Wojciech Chuchała wraca do gry i dołącza do #MioTeam
Od kwietnia br. marka Mio nawiązała partnerstwo z kierowcą rajdowym Wojciechem Chuchałą. Wraz z nowym sezonem rajdowym największy producent wideorejestratorów w Europie, marka Mio, dołączyła do partnerów wspierających Wojciecha Chuchałę, w trakcie najważniejszego cyklu zmagań motorowych jakim są Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski. Wojciech dołącza do #MioTeam, a na jego aucie pojawi się branding marki podczas 49. Rajdu Świdnickiego-Krause (23-25 kwietnia 2021 r.).
- Pragniemy, aby marka Mio kojarzyła się nie tylko z wysoką jakością urządzeń oraz innowacyjnym rozwiązaniami, ale również z profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim pasjonatami. Naszą markę wspierają Adam Klimek, Aleksander Ostry Ostrowski, a teraz do #MioTeam dołączył Wojciech Chuchała. Bez wątpienia Wojtek Chuchała to jeden z najbardziej utalentowanych polskich kierowców rajdowych. Potwierdzają to dotychczasowe sukcesy, m.in. zdobyty w 2014 roku tytuł Rajdowego Samochodowego Mistrza Polski czy osiągnięty w 2016 roku tytuł mistrza Europy ERC2 - podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head - CEE, DACH, Turkey Mitac International.
Wojtek Chuchala to urodzony w Bielsku Białej, 32- letni kierowca rajdowy, który swoje pierwsze sukcesy osiągnął już w wieku 21 wygrywając Rajdowy Puchar Polski. Od początku swojej sportowej kariery dążył, by osiągać jak najlepsze wyniki.
- Krótka przerwa od startów pozwoliła mi nabrać nowego wiatru w żagle i już nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł ponownie rozpocząć zmagania na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Kompletując swój Team zawsze staram się wybierać najlepszych, dlatego niezwykle cieszy mnie współpraca z Mio. Nie ukrywam, że w prywatnym aucie to właśnie sprzęt tej marki jest dla mnie wsparciem zamiast Sebastiana. – podkreśla Wojciech Chuchała.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.