jest Toyota Leasing Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. Niniejszy materiał ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i przeznaczony jest wyłącznie dla przedsiębiorców.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW Biuro prasowe
2024-04-24 | 20:00

Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich
Motoryzacja Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
2024-04-16 | 12:37

Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle

Wczesna wiosna to idealny moment na przygotowanie do sezonu rowerowego. W dniach 18-20 kwietnia każdy, kto przyjedzie do Elektrowni Powiśle jednośladem, będzie mógł skorzystać z
Motoryzacja Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
2024-03-29 | 11:00

Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari

Jako wieloletni oficjalny dostawca Scuderia Ferrari, zespołu wyścigowego Formuły 1, firma Niterra, specjalizująca się w zapłonie i elektronice samochodowej, przedłużyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.