Pomóc realizować marzenia

Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Ten Fajny Management (TFM), firma zajmującą się profesjonalnym managementem twórców internetowych, społecznie wsparła projekt zainicjowany przez grupę przyjaciół Wojtka Paszkiewicza, który walczy z rakiem kości od 19 roku życia. Doświadczenie i zaangażowanie TFM pomogło spełnić muzyczne marzenia młodego mężczyzny o nagraniu profesjonalnego teledysku.
Zespół TFM po jednym odsłuchaniu utworu zdecydował, że wraz z firmą MUGO, wspomogą akcję poprzez organizację cyfrowej dystrybucji i promocji. Dochód z tego projektu jest przeznaczany na leczenie Wojtka i podopiecznych onkologicznej Fundacji Luberty Pomagają.
– Postanowiliśmy wykorzystać swoją wiedzę w zakresie produkcji muzycznych i efektywnej promocji twórców internetowych, aby włączyć się w realizację marzenia Wojtka. Cieszę się, że nasze działania zwiększające zasięgi debiutanckiego singla, przekładają się bezpośrednio na środki mogące pomóc w walce z chorobą – mówi Mateusz Bill, założyciel TFM.
Takie decyzje mogą stwarzać impuls dla innych organizacji, aby wykorzystywać umiejętności i bazę odbiorców do inicjatyw mogących uszczęśliwić innych.
2m2 jako wielka scena
Grono przyjaciół Wojtka wraz z czołowymi twórcami polskiej branży muzycznej, m.in. Tomaszem Lubertem (Virgin, Volver), Piotrem Zborowskim czy Beatą Ejzenhart postanowiło zrealizować teledysk, którego gwiazdą miał być on sam. Ze względu na jego samopoczucie klip został nakręcony w jego domu, który stał się przez chwilę profesjonalnym studiem nagrań. Reżyserem teledysku był Wojtek, a za jego realizację odpowiadał Michał Fetraś.
Utworu „Serce gotowe”, do którego teledysk ukazał się 15 kwietnia, można posłuchać na platformach: Spotify, Tidal, YouTube, Apple Music czy Soundcloud i pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Bi6z2ygvh4Q
Moc pomocy płynie dalej
Sztab ludzi stworzył wyjątkowe dzieło muzyczne, z którego dochód będzie przekazany na leczenie Wojtka i innych pacjentów onkologicznych z Fundacji Luberty Pomagają. Niezwykła historia poruszyła wielu artystów polskiej sceny muzycznej i twórców internetowych, m.in. Kubę Szmajkowskiego, Sylwię Lipkę, Kubę Zdrójkowskiego, ZetKacpra, którzy udostępnili singiel Wojtka w swoich kanałach społecznościowych, aby dzięki ich zasięgom, dotarł do jak najszerszej publiczności.
Marzenia są nieodłączną częścią naszego życia, a szczęściem jest, znalezienie osób, które chcą wspomagać ich realizację. Istotne jest, aby nie tylko najbliżsi, ale i przedsiębiorcy zauważali potrzeby drugiego człowieka, budując tym samym zaufanie swojego zespołu i klientów.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na www.tenfajnymanagement.pl.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.