Zespół De Mono zachęca do elektromobilności w nowej kampanii VW FS
„Teraz jest Twój czas” – śpiewa legendarny zespół De Mono w najnowszej reklamie Volkswagen Financial Services. Premiera utworu nawiązującego do kultowego przeboju „Póki na to czas” wraz z nowym teledyskiem kontynuuje szeroko zakrojoną akcję promującą elektromobilność. Kampania, w której wystąpił także rajdowy mistrz Polski Mikołaj „Miko” Marczyk, wystartowała 16 sierpnia br.
Sukces grudniowej kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” z udziałem Elektrycznych Gitar sprawił, że Volkswagen Financial Services zdecydował się kontynuować strategię współpracy z legendami polskiej muzyki, aby promować elektromobilność. W najnowszej odsłonie zespół De Mono, na czele którego stoi charyzmatyczny lider Andrzej Krzywy, wykonuje nową wersję swojego hitu „Póki na to czas”, tym razem pod tytułem „Teraz jest Twój czas”.
– Po udanej kampanii z udziałem Elektrycznych Gitar uznaliśmy, że warto kontynuować strategię angażowania dobrze znanych i lubianych zespołów w promocję samochodów elektrycznych. Tym razem, wspólnie z De Mono postawiliśmy na odświeżenie hitu „Póki na to czas”. Andrzej Krzywy spisał się znakomicie, a jego nowy tekst doskonale oddaje to, na czym nam zależało: „Teraz jest Twój czas”, więc postaw na elektryka – mówi Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.
Elektryzująca jazda
Kampania „Teraz jest Twój czas” pozycjonuje Volkswagen Financial Services jako firmę, która oferuje korzystne i wygodne finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym. Ambicją twórców było udowodnienie, że jazda samochodem elektrycznym to nie tylko troska o klimat czy zalety korzystania z buspasów, ale przede wszystkim ogromna frajda.
W spocie reklamowym gościnnie wystąpił Mikołaj „Miko” Marczyk, najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, reprezentujący zespół Škoda Polska Motorsport. Jego udział ma na celu pokazać, że samochody elektryczne oferują dynamikę i emocje na poziomie nieustępującym autom spalinowym.
Zasięg kampanii
Twórcy kampanii przygotowali 3-minutowy teledysk do utworu „Teraz jest Twój czas” oraz 2 krótsze formy wideo: spot trwający 30 sek. oraz spot o długości 45 sek.
Kampania „Teraz jest Twój czas” rozpoczęła się 16 sierpnia od publikacji filmów w serwisie YouTube. Ponadto tego dnia odwiedzający warszawski Multimedialny Park Fontann mieli okazję zobaczyć spot VW FS, który został wyświetlony na tafli wody podczas wieczornego pokazu. Iluminacja w Multimedialnym Parku Fontann będzie odbywać się w każdy piątek i sobotę między 16 sierpnia a 28 września br.
Kampania szerokozasięgowa obejmie obecność na platformach Meta, Google, YouTube oraz kanały digitalowe Polsat Media i TVN Discovery Group. Będzie też dostępna w serwisie Spotify oraz na nośnikach reklamowych na ulicach największych polskich miast i 8 stacjach II linii metra w Warszawie. Za pomysł i realizację odpowiada agencja Vision&People, a za komunikację agencja PR dfusion communication. Kampania „Teraz jest Twój czas” potrwa do końca września br.
Volkswagen Financial Services
Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.
Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.emobility.vwfs.pl.
Bezpieczniejsza kontrola drogowa? Hej, kamero, uruchom tryb świadka!
Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l
Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
Tancerka przyznaje, że jakiś czas temu odkryła swoją nową pasję i z przyjemnością próbuje sił w aktorstwie. Postanowiła zamienić parkiet taneczny na teatralną scenę i jak podkreśla, czuje się teraz bardziej swobodnie i ma większe pole do popisu, bo nie musi się sztywno trzymać określonej choreografii, tylko bazuje na swojej kreatywności. Anna Głogowska nie ukrywa, że na początku nie miała odwagi stanąć ramię w ramię z zawodowymi aktorami, ale przekonała się, że też ma talent i sporo do zaoferowania.
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Żywienie
Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.