Toyota Leasing Polska: Standard Leasing z odroczeniem spłaty

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing Polska reagując na trwającą pandemię koronawirusa, wprowadza na rynek nowy wariant finansowania aut firmowych. Przedsiębiorcy wybierający Standard Leasing z odroczeniem spłat, otrzymają finansowanie od zaraz, a przez pierwsze 3 miesiące zapłacą jedynie 1% raty miesięcznie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wielu firm dotkniętych efektem panującej pandemii koronawirusa, Toyota Leasing Polska wprowadził ofertę atrakcyjnego finansowania aut firmowych. Standard Leasing z odroczeniem spłaty, ma na celu ułatwienie przedsiębiorcom zakupu niezawodnych aut Toyoty i Lexusa, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu i pozwalając na zachowanie stabilności finansowej działalności gospodarczej.
Ze Standard Leasingu z karencją mogą skorzystać obecni i nowi klienci Toyota Leasing Polska, a także uczestnicy programu Toyota More. Produkt dotyczy umów leasingu zawieranych na okres do 60 miesięcy, przy wpłacie własnej korzystającego w wysokości min. 20 % ceny pojazdu. Klienci przez pierwsze 3 miesiące zapłacą tylko 1% raty regularnej miesięcznie. Dopiero 4-ta z kolei rata będzie standardowej wysokości.
Aby skorzystać z oferty można odwiedzić Wirtualny Salon Toyoty lub Lexusa, wybrać konkretny model auta i wypełnić wniosek leasingowy z Dealerem. Po przesłaniu dokumentów firmy oraz dokumentów finansowych, klient otrzyma decyzję leasingową nawet w ciągu godziny i będzie mógł podpisać umowę, a następnie odebrać nowy samochód.
Oferta Standard Leasingu może się łączyć z promocyjnym Leasingiem 101% na modele Toyoty PROACE i PROACE CITY oraz atrakcyjnym finansowaniem Lexusa UX, NX, IS, ES z rocznika 2019 w Leasingu 100,1%.
- Oferta leasingu z odroczeniem płatności to atrakcyjne rozwiązanie dla wszystkich klientów firmowych, którzy potrzebują nowego auta, ale jednocześnie nie chcą w tym trudnym czasie angażować większych środków. Wariant tej formy finansowania może wesprzeć wielu przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu, pozwolić na zachowanie stabilności finansowej oraz rozszerzyć możliwości działania firmy – mówi Dawid Turkowski, TFMS and Leasing Product Manager w Toyota Leasing Polska.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.