Komunikaty PR

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

2024-11-19  |  23:30
Biuro prasowe
Toyota Polska - Toyota C-HR

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku produkcji

•           Nowa Toyota C-HR od 119 900 zł

•           Toyota Corolla Sedan z rabatem do 17 000 zł

•           Yaris od 79 900 zł

•           Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł

•           Krótki czas oczekiwania na zamówione auto

U dealerów Toyoty w całym kraju trwa wyprzedaż samochodów z 2024 roku produkcji. To doskonała okazja, by zmienić auto na nowe jeszcze przed końcem roku i skorzystać z wysokich rabatów na najpopularniejsze modele w Polsce. Auta w obniżonych cenach są dostępne od ręki, przygotowano także bardzo atrakcyjne i elastyczne formy finansowania zakupu auta oraz promocyjne ceny na akcesoria dodatkowe, w tym na zabezpieczenia antykradzieżowa.

Toyota C-HR od 119 900 zł

Nowa Toyota C-HR jest jednym z najchętniej wybieranych crossoverów w Polsce. Klienci cenią ten model za atrakcyjną stylistykę, najnowsze technologie oraz bogate wyposażenie. Wyprzedażą rocznika 2024 objęto zarówno auta z klasyczną hybrydą, jak i z wydajnym i mocnym napędem plug-in hybrid.

Toyota Polska - Toyota C-HR

W przypadku Toyoty C-HR najwięcej można zyskać decydując się na wersję Comfort z napędem 1.8 Hybrid o mocy 140 KM. Samochód wyceniono na 119 900 zł, czyli na poziomie zbliżonym do poprzedniej generacji auta i aż o 20 000 zł mniej od ceny katalogowej tej odmiany. Toyota C-HR Comfort w standardzie ma m.in. 12,3-calowe cyfrowe zegary, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem dotykowym, dwustrefową klimatyzacją, 17-calowe felgi, światła główne i przeciwmgielne w technologii LED oraz najnowsze systemy bezpieczeństwa Toyota T-MATE.

Yaris teraz od 79 900 zł

Klienci poszukujący auta z segmentu B najczęściej decydują się na Yarisa. W ramach wyprzedaży u dealerów dostępne są zarówno auta z benzynowym silnikiem 1.5 o mocy 125 KM, jak i oba napędy hybrydowe. Cennik Yarisa zaczyna się od 79 900 zł za auto w wersji Active z manualną skrzynią biegów.

Toyota Polska - Toyota Yaris

Ceny niezawodnego i ultraoszczędnego hybrydowego Yarisa rozpoczynają się od 90 400 zł. Auto z układem o mocy 116 KM w wersji Comfort kosztuje teraz 12 500 zł mniej od ceny katalogowej, a standardem w tej odmianie są m.in. 15-calowe felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, 9-calowy ekran systemu multimedialnego, bezprzewodowa łączność z Apple CarPlay i Android Auto oraz systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota T-MATE.

Corolla Sedan od 89 900 zł

Aż 17 000 zł można zyskać decydując się na Corollę z nadwoziem sedan. Najpopularniejszy samochód w Polsce jako limuzyna oferuje przestronne wnętrze i pojemny bagażnik, elegancką, klasyczną linię, komfort podróżowania oraz najnowocześniejsze technologie. Największym rabatem objęto wersje ze sprawdzonym i niezawodnym silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 125 KM, który dostępny jest ze skrzynią manualną lub z automatyczną Multidrive S.

Toyota Polska - Toyota Corolla Sedan

Corolla Sedan kosztuje teraz od 89 900 zł w wersji Active z manualną skrzynią biegów. Bogato wyposażona wersja Comfort została wyceniona na 94 900 zł, a auto w standardzie ma m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowe cyfrowe zegary, a także najnowszy system multimedialny Toyota Smart Connect z 10,5-calowym ekranem dotykowym.

Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł

W salonach można skorzystać nie tylko z rabatów na zakup auta, ale także ze specjalnych cen na akcesoria dodatkowe. W ramach wyprzedaży nowy samochód można doposażyć w zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System w technologii Bluetooth Low Energy za 1 zł. Promocja dotyczy modeli Yaris Hybrid, Yaris Cross, Toyota C-HR, Corolla Sedan, Corolla Cross 2.0 Hybrid, a także elektrycznej Toyoty bZ4X.

Źródło informacji: Toyota Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.