Komunikaty PR

Toyota Financial Services ze specjalną ofertą finansowania Corolli Cross

2022-11-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Z okazji zbliżających się Dni Otwartych nowej Toyoty Corolli Cross, Toyota Financial Services przygotował atrakcyjną ofertę finansowania tego modelu dla klientów detalicznych i firmowych. Tylko przez 4 dni będzie można skorzystać z preferencyjnych warunków jednoratowego Kredytu 70/30 bez odsetek, który pozwoli nie angażować całej gotówki podczas zakupu oraz jednego z najbardziej korzystnych na rynku Leasingu 103%. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowego SUV-a nieco później, przygotowano jeszcze kilka promocji innych wariantów finansowania, takich jak Kredyt niższych rat Toyota Easy, czy też Leasing KINTO One.

18 i 19 listopada odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej Toyotę Corollę Cross - nowego SUV-a w rodzinie światowego bestsellera i zarazem pierwszego modelu z napędem hybrydowym piątej generacji. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotowały promocyjne oferty finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Na szczególną uwagę zasługują limitowane oferty, które będą dostępne tylko i wyłącznie dla klientów, którzy złożą zamówienie na auto w dniach od 18 do 22 listopada.

Pierwsza z nich to jednoratowy Kredyt 70/30 bez odsetek – dedykowany klientom, którzy planowali zakupić auto za gotówkę – rozwiązanie od Toyota Bank pozwoli im nie angażować całej gotówki, którą chcieli przeznaczyć na auto. Oprocentowanie kredytu wynosi 0%, natomiast prowizja za udzielenie kredytu została obniżona do maksymalnie 5,5%. Wpłacając 70% wartości nowego auta, pozostałe 30% i prowizję należy zapłacić dopiero za rok. Przez ten czas, klienci mogą odłożyć te środki np. na atrakcyjnie oprocentowanych depozytach w Toyota Bank (nawet 7,6% na Lokacie Plus lub do 7,18% na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym).

Drugą limitowaną propozycją jest Leasing 103% (standardowa oferta to 109%), czyli oferta dla klientów firmowych. Leasing ten wyróżnia się jedną z najniższych na rynku sumą całkowitych opłat. W przypadku auta o wartości 150 000 zł netto, oszczędność na koszcie finansowania wyniesie nawet 9 000 zł netto w 24 miesięcznym okresie finansowania.

Toyota Financial Services przedłuża także do końca bieżącego roku promocje innych popularnych wariantów finansowania, dzięki którym można dokonać zakupu m.in. nowej Corolli Cross.

Klienci detaliczni będą mogli skorzystać z Kredytu niższych rat Toyota Easy. W promocyjnej wersji do końca 2022 roku, oprocentowanie wynosić będzie 6,49% dla umów na 36 miesięcy oraz 6,99% dla kontraktów 48-miesięcznych. W obu wariantach klient nie musi dokonywać wpłaty własnej, a prowizja za udzielenie finansowania wynosi maksymalnie 7%. Kredyt Toyota Easy to propozycja dedykowana osobom, którym zależy na niskiej miesięcznej racie oraz możliwości częstszej wymiany auta.

Ponadto warto mieć na uwadze stałą ofertę finansową KINTO One, która w produkcie finansowym Leasing niższych rat zapewnia gwarancję dogodnej wpłaty własnej i niskiej raty miesięcznej, a dodatkowo możliwość wyboru jednej z trzech korzystnych opcji zakończenia leasingu.

- Corolla to niezaprzeczalny bestseller marki Toyota. Od zawsze słynęła ze swojej innowacyjności, praktyczności oraz niezawodności. Nowy model Cross przejmuje wszystkie te cechy, ale zamknięte w komfortowym nadwoziu SUV. Dzięki naszym specjalnie przygotowanym ofertom finansowania, Klienci mogą dokonać zakupu auta na wyjątkowo przystępnych warunkach np. w bezodsetkowym Kredycie jednoratowym 70/30, bądź Leasingu 103%. Co ważne, wszystkich formalności dopełnią w jednym miejscu – w najbliższym salonie Toyoty – mówi Dominika Cepek, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.