Patrycja Markowska i Cleo odpowiedzą na pytania fanów podczas spotkań online
Już w przyszłym tygodniu w ręce słuchaczy trafią najnowsze albumy dwóch polskich wokalistek – Patrycji Markowskiej i Cleo. Artystki będą świętować wydanie płyt wraz z fanami podczas spotkań z cyklu Premiera online. W studiu Empiku zdradzą muzyczne inspiracje, które towarzyszyły im podczas nagrań oraz odpowiedzą na pytania internautów.
Interaktywne transmisje odbywają się na stronie Facebook.com/Empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe jest zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Wszystkie spotkania tłumaczone są na język migowy.
Organizatorzy zachęcają również widzów do nagrywania pytań do gości Premier online lub oryginalnych pozdrowień w formie krótkich video. Takie materiały należy przesłać na adres premiera@empik.com. Wybrane filmy zostaną wyemitowane podczas spotkania, a ich autorzy otrzymają nagrody.
Patrycja Markowska – poniedziałek, 16 maja, godz. 18:00
Po trzech latach przerwy Patrycja Markowska powraca z albumem „Wilczy pęd”. Z tej okazji, podczas spotkania w studiu Empiku wokalistka zdradzi kulisy nagrywania nowego materiału i odpowie na pytania fanów. Rozmowę poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Album „Wilczy pęd” promuje singiel o tym samym tytule, wyrażający wolność, hart ducha oraz powrót do hipisowskich korzeni i autentycznego grania, pełnego pasji i dzikości. Utwór to próbka całej płyty. Na krążku usłyszymy muzykę akustyczną i nieskrępowaną, a jednocześnie eklektyczną, z elementami popu, nadającymi całości współczesny charakter.
Na płycie nie zabraknie gości. W duecie z Patrycją zaśpiewali: Dawid Karpiuk, Robert Gawliński, Grzegorz Markowski, L.U.C. i Bisz.
Na spotkanie z artystką zapraszają Empik wraz z Agora S.A. i Going.
Cleo – wtorek, 17 maja, godz. 18:00
Już 20 maja na półki sklepów i do serwisów streamingowych trafi najnowsza płyta Cleo „VinyLOVA”. Jeszcze przed premierą albumu słuchacze będą mieli szansę zadać artystce pytania podczas spotkania z cyklu Premiera online. Rozmowę z piosenkarką poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Poza takimi przebojami jak „Za krokiem krok”, „Kocham” czy „Bratnie dusze” w duecie z Dawidem Kwiatkowskim (w sumie ponad 120 milionów wyświetleń na YouTube) na albumie „VinyLOVA” znajdzie się wiele nowych propozycji – melodyjnych kompozycji i nowoczesnych brzmień. Płyta zawiera 12 piosenek w klimacie lat 40., 50., 60., 70. i 80. Spójna stylistyka wydawnictwa pozwala śmiało nazwać je concept albumem.
Na spotkanie z Cleo zapraszają Empik wraz z Musicom, e-Muzyka oraz Going.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.