Komunikaty PR

Trendy motoryzacyjne na lato. Dziś ruszyła wystawa w Magnolia Park

2020-06-19  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Jaki samochód do miasta? Tego lata na przód wysuwają się kompaktowe SUV-y. Najmodniejsze z nich można zobaczyć na wystawie Moto Summer, która właśnie rozpoczęła się w Magnolia Park. Wśród nich modele takich marek jak Jaguar, Lexus i Suzuki. Są także auta, które można wykorzystać do pracy.

 

Luksusowe, sportowe, miejskie, a nawet dostawcze. W Magnolia Park zaparkowały letnie modele samochodów wielkich marek: Jaguar, Lexus, Land Rover, Suzuki, Nissan, Toyota i Peugeot. Hasło rozpoczynającej się wystawy to Moto Summer. – Wydarzenie to nie lada gratka nie tylko dla pasjonatów motoryzacji. Obok tych pięknych, lśniących i kolorowych aut nikt nie przejdzie obojętnie – zaprasza Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park.
Jeżeli ktoś zamierza tego lata przesiąść się do nowego wozu, u nas ma doskonałą okazję, aby zapoznać się z aktualnymi trendami – dodaje.

Co proponują poszczególne marki? Jaguar przedstawia modele F-Pace i E-Pace. Pierwszy z nich to luksusowy SUV o dynamicznych osiągach, który łączy sportowy styl z codzienną praktycznością. Z kolei E-Pace to pierwszy kompaktowy SUV w stajni Jaguara.

Auto z tego samego segmentu prezentuje także Lexus. Miejski crossover UX został okrzyknięty jednym z najlepszych modeli japońskiej marki. UX to hybryda, która ładuje się w trakcie jazdy. Miejską hybrydę proponuje również Suzuki, wystawiając model Swift Hybrid.

Wśród kompaktowych miejskich SUV-ów nie mogło zabraknąć Range Rovera Evoque, który radzi sobie zarówno na drodze, jak i w terenie. Jest także Peugeot 2008 i trzy nissany: Qashqai, Juke i X-Trail. – Każdy znajdzie tu dla siebie odpowiedni model. Inspiracji nie brakuje – mówi Marta Kocik.

Nie wszystkie z kilkunastu samochodów wjechały do pasażu. Kilka zatrzymało się na placu przed Castoramą – dwa z nich to Toyota Proace i Peugeot Partner, czyli auta dostawcze. To propozycje dla właścicieli i pracowników firm, które przewożą po mieście większe ładunki.

Wystawa samochodów Moto Summer potrwa w Magnolia Park do 6 lipca.

www.magnoliapark.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.