Trendy motoryzacyjne na lato. Dziś ruszyła wystawa w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Jaki samochód do miasta? Tego lata na przód wysuwają się kompaktowe SUV-y. Najmodniejsze z nich można zobaczyć na wystawie Moto Summer, która właśnie rozpoczęła się w Magnolia Park. Wśród nich modele takich marek jak Jaguar, Lexus i Suzuki. Są także auta, które można wykorzystać do pracy.
Luksusowe, sportowe, miejskie, a nawet dostawcze. W Magnolia Park zaparkowały letnie modele samochodów wielkich marek: Jaguar, Lexus, Land Rover, Suzuki, Nissan, Toyota i Peugeot. Hasło rozpoczynającej się wystawy to Moto Summer. – Wydarzenie to nie lada gratka nie tylko dla pasjonatów motoryzacji. Obok tych pięknych, lśniących i kolorowych aut nikt nie przejdzie obojętnie – zaprasza Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park.
– Jeżeli ktoś zamierza tego lata przesiąść się do nowego wozu, u nas ma doskonałą okazję, aby zapoznać się z aktualnymi trendami – dodaje.
Co proponują poszczególne marki? Jaguar przedstawia modele F-Pace i E-Pace. Pierwszy z nich to luksusowy SUV o dynamicznych osiągach, który łączy sportowy styl z codzienną praktycznością. Z kolei E-Pace to pierwszy kompaktowy SUV w stajni Jaguara.
Auto z tego samego segmentu prezentuje także Lexus. Miejski crossover UX został okrzyknięty jednym z najlepszych modeli japońskiej marki. UX to hybryda, która ładuje się w trakcie jazdy. Miejską hybrydę proponuje również Suzuki, wystawiając model Swift Hybrid.
Wśród kompaktowych miejskich SUV-ów nie mogło zabraknąć Range Rovera Evoque, który radzi sobie zarówno na drodze, jak i w terenie. Jest także Peugeot 2008 i trzy nissany: Qashqai, Juke i X-Trail. – Każdy znajdzie tu dla siebie odpowiedni model. Inspiracji nie brakuje – mówi Marta Kocik.
Nie wszystkie z kilkunastu samochodów wjechały do pasażu. Kilka zatrzymało się na placu przed Castoramą – dwa z nich to Toyota Proace i Peugeot Partner, czyli auta dostawcze. To propozycje dla właścicieli i pracowników firm, które przewożą po mieście większe ładunki.
Wystawa samochodów Moto Summer potrwa w Magnolia Park do 6 lipca.
www.magnoliapark.pl

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.