Wojciech Chuchała wraca do gry i dołącza do #MioTeam
Od kwietnia br. marka Mio nawiązała partnerstwo z kierowcą rajdowym Wojciechem Chuchałą. Wraz z nowym sezonem rajdowym największy producent wideorejestratorów w Europie, marka Mio, dołączyła do partnerów wspierających Wojciecha Chuchałę, w trakcie najważniejszego cyklu zmagań motorowych jakim są Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski. Wojciech dołącza do #MioTeam, a na jego aucie pojawi się branding marki podczas 49. Rajdu Świdnickiego-Krause (23-25 kwietnia 2021 r.).
- Pragniemy, aby marka Mio kojarzyła się nie tylko z wysoką jakością urządzeń oraz innowacyjnym rozwiązaniami, ale również z profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim pasjonatami. Naszą markę wspierają Adam Klimek, Aleksander Ostry Ostrowski, a teraz do #MioTeam dołączył Wojciech Chuchała. Bez wątpienia Wojtek Chuchała to jeden z najbardziej utalentowanych polskich kierowców rajdowych. Potwierdzają to dotychczasowe sukcesy, m.in. zdobyty w 2014 roku tytuł Rajdowego Samochodowego Mistrza Polski czy osiągnięty w 2016 roku tytuł mistrza Europy ERC2 - podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head - CEE, DACH, Turkey Mitac International.
Wojtek Chuchala to urodzony w Bielsku Białej, 32- letni kierowca rajdowy, który swoje pierwsze sukcesy osiągnął już w wieku 21 wygrywając Rajdowy Puchar Polski. Od początku swojej sportowej kariery dążył, by osiągać jak najlepsze wyniki.
- Krótka przerwa od startów pozwoliła mi nabrać nowego wiatru w żagle i już nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł ponownie rozpocząć zmagania na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Kompletując swój Team zawsze staram się wybierać najlepszych, dlatego niezwykle cieszy mnie współpraca z Mio. Nie ukrywam, że w prywatnym aucie to właśnie sprzęt tej marki jest dla mnie wsparciem zamiast Sebastiana. – podkreśla Wojciech Chuchała.
PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów”
Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę
Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.