Muzyczne niedziele w Fuzji

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Niedzielne popołudnie warto spędzić na dobrej zabawie by zakończyć weekend z przytupem. Fuzja w każdą niedzielę już od południa zaprasza wszystkich do wspólnej muzycznej zabawy i tańca! Wszystko to urokliwym otoczeniu zielonych Ogrodów Anny oraz w klimatycznych wnętrzach zabytkowej Kotłowni Karola Scheiblera z historycznym piecem w tle. Muzyczne niedziele w Fuzji odbywają się według zasady – dla każdego coś dobrego! Zaczynamy koncertem muzyki elektronicznej by skończyć na wspaniałej zabawie tanecznej w latynoskich rytmach lub grając na żywo największe hity ostatnich dekad.
Techno 0% - spotkania z muzyką elektroniczną
Techno 0% to wakacyjny cykl spotkań z muzyką elektroniczną realizowany współpracy z festiwalem Ravekjavik. W każdą wakacyjną niedzielę w godzinach 12:00 – 15:00 w Fuzji w plenerze Ogrodów Anny prezentowane jest szerokie spektrum muzyki elektronicznej - od House i Italo Disco, przez Minimal i UK Garage aż po Break Beat czy Drum and Bass. „Techno 0%” jest znakomitą okazją by posłuchać różnych gatunków muzyki elektronicznej i miło spędzić czas w gronie znajomych. To pierwsza inicjatywa na stałe wpisującą się w kalendarz wydarzeń w Łodzi, która odpowiada na zwiększające się zapotrzebowanie w nurcie imprezowania bez alkoholu.
W programie: 3h świeżej elektroniki, darmowy napój, dobrze spędzony czas. W najbliższą niedzielę 28 lipca podczas „Techno 0%” w Ogrodach Anny wystąpią Alegria oraz k.o.
Alegria - DJ, promotor, prezenter radiowy, producent, ale przede wszystkim fan i prawdziwy muzyczny nerd. Członek kolektywu DrumObsession, od lat edukuje i promuje muzykę basową. Znany z wszechstronności i łączenia różnych klimatów. Jego sety obejmują różnorodne gatunki od electro, UK garage, breakbeat, house, po jungle i drum & bass. Został nagrodzony tytułem “DJa Roku Bass Polska 20XX”, czyli 2019/2020. Regularnie gra w klubach i na festiwalach w Polsce i za granicą, a także prowadzi dwie cotygodniowe audycje radiowe: "DrumObsession" na Bassdrive.com i "Połamana Lekkość Bitu" w Radio Afera. W 2021 roku wydał debiutancką EPkę "Petrograd". W 2024 roku planuje kolejne wydawnictwa, w tym debiut na Artikal Music.
k.o to poznańska DJka, promotorka i członkini DrumObsession. Nie ogranicza się do jednego gatunku, nierzadko zmieniając tempo i dynamikę na parkiecie. Uwielbia sięgać po przepełnione basem połamańce i łączyć nową i starą szkołę jungle z footworkiem. Nokałtuje double dropami, skrzętnie przemycając melodyjne wokale i deepowe instrumentalne brzmienia. W setach coraz częściej zahacza o future garage, modern electro, rave, hardcore breaks, przełamując soulfulowym minimalem albo kwaśnym jazzowym akcentem. Gościła na festiwalach i eventach w całym kraju i za granicą. Jej DJska zajawka jest nie do zatrzymania!
Międzypokoleniowe Potańcówki i zabawy w latynoskim klimacie
Dla miłośników największych hitów ostatnich dziesięcioleci w Fuzji odbywają się Międzypokoleniowe Potańcówki, na których bawią się dziadkowie, ich dorosłe dzieci oraz wnuki. To fantastyczna okazja by przy dźwiękach muzyki granej na żywo spędzić razem czas na wspólnej zabawie w miłej atmosferze i niezwykłym miejscu, jakim jest zabytkowa Kotłownia będąca częścią secesyjnej Elektrowni Karola Scheiblera z 1910 roku. Naprzemiennie z Międzypokoleniowymi Potańcówkami w Kotłowni odbywają się również Latino Potańcówki - prowadzone przez szkołę Latin Dance Academy. Od godziny 18:00 do godziny 19:00 instruktorzy z Latin Dance Academy prowadzą zajęcia, na których nauczyć można się podstawowych i bardziej zaawansowanych kroków, następnie gramy dla gości najlepszą Bachatę, Salsę, Kizombę i Zouk’a i ruszamy do tańca! Potańcówki Międzypokoleniowe oraz Latino Potańcówki są bezpłatne i nie wymagają wcześniejszych zapisów. Wystarczy wziąć ze sobą rodzinę, przyjaciół i dobry humor!
W najbliższą niedzielę 28 lipca o godzinie 18:00 zapraszamy na Międzypokoleniową Potańcówkę.
Widzimy się w Fuzji, ulica Milionowa 6a w zabytkowej Kotłowni Karola Scheiblera. Wejście do kompleksu możliwe jest także od strony ulicy Tymienieckiego m. in. poprzez przejście łączące kompleks z Fabryką Sztuki.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.