Komunikaty PR

Toyota Gazoo Racing sponsorem eSports WRC. Dla zwycięzcy najnowszy GR Yaris

2020-06-02  |  15:00
Biuro prasowe

Sponsoring cyklu eSports WRC oraz nagroda główna dla zwycięzcy, a także współpraca przy promocji oficjalnej gry WRC 9 – Toyota Gazoo Racing coraz prężniej działa w świecie wirtualnego ścigania.

 

Dla Toyota Gazoo Racing e-sport jest ważną częścią działalności. Od dwóch lat marka angażuje się w organizację GR Supra GT Cup, czyli wyścigowej rywalizacji w grze Gran Turismo. Teraz przyszedł czas na rajdy, w których od powrotu do WRC w 2017 roku japońska marka odnosi sukcesy. W tym roku Toyota Gazoo Racing będzie wspierać rywalizację w ramach oficjalnego wirtualnego cyklu rajdowych mistrzostw świata jako sponsor eSports WRC.

Obecnie trwa piąty sezon wirtualnych mistrzostw świata w rajdach. Wielki finał zaplanowano na październik, a zwycięzca całego cyklu odjedzie z niezwykłą nagrodą – Toyotą GR Yaris. To najnowszy hot-hatch japońskiej marki. I jedno z najbardziej wyjątkowych aut na rynku. Pod ultralekkim trzydrzwiowym nadwoziem drzemie prawdziwy potwór – 261 KM generowanych przez trzycylindrowy, turbodoładowany silnik 1.6, napęd na cztery koła GR-Four oraz manualna skrzynia biegów. To prawdziwa rajdówka w cywilnym wydaniu.

Współpraca z Nacon, wydawcą gry, oraz jej twórcami, czyli firmą KT Racing, nie będzie ograniczała się jedynie do zaoferowania nagrody głównej. Toyota Gazoo Racing będzie aktywnym promotorem gier WRC 8 oraz nowej WRC 9, która będzie miała premierę 3 września 2020 roku.

„Jako partner eSports WRC cieszymy się, że będziemy mogli dać radość z rajdów na całym świecie. E-motorsport jest jednym z filarów Toyota Gazoo Racing. Zainteresowanie wirtualnym ściganiem rośnie, a nasza oferta aut sportowych też jest coraz szersza. Dlatego chcemy sprawić, by zarówno auta, jak i rywalizacja były jak najbardziej przystępne dla fanów. Przy okazji może wychowamy kolejne pokolenie miłośników aut” – powiedział Andrea Carlucci z Toyota Motor Europe.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle Biuro prasowe
2024-04-16 | 12:37

Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle

Wczesna wiosna to idealny moment na przygotowanie do sezonu rowerowego. W dniach 18-20 kwietnia każdy, kto przyjedzie do Elektrowni Powiśle jednośladem, będzie mógł skorzystać z
Motoryzacja Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
2024-03-29 | 11:00

Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari

Jako wieloletni oficjalny dostawca Scuderia Ferrari, zespołu wyścigowego Formuły 1, firma Niterra, specjalizująca się w zapłonie i elektronice samochodowej, przedłużyła
Motoryzacja Wysokooktanowa majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile
2024-03-28 | 10:40

Wysokooktanowa majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile

Majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile - największe takie wydarzenie motorsportowe i lotnicze w rejonie Już po raz kolejny zapraszamy wszystkich entuzjastów lotnictwa i motoryzacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.