Toyota Gazoo Racing sponsorem eSports WRC. Dla zwycięzcy najnowszy GR Yaris
Sponsoring cyklu eSports WRC oraz nagroda główna dla zwycięzcy, a także współpraca przy promocji oficjalnej gry WRC 9 – Toyota Gazoo Racing coraz prężniej działa w świecie wirtualnego ścigania.
Dla Toyota Gazoo Racing e-sport jest ważną częścią działalności. Od dwóch lat marka angażuje się w organizację GR Supra GT Cup, czyli wyścigowej rywalizacji w grze Gran Turismo. Teraz przyszedł czas na rajdy, w których od powrotu do WRC w 2017 roku japońska marka odnosi sukcesy. W tym roku Toyota Gazoo Racing będzie wspierać rywalizację w ramach oficjalnego wirtualnego cyklu rajdowych mistrzostw świata jako sponsor eSports WRC.
Obecnie trwa piąty sezon wirtualnych mistrzostw świata w rajdach. Wielki finał zaplanowano na październik, a zwycięzca całego cyklu odjedzie z niezwykłą nagrodą – Toyotą GR Yaris. To najnowszy hot-hatch japońskiej marki. I jedno z najbardziej wyjątkowych aut na rynku. Pod ultralekkim trzydrzwiowym nadwoziem drzemie prawdziwy potwór – 261 KM generowanych przez trzycylindrowy, turbodoładowany silnik 1.6, napęd na cztery koła GR-Four oraz manualna skrzynia biegów. To prawdziwa rajdówka w cywilnym wydaniu.
Współpraca z Nacon, wydawcą gry, oraz jej twórcami, czyli firmą KT Racing, nie będzie ograniczała się jedynie do zaoferowania nagrody głównej. Toyota Gazoo Racing będzie aktywnym promotorem gier WRC 8 oraz nowej WRC 9, która będzie miała premierę 3 września 2020 roku.
„Jako partner eSports WRC cieszymy się, że będziemy mogli dać radość z rajdów na całym świecie. E-motorsport jest jednym z filarów Toyota Gazoo Racing. Zainteresowanie wirtualnym ściganiem rośnie, a nasza oferta aut sportowych też jest coraz szersza. Dlatego chcemy sprawić, by zarówno auta, jak i rywalizacja były jak najbardziej przystępne dla fanów. Przy okazji może wychowamy kolejne pokolenie miłośników aut” – powiedział Andrea Carlucci z Toyota Motor Europe.
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.