Komunikaty PR

Zaufaj profesjonalistom i przedłuż gwarancję do 3 lat!

2022-05-24  |  15:00
Biuro prasowe

„Mio Professional” to zupełnie nowy program marki Mio. Na czym on polega? Kupując dowolny zestaw typu „dual” objęty promocją, nie tylko dostajesz gwarancję darmowego montażu we wskazanym punkcie instalacyjnym, ale dodatkowo otrzymasz na zakupiony sprzęt aż 3 lata gwarancji!

Jak to działa?

Z promocji „Mio Professional” możesz skorzystać w 3 prostych krokach:

  1. Kup dowolny zestaw urządzeń objętych promocją wraz z usługą instalacji w jednym ze specjalistycznych punktów wskazanych na stronie promocji: www.miocashback.pl/3lata
  2. Po zakupie i usłudze montażu wykonanym w wskazanym na stronie punkcie instalacyjnym, dokonaj rejestracji. Pamiętaj, że na dowodzie zakupu musi być też informacja o zakupie usługi montażu.
  3. O przedłużonej gwarancji produktów zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną. Na twojego maila zostanie przesłany odpowiedni certyfikat.

Promocja „Mio Professional” obejmuje aż sześć zestawów. Każdy zestaw składa się z kamery przedniej, kamery tylnej oraz zasilacza trybu parkingowego Mio MiVueTM SmartBox III. Do wyboru mamy następujące zestawy urządzeń:

  • Mio MiVueTM 818 + kamera A50 + Smartbox
  • Mio MiVueTM 846 + kamera A50 + Smartbox
  • Mio MiVueTM 846 + kamera A50 + Smartbox
  • Mio MiVueTM 866 + kamera A50 + Smartbox
  • Mio MiVueTM C588T Dual + Smartbox
  • Mio MiVueTM 798 Pro Dual + Smartbox

– Akcja o nazwie „Mio Professional” to dopiero początek większego programu przygotowanego dla punktów instalacyjnych, których będziemy zrzeszać pod tym szyldem, dając im poczucie bezpośredniej opieki producenta. Klienci natomiast zyskają poczucie bezpieczeństwa co, spowoduje – jak wszyscy mam nadzieję – jeszcze większe zainteresowanie naszymi produktami – powiedział Łukasz Tetkowski, CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.