Komunikaty PR

#MOŻNAMOŻNA – PRZYWRÓĆMY NADZIEJĘ MŁODYM LUDZIOM

2020-12-14  |  13:00
Biuro prasowe

Nikt się nie spodziewał, że 2020 rok będzie tak wyglądał. Akcja #możnamożna ma pokazać młodym ludziom, że nie należy tracić nadziei, nawet jeśli świat stanął na głowie. Jej zadaniem jest dzielenie się swoimi codziennymi sukcesami, by inspirować społeczność do działania i udowodnienie, że się da!

Nowa rzeczywistość dla studentów

Pandemia, lockdown, zakazy i strach przed chorobą skutecznie paraliżują. Ludzkość znalazła się
w zupełnie nowej i bardzo trudnej rzeczywistości. Wszyscy płacimy za to wysoką cenę, jednak, mało kto mówi o problemach z jakimi radzić sobie teraz muszą młodzi ludzie i studenci, a prawdą jest, że ich wkroczenie w dorosłość zostało po prostu zablokowane.

- Zamknięci w domach przed komputerem, pozbawieni kontaktów z przyjaciółmi, wszystkich doświadczeń jakie dają studia stacjonarne, spotkań, integracji, wyjazdów. Niestety, tak wygląda teraz życie młodzieży szkolnej czy uniwersyteckiej. Boli nas, że tak mało się o tym w Polsce mówi. A jest to ogromny problem. Wielu z nas dorosłych, nie radzi sobie z tak szybkimi zmianami oraz odosobnieniem, a co w takim razie ma robić młodzież, która i tak dopiero uczy się życia, wyrażania emocji. Przez wiele lat słuchaliśmy o tym, jak złe skutki pozostawiać może zbyt częste korzystanie z elektroniki i brak kontaktu z rówieśnikami. Teraz zamknięto ludzi z elektroniką na kilkanaście godzin dziennie. Jeśli myślimy, że nie będzie z tego żadnych konsekwencji, to się mylimy. Dlatego my, chcemy to zmienić, chcemy aby studenci mieli chociaż namiastkę kontaktu ze sobą i aby pokazywali sobie, że w tych czasach każde małe osiągnięcie jest ważne, więc dzielmy się nimi! – mówi Szymon Ryczko, ambasador akcji zorganizowanej przez Student Travel.

O co chodzi w akcji?

Akcja #możnamożna ma na celu dzielenie się przez nas zdjęciami z tego, co ostatnio udało nam się zrobić. Założenie jest bardzo proste. Może udałeś się na wycieczkę w pobliskie góry lub nad jezioro? Może pojechałeś zagranicę, do kraju, gdzie wolno podróżować? Pochwal się tym! Także inne wyzwania są inspiracją do działania dla innych. Zacząłeś morsować albo jeździć na nartach lub rozpocząłeś nowe hobby? To też jest osiągnięcie! Właśnie takimi sukcesami organizatorzy zachęcają do dzielenia się w swoich kanałach social media pod hasztagiem #możnamożna. Wszystkie zdjęcia zostaną pokazane na stronie internetowej www.moznamozna.pl gdzie społeczność studentów będzie mogła każdego dnia obserwować co robią inni, by nie dać się lockdownowi, aby się nie poddać i nie siedzieć tylko w domu.

- Doskonale znamy społeczność studentów. Wiemy, że uciekają im teraz najpiękniejsze lata życia, a to na co tak czekali, zostało im odebrane. Chcemy aby pokazywali sobie nawzajem, że nadal można działać, spełniać marzenia, realizować cele. Nawet gdy jest to mocno ograniczone, to nie wolno poddać się i czekać na załamanie. Kontakt między ludźmi i wzajemny doping w działaniach jest szalenie ważny, i my stworzyliśmy platformę do takich działań. Wiemy, że jest to potrzebne, a studenci zasługują na działania, które im pomogą, zainspirują, skontaktują z rówieśnikami. Nie mamy zamiaru zostawić ich samych. – dodaje Szymon Ryczko.

Akcja #możnamożna będzie rozwijana także o darmową infolinię dla studentów, którzy chcą wyjechać ale nie widzą jak się przygotować i czego oczekiwać od danego kraju. Infolinia Student Travel będzie na bieżąco sprawdzać sytuację w danym kraju i wymagania dotyczące wyjazdu aby pomóc młodym ludziom w organizacji wyjazdu.

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka a.karwacka@agencjafaceit.pl, 669507492

Student Travel: Największe polskie biuro turystyczne dla studentów w Polsce. Na rynku działa od 14 lat. Biuro skupia społeczność tysięcy studentów i aby pomóc im przetrwać trudny czas pandemii, stworzyło akcję społeczną #możnamożna.

https://moznamozna.pl/

https://www.facebook.com/groups/189075779528481

https://www.instagram.com/mozna.mozna/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Wielki powrót pracy marzeń w roli World Travel Hackera! Biuro prasowe
2024-04-30 | 14:00

Wielki powrót pracy marzeń w roli World Travel Hackera!

Kiwi.com, firma travel-tech i wyszukiwarka tanich lotów i podróży, wraca z nową edycją rekrutacji na stanowisko World Travel Hackera, czyli osoby, która w towarzystwie
Podróże 5 najpiękniejszych plaż w okolicy europejskich stolic
2024-04-30 | 11:05

5 najpiękniejszych plaż w okolicy europejskich stolic

Wiosna to idealny czas, aby zaplanować city break w Europie. Mamy kilka pomysłów dla tych, którzy lubią połączenie zwiedzania z pobytem na wybrzeżu. Ukryta plaża w okolicy
Podróże Wieszanie wianków i puszczanie latawców, czyli obchody Święta Pracy w Europie
2024-04-30 | 11:00

Wieszanie wianków i puszczanie latawców, czyli obchody Święta Pracy w Europie

Majówka to zdecydowanie nasze polskie “narodowe święto”, które wielu z nas wykorzystuje na odpoczynek i spotkania z rodziną i przyjaciółmi przy grillu. Jednak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.