Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
• Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku produkcji
• Nowa Toyota C-HR od 119 900 zł
• Toyota Corolla Sedan z rabatem do 17 000 zł
• Yaris od 79 900 zł
• Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł
• Krótki czas oczekiwania na zamówione auto
U dealerów Toyoty w całym kraju trwa wyprzedaż samochodów z 2024 roku produkcji. To doskonała okazja, by zmienić auto na nowe jeszcze przed końcem roku i skorzystać z wysokich rabatów na najpopularniejsze modele w Polsce. Auta w obniżonych cenach są dostępne od ręki, przygotowano także bardzo atrakcyjne i elastyczne formy finansowania zakupu auta oraz promocyjne ceny na akcesoria dodatkowe, w tym na zabezpieczenia antykradzieżowa.
Toyota C-HR od 119 900 zł
Nowa Toyota C-HR jest jednym z najchętniej wybieranych crossoverów w Polsce. Klienci cenią ten model za atrakcyjną stylistykę, najnowsze technologie oraz bogate wyposażenie. Wyprzedażą rocznika 2024 objęto zarówno auta z klasyczną hybrydą, jak i z wydajnym i mocnym napędem plug-in hybrid.
W przypadku Toyoty C-HR najwięcej można zyskać decydując się na wersję Comfort z napędem 1.8 Hybrid o mocy 140 KM. Samochód wyceniono na 119 900 zł, czyli na poziomie zbliżonym do poprzedniej generacji auta i aż o 20 000 zł mniej od ceny katalogowej tej odmiany. Toyota C-HR Comfort w standardzie ma m.in. 12,3-calowe cyfrowe zegary, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem dotykowym, dwustrefową klimatyzacją, 17-calowe felgi, światła główne i przeciwmgielne w technologii LED oraz najnowsze systemy bezpieczeństwa Toyota T-MATE.
Yaris teraz od 79 900 zł
Klienci poszukujący auta z segmentu B najczęściej decydują się na Yarisa. W ramach wyprzedaży u dealerów dostępne są zarówno auta z benzynowym silnikiem 1.5 o mocy 125 KM, jak i oba napędy hybrydowe. Cennik Yarisa zaczyna się od 79 900 zł za auto w wersji Active z manualną skrzynią biegów.
Ceny niezawodnego i ultraoszczędnego hybrydowego Yarisa rozpoczynają się od 90 400 zł. Auto z układem o mocy 116 KM w wersji Comfort kosztuje teraz 12 500 zł mniej od ceny katalogowej, a standardem w tej odmianie są m.in. 15-calowe felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, 9-calowy ekran systemu multimedialnego, bezprzewodowa łączność z Apple CarPlay i Android Auto oraz systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota T-MATE.
Corolla Sedan od 89 900 zł
Aż 17 000 zł można zyskać decydując się na Corollę z nadwoziem sedan. Najpopularniejszy samochód w Polsce jako limuzyna oferuje przestronne wnętrze i pojemny bagażnik, elegancką, klasyczną linię, komfort podróżowania oraz najnowocześniejsze technologie. Największym rabatem objęto wersje ze sprawdzonym i niezawodnym silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 125 KM, który dostępny jest ze skrzynią manualną lub z automatyczną Multidrive S.
Corolla Sedan kosztuje teraz od 89 900 zł w wersji Active z manualną skrzynią biegów. Bogato wyposażona wersja Comfort została wyceniona na 94 900 zł, a auto w standardzie ma m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowe cyfrowe zegary, a także najnowszy system multimedialny Toyota Smart Connect z 10,5-calowym ekranem dotykowym.
Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł
W salonach można skorzystać nie tylko z rabatów na zakup auta, ale także ze specjalnych cen na akcesoria dodatkowe. W ramach wyprzedaży nowy samochód można doposażyć w zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System w technologii Bluetooth Low Energy za 1 zł. Promocja dotyczy modeli Yaris Hybrid, Yaris Cross, Toyota C-HR, Corolla Sedan, Corolla Cross 2.0 Hybrid, a także elektrycznej Toyoty bZ4X.
Źródło informacji: Toyota Polska

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.