Pomóc realizować marzenia

Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Ten Fajny Management (TFM), firma zajmującą się profesjonalnym managementem twórców internetowych, społecznie wsparła projekt zainicjowany przez grupę przyjaciół Wojtka Paszkiewicza, który walczy z rakiem kości od 19 roku życia. Doświadczenie i zaangażowanie TFM pomogło spełnić muzyczne marzenia młodego mężczyzny o nagraniu profesjonalnego teledysku.
Zespół TFM po jednym odsłuchaniu utworu zdecydował, że wraz z firmą MUGO, wspomogą akcję poprzez organizację cyfrowej dystrybucji i promocji. Dochód z tego projektu jest przeznaczany na leczenie Wojtka i podopiecznych onkologicznej Fundacji Luberty Pomagają.
– Postanowiliśmy wykorzystać swoją wiedzę w zakresie produkcji muzycznych i efektywnej promocji twórców internetowych, aby włączyć się w realizację marzenia Wojtka. Cieszę się, że nasze działania zwiększające zasięgi debiutanckiego singla, przekładają się bezpośrednio na środki mogące pomóc w walce z chorobą – mówi Mateusz Bill, założyciel TFM.
Takie decyzje mogą stwarzać impuls dla innych organizacji, aby wykorzystywać umiejętności i bazę odbiorców do inicjatyw mogących uszczęśliwić innych.
2m2 jako wielka scena
Grono przyjaciół Wojtka wraz z czołowymi twórcami polskiej branży muzycznej, m.in. Tomaszem Lubertem (Virgin, Volver), Piotrem Zborowskim czy Beatą Ejzenhart postanowiło zrealizować teledysk, którego gwiazdą miał być on sam. Ze względu na jego samopoczucie klip został nakręcony w jego domu, który stał się przez chwilę profesjonalnym studiem nagrań. Reżyserem teledysku był Wojtek, a za jego realizację odpowiadał Michał Fetraś.
Utworu „Serce gotowe”, do którego teledysk ukazał się 15 kwietnia, można posłuchać na platformach: Spotify, Tidal, YouTube, Apple Music czy Soundcloud i pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Bi6z2ygvh4Q
Moc pomocy płynie dalej
Sztab ludzi stworzył wyjątkowe dzieło muzyczne, z którego dochód będzie przekazany na leczenie Wojtka i innych pacjentów onkologicznych z Fundacji Luberty Pomagają. Niezwykła historia poruszyła wielu artystów polskiej sceny muzycznej i twórców internetowych, m.in. Kubę Szmajkowskiego, Sylwię Lipkę, Kubę Zdrójkowskiego, ZetKacpra, którzy udostępnili singiel Wojtka w swoich kanałach społecznościowych, aby dzięki ich zasięgom, dotarł do jak najszerszej publiczności.
Marzenia są nieodłączną częścią naszego życia, a szczęściem jest, znalezienie osób, które chcą wspomagać ich realizację. Istotne jest, aby nie tylko najbliżsi, ale i przedsiębiorcy zauważali potrzeby drugiego człowieka, budując tym samym zaufanie swojego zespołu i klientów.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na www.tenfajnymanagement.pl.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.