Komunikaty PR

Zespół De Mono zachęca do elektromobilności w nowej kampanii VW FS

2024-08-20  |  10:00
Biuro prasowe

„Teraz jest Twój czas” – śpiewa legendarny zespół De Mono w najnowszej reklamie Volkswagen Financial Services. Premiera utworu nawiązującego do kultowego przeboju „Póki na to czas” wraz z nowym teledyskiem kontynuuje szeroko zakrojoną akcję promującą elektromobilność. Kampania, w której wystąpił także rajdowy mistrz Polski Mikołaj „Miko” Marczyk, wystartowała 16 sierpnia br.

Sukces grudniowej kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” z udziałem Elektrycznych Gitar sprawił, że Volkswagen Financial Services zdecydował się kontynuować strategię współpracy z legendami polskiej muzyki, aby promować elektromobilność. W najnowszej odsłonie zespół De Mono, na czele którego stoi charyzmatyczny lider Andrzej Krzywy, wykonuje nową wersję swojego hitu „Póki na to czas”, tym razem pod tytułem „Teraz jest Twój czas”.

Po udanej kampanii z udziałem Elektrycznych Gitar uznaliśmy, że warto kontynuować strategię angażowania dobrze znanych i lubianych zespołów w promocję samochodów elektrycznych. Tym razem, wspólnie z De Mono postawiliśmy na odświeżenie hitu „Póki na to czas”. Andrzej Krzywy spisał się znakomicie, a jego nowy tekst doskonale oddaje to, na czym nam zależało: „Teraz jest Twój czas”, więc postaw na elektryka – mówi Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.

Elektryzująca jazda

Kampania „Teraz jest Twój czas” pozycjonuje Volkswagen Financial Services jako firmę, która oferuje korzystne i wygodne finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym. Ambicją twórców było udowodnienie, że jazda samochodem elektrycznym to nie tylko troska o klimat czy zalety korzystania z buspasów, ale przede wszystkim ogromna frajda.

W spocie reklamowym gościnnie wystąpił Mikołaj „Miko” Marczyk, najmłodszy w historii rajdowy mistrz Polski, reprezentujący zespół Škoda Polska Motorsport. Jego udział ma na celu pokazać, że samochody elektryczne oferują dynamikę i emocje na poziomie nieustępującym autom spalinowym.

Zasięg kampanii

Twórcy kampanii przygotowali 3-minutowy teledysk do utworu „Teraz jest Twój czas” oraz 2 krótsze formy wideo: spot trwający 30 sek. oraz spot o długości 45 sek.

Kampania „Teraz jest Twój czas” rozpoczęła się 16 sierpnia od publikacji filmów w serwisie YouTube. Ponadto tego dnia odwiedzający warszawski Multimedialny Park Fontann mieli okazję zobaczyć spot VW FS, który został wyświetlony na tafli wody podczas wieczornego pokazu. Iluminacja w Multimedialnym Parku Fontann będzie odbywać się w każdy piątek i sobotę między 16 sierpnia a 28 września br.

Kampania szerokozasięgowa obejmie obecność na platformach Meta, Google, YouTube oraz kanały digitalowe Polsat Media i TVN Discovery Group. Będzie też dostępna w serwisie Spotify oraz na nośnikach reklamowych na ulicach największych polskich miast i 8 stacjach II linii metra w Warszawie. Za pomysł i realizację odpowiada agencja Vision&People, a za komunikację agencja PR dfusion communication. Kampania „Teraz jest Twój czas” potrwa do końca września br.

Volkswagen Financial Services

Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.

 

Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.emobility.vwfs.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Bezpieczniejsza kontrola drogowa? Hej, kamero, uruchom tryb świadka! Biuro prasowe
2024-10-04 | 10:00

Bezpieczniejsza kontrola drogowa? Hej, kamero, uruchom tryb świadka!

Nextbase wprowadza nową jakość w dziedzinie bezpieczeństwa drogowego, udowadniając, że kamery samochodowe przestają być tylko urządzeniami rejestrującymi. Teraz stają się
Motoryzacja Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l
2024-09-20 | 13:00

Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l

Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l dla użytkowników aplikacji AVIA GO AVIA, marka należąca w Polsce do Grupy Unimot, kontynuuje swoją akcję promocyjną
Motoryzacja Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!
2024-09-18 | 11:50

Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!

Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych zlokalizowany jest przy parkingu wielopoziomowym, od ulicy Opaczewskiej. Zaprojektowany został w formie strefy relaksu, z elementami zieleni i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.