Komunikaty PR

Patrycja Markowska i Cleo odpowiedzą na pytania fanów podczas spotkań online

2022-05-13  |  15:02
Biuro prasowe

Już w przyszłym tygodniu w ręce słuchaczy trafią najnowsze albumy dwóch polskich wokalistek – Patrycji Markowskiej i Cleo. Artystki będą świętować wydanie płyt wraz z fanami podczas spotkań z cyklu Premiera online. W studiu Empiku zdradzą muzyczne inspiracje, które towarzyszyły im podczas nagrań oraz odpowiedzą na pytania internautów.

Interaktywne transmisje odbywają się na stronie Facebook.com/Empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe jest zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Wszystkie spotkania tłumaczone są na język migowy.

Organizatorzy zachęcają również widzów do nagrywania pytań do gości Premier online lub oryginalnych pozdrowień w formie krótkich video. Takie materiały należy przesłać na adres premiera@empik.com. Wybrane filmy zostaną wyemitowane podczas spotkania, a ich autorzy otrzymają nagrody.

Patrycja Markowska – poniedziałek, 16 maja, godz. 18:00

Po trzech latach przerwy Patrycja Markowska powraca z albumem „Wilczy pęd”. Z tej okazji, podczas spotkania w studiu Empiku wokalistka zdradzi kulisy nagrywania nowego materiału i odpowie na pytania fanów. Rozmowę poprowadzi Agnieszka Szydłowska.

Album „Wilczy pęd” promuje singiel o tym samym tytule, wyrażający wolność, hart ducha oraz powrót do hipisowskich korzeni i autentycznego grania, pełnego pasji i dzikości. Utwór to próbka całej płyty. Na krążku usłyszymy muzykę akustyczną i nieskrępowaną, a jednocześnie eklektyczną, z elementami popu, nadającymi całości współczesny charakter.

Na płycie nie zabraknie gości. W duecie z Patrycją zaśpiewali: Dawid Karpiuk, Robert Gawliński, Grzegorz Markowski, L.U.C. i Bisz.

Na spotkanie z artystką zapraszają Empik wraz z Agora S.A. i Going. 

Cleo – wtorek, 17 maja, godz. 18:00

Już 20 maja na półki sklepów i do serwisów streamingowych trafi najnowsza płyta Cleo „VinyLOVA”. Jeszcze przed premierą albumu słuchacze będą mieli szansę zadać artystce pytania podczas spotkania z cyklu Premiera online. Rozmowę z piosenkarką poprowadzi Agnieszka Szydłowska.

Poza takimi przebojami jak „Za krokiem krok”, „Kocham” czy „Bratnie dusze” w duecie z Dawidem Kwiatkowskim (w sumie ponad 120 milionów wyświetleń na YouTube) na albumie „VinyLOVA” znajdzie się wiele nowych propozycji – melodyjnych kompozycji i nowoczesnych brzmień. Płyta zawiera 12 piosenek w klimacie lat 40., 50., 60., 70. i 80. Spójna stylistyka wydawnictwa pozwala śmiało nazwać je concept albumem.

Na spotkanie z Cleo zapraszają Empik wraz z Musicom, e-Muzyka oraz Going.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.