Zaufaj profesjonalistom i przedłuż gwarancję do 3 lat!
„Mio Professional” to zupełnie nowy program marki Mio. Na czym on polega? Kupując dowolny zestaw typu „dual” objęty promocją, nie tylko dostajesz gwarancję darmowego montażu we wskazanym punkcie instalacyjnym, ale dodatkowo otrzymasz na zakupiony sprzęt aż 3 lata gwarancji!
Jak to działa?
Z promocji „Mio Professional” możesz skorzystać w 3 prostych krokach:
- Kup dowolny zestaw urządzeń objętych promocją wraz z usługą instalacji w jednym ze specjalistycznych punktów wskazanych na stronie promocji: www.miocashback.pl/3lata
- Po zakupie i usłudze montażu wykonanym w wskazanym na stronie punkcie instalacyjnym, dokonaj rejestracji. Pamiętaj, że na dowodzie zakupu musi być też informacja o zakupie usługi montażu.
- O przedłużonej gwarancji produktów zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną. Na twojego maila zostanie przesłany odpowiedni certyfikat.
Promocja „Mio Professional” obejmuje aż sześć zestawów. Każdy zestaw składa się z kamery przedniej, kamery tylnej oraz zasilacza trybu parkingowego Mio MiVueTM SmartBox III. Do wyboru mamy następujące zestawy urządzeń:
- Mio MiVueTM 818 + kamera A50 + Smartbox
- Mio MiVueTM 846 + kamera A50 + Smartbox
- Mio MiVueTM 846 + kamera A50 + Smartbox
- Mio MiVueTM 866 + kamera A50 + Smartbox
- Mio MiVueTM C588T Dual + Smartbox
- Mio MiVueTM 798 Pro Dual + Smartbox
– Akcja o nazwie „Mio Professional” to dopiero początek większego programu przygotowanego dla punktów instalacyjnych, których będziemy zrzeszać pod tym szyldem, dając im poczucie bezpośredniej opieki producenta. Klienci natomiast zyskają poczucie bezpieczeństwa co, spowoduje – jak wszyscy mam nadzieję – jeszcze większe zainteresowanie naszymi produktami – powiedział Łukasz Tetkowski, CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.