Pomóc realizować marzenia
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Ten Fajny Management (TFM), firma zajmującą się profesjonalnym managementem twórców internetowych, społecznie wsparła projekt zainicjowany przez grupę przyjaciół Wojtka Paszkiewicza, który walczy z rakiem kości od 19 roku życia. Doświadczenie i zaangażowanie TFM pomogło spełnić muzyczne marzenia młodego mężczyzny o nagraniu profesjonalnego teledysku.
Zespół TFM po jednym odsłuchaniu utworu zdecydował, że wraz z firmą MUGO, wspomogą akcję poprzez organizację cyfrowej dystrybucji i promocji. Dochód z tego projektu jest przeznaczany na leczenie Wojtka i podopiecznych onkologicznej Fundacji Luberty Pomagają.
– Postanowiliśmy wykorzystać swoją wiedzę w zakresie produkcji muzycznych i efektywnej promocji twórców internetowych, aby włączyć się w realizację marzenia Wojtka. Cieszę się, że nasze działania zwiększające zasięgi debiutanckiego singla, przekładają się bezpośrednio na środki mogące pomóc w walce z chorobą – mówi Mateusz Bill, założyciel TFM.
Takie decyzje mogą stwarzać impuls dla innych organizacji, aby wykorzystywać umiejętności i bazę odbiorców do inicjatyw mogących uszczęśliwić innych.
2m2 jako wielka scena
Grono przyjaciół Wojtka wraz z czołowymi twórcami polskiej branży muzycznej, m.in. Tomaszem Lubertem (Virgin, Volver), Piotrem Zborowskim czy Beatą Ejzenhart postanowiło zrealizować teledysk, którego gwiazdą miał być on sam. Ze względu na jego samopoczucie klip został nakręcony w jego domu, który stał się przez chwilę profesjonalnym studiem nagrań. Reżyserem teledysku był Wojtek, a za jego realizację odpowiadał Michał Fetraś.
Utworu „Serce gotowe”, do którego teledysk ukazał się 15 kwietnia, można posłuchać na platformach: Spotify, Tidal, YouTube, Apple Music czy Soundcloud i pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Bi6z2ygvh4Q
Moc pomocy płynie dalej
Sztab ludzi stworzył wyjątkowe dzieło muzyczne, z którego dochód będzie przekazany na leczenie Wojtka i innych pacjentów onkologicznych z Fundacji Luberty Pomagają. Niezwykła historia poruszyła wielu artystów polskiej sceny muzycznej i twórców internetowych, m.in. Kubę Szmajkowskiego, Sylwię Lipkę, Kubę Zdrójkowskiego, ZetKacpra, którzy udostępnili singiel Wojtka w swoich kanałach społecznościowych, aby dzięki ich zasięgom, dotarł do jak najszerszej publiczności.
Marzenia są nieodłączną częścią naszego życia, a szczęściem jest, znalezienie osób, które chcą wspomagać ich realizację. Istotne jest, aby nie tylko najbliżsi, ale i przedsiębiorcy zauważali potrzeby drugiego człowieka, budując tym samym zaufanie swojego zespołu i klientów.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na www.tenfajnymanagement.pl.
Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią
White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony
Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.