Volkswagen Financial Services napędza Fundację „Instytut Edukacji Pozytywnej”
Działająca na rzecz zmian w polskim systemie edukacyjnym Fundacja „Instytut Edukacji Pozytywnej” otrzymała istotne wsparcie. Firma Volkswagen Financial Services przekazała jej na 12 miesięcy samochód marki Škoda Kodiaq. Dzięki temu fundacja będzie mogła jeszcze efektywniej wykonywać zadania, do których została powołana. W maju – miesiącu świadomości zdrowia psychicznego – obie organizacje zwracają uwagę na temat dbania o dobrostan emocjonalny.
Volkswagen Financial Services od wielu lat wspiera liczne społecznie organizacje, dostarczając mobilność i pomagając im w wypełnianiu ich misji. Teraz do tego grona dołączyła Fundacja „Instytut Edukacji Pozytywnej”. W maju firma VW FS przekazała jej nowoczesne auto marki Škoda Kodiaq. Fundacja będzie mogła korzystać z pojazdu przez najbliższy rok. W ramach nawiązanej współpracy ma też zagwarantowane ubezpieczenie auta, przeglądy okresowe oraz wymianę opon.
– Cieszę się i jestem dumny, że możemy wspomóc Fundację „Instytut Edukacji Pozytywnej” tak, jak potrafimy najlepiej, czyli dostarczając mobilność. Przekazując samochód Škoda Kodiaq, pragniemy przyczyniać się do jeszcze szybszej zmiany w obszarach edukacji, w których jest to konieczne. Wiemy, że z pomocy „Instytutu Edukacji Pozytywnej” korzystają placówki z całej Polski, dlatego możliwość bezpiecznej podróży jest tym bardziej potrzebna – mówi Mikołaj Woźniak, prezes Volkswagen Financial Services.
Volkswagen Financial Services zapewnia, że w przypadku większego wyjazdu fundacja może liczyć na dodatkowe wsparcie. Gdyby przekazany pojazd Škoda Kodiaq okazał się niewystarczająco pojemny, firma udostępni pochodzące ze swojej floty elektryczne Volkswageny ID. Buzz, w których bagażnik ma pojemność nawet 1121 litrów.
Dla przyszłych pokoleń
Fundacja „Instytut Edukacji Pozytywnej” jest zaangażowana we wdrażanie zmian na każdym etapie systemu edukacyjnego w Polsce. Wspiera szkoły, przedszkola, uczelnie wyższe, społeczności lokalne, ośrodki szkolno-wychowawcze i placówki opiekuńcze, aby kształtować na nowo myślenie o edukacji dzieci, młodzieży i dorosłych. Działania fundacji mają na celu podniesienie jakości nauki i wychowania, ale także rozwijanie pozytywnych cech osobowości u dzieci. W 2023 roku na stałe obejmuje już wsparciem ponad 4000 placówek w całej Polsce. Żaden obszar, ani pod względem tematycznym, ani geograficznym, nie ogranicza działalności fundacji.
– Jesteśmy wdzięczni za wsparcie, jakie nasza fundacja otrzymała ze strony firmy Volkswagen Financial Services. Maj to dla nas pracowity miesiąc, w którym jeszcze bardziej skupiamy się sprawach związanych ze zdrowiem psychicznym. Placówki, które wspieramy, są nierzadko oddalone od siebie o setki kilometrów, więc możliwość szybkiego i bezpiecznego poruszania się między nimi jest dla nas wręcz kluczowa – dodaje Małgorzata Nowicka, prezeska Fundacji „Instytut Edukacji Pozytywnej”.
Dzięki współpracy z Volkswagen Financial Services nawet największa liczba kilometrów nie będzie stanowić przeszkody w niesieniu zmian w edukacji. To ze względu na zagwarantowane przeglądy, ubezpieczenie i wymianę opon – każda podróż będzie komfortowa i bezpieczna.
Maj miesiącem świadomości zdrowia psychicznego
Maj to miesiąc poświęcony zdrowiu psychicznemu. Dużo częściej rozmawia się wtedy o tym, jak ważne dla człowieka jest dbanie o swój dobrostan emocjonalny i do czego może prowadzić jego lekceważenie. Powaga i poszanowanie zdrowia psychicznego to jedno z najbardziej aktualnych wyzwań polskiej edukacji. Volkswagen Financial Services, pomagając Fundacji „Instytut Edukacji Pozytywnej” w realizowaniu jej misji, wyciąga pomocną dłoń w stronę każdego, kto potrzebuje wsparcia.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.