Toyota Gazoo Racing sponsorem eSports WRC. Dla zwycięzcy najnowszy GR Yaris
Sponsoring cyklu eSports WRC oraz nagroda główna dla zwycięzcy, a także współpraca przy promocji oficjalnej gry WRC 9 – Toyota Gazoo Racing coraz prężniej działa w świecie wirtualnego ścigania.
Dla Toyota Gazoo Racing e-sport jest ważną częścią działalności. Od dwóch lat marka angażuje się w organizację GR Supra GT Cup, czyli wyścigowej rywalizacji w grze Gran Turismo. Teraz przyszedł czas na rajdy, w których od powrotu do WRC w 2017 roku japońska marka odnosi sukcesy. W tym roku Toyota Gazoo Racing będzie wspierać rywalizację w ramach oficjalnego wirtualnego cyklu rajdowych mistrzostw świata jako sponsor eSports WRC.
Obecnie trwa piąty sezon wirtualnych mistrzostw świata w rajdach. Wielki finał zaplanowano na październik, a zwycięzca całego cyklu odjedzie z niezwykłą nagrodą – Toyotą GR Yaris. To najnowszy hot-hatch japońskiej marki. I jedno z najbardziej wyjątkowych aut na rynku. Pod ultralekkim trzydrzwiowym nadwoziem drzemie prawdziwy potwór – 261 KM generowanych przez trzycylindrowy, turbodoładowany silnik 1.6, napęd na cztery koła GR-Four oraz manualna skrzynia biegów. To prawdziwa rajdówka w cywilnym wydaniu.
Współpraca z Nacon, wydawcą gry, oraz jej twórcami, czyli firmą KT Racing, nie będzie ograniczała się jedynie do zaoferowania nagrody głównej. Toyota Gazoo Racing będzie aktywnym promotorem gier WRC 8 oraz nowej WRC 9, która będzie miała premierę 3 września 2020 roku.
„Jako partner eSports WRC cieszymy się, że będziemy mogli dać radość z rajdów na całym świecie. E-motorsport jest jednym z filarów Toyota Gazoo Racing. Zainteresowanie wirtualnym ściganiem rośnie, a nasza oferta aut sportowych też jest coraz szersza. Dlatego chcemy sprawić, by zarówno auta, jak i rywalizacja były jak najbardziej przystępne dla fanów. Przy okazji może wychowamy kolejne pokolenie miłośników aut” – powiedział Andrea Carlucci z Toyota Motor Europe.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.