Trendy motoryzacyjne na lato. Dziś ruszyła wystawa w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Jaki samochód do miasta? Tego lata na przód wysuwają się kompaktowe SUV-y. Najmodniejsze z nich można zobaczyć na wystawie Moto Summer, która właśnie rozpoczęła się w Magnolia Park. Wśród nich modele takich marek jak Jaguar, Lexus i Suzuki. Są także auta, które można wykorzystać do pracy.
Luksusowe, sportowe, miejskie, a nawet dostawcze. W Magnolia Park zaparkowały letnie modele samochodów wielkich marek: Jaguar, Lexus, Land Rover, Suzuki, Nissan, Toyota i Peugeot. Hasło rozpoczynającej się wystawy to Moto Summer. – Wydarzenie to nie lada gratka nie tylko dla pasjonatów motoryzacji. Obok tych pięknych, lśniących i kolorowych aut nikt nie przejdzie obojętnie – zaprasza Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park.
– Jeżeli ktoś zamierza tego lata przesiąść się do nowego wozu, u nas ma doskonałą okazję, aby zapoznać się z aktualnymi trendami – dodaje.
Co proponują poszczególne marki? Jaguar przedstawia modele F-Pace i E-Pace. Pierwszy z nich to luksusowy SUV o dynamicznych osiągach, który łączy sportowy styl z codzienną praktycznością. Z kolei E-Pace to pierwszy kompaktowy SUV w stajni Jaguara.
Auto z tego samego segmentu prezentuje także Lexus. Miejski crossover UX został okrzyknięty jednym z najlepszych modeli japońskiej marki. UX to hybryda, która ładuje się w trakcie jazdy. Miejską hybrydę proponuje również Suzuki, wystawiając model Swift Hybrid.
Wśród kompaktowych miejskich SUV-ów nie mogło zabraknąć Range Rovera Evoque, który radzi sobie zarówno na drodze, jak i w terenie. Jest także Peugeot 2008 i trzy nissany: Qashqai, Juke i X-Trail. – Każdy znajdzie tu dla siebie odpowiedni model. Inspiracji nie brakuje – mówi Marta Kocik.
Nie wszystkie z kilkunastu samochodów wjechały do pasażu. Kilka zatrzymało się na placu przed Castoramą – dwa z nich to Toyota Proace i Peugeot Partner, czyli auta dostawcze. To propozycje dla właścicieli i pracowników firm, które przewożą po mieście większe ładunki.
Wystawa samochodów Moto Summer potrwa w Magnolia Park do 6 lipca.
www.magnoliapark.pl

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.