Komunikaty PR

Ukazał się nowy klip artysty o pseudonimie DZIUK pt. „Tlen”.

2022-06-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Pracownia Artystyczna




pr.artystyczna|gmail.com| |pr.artystyczna|gmail.com
+48609194985
brak

Moje piosenki są opowieścią o moich własnych przeżyciach. Nie potrafię nie identyfikować się z nimi. "Tlen" to opowieść o gonitwie za miłością, która z jednej strony jest blisko, a z drugiej strony paradoksalnie okazuje się nieuchwytna, odległa. Piosenka jest wyznaniem miłości do kogoś, kogo tak naprawdę jeszcze nie ma obok… Ale jest już w głowie realny obraz tej osoby… Jest nadzieja i dużo dobrych myśli. Otwarta głowa i otwarte serce…
 

https://www.youtube.com/watch?v=ZnHmWhh-tGk


Teledysk do utworu „Tlen” powstał w Gliwicach. Wystąpiła w nim modelka, Monika Synytycz, która wcześniej pojawiła się m.in. w teledysku Donatana do utworu "Cicha woda". Utwór jest zapowiedzią płyty DZIUKA, której premiera przewidziana jest na jesień tego roku. Album będzie zawierał autorskie utwory w stylu pop, dance i electro.
DZIUK, czyli Tomasz Dziuk (rocznik 1988) to autor tekstów piosenek, gitarzysta i kompozytor. Tworzy muzykę electro - pop, pisze scenariusze do własnych teledysków i sam je produkuje.  Prawnik i politolog z wykształcenia, muzyk z pasji. W swoich utworach łączy nowoczesne brzmienie z symboliką religijną. Do tej pory wydał dwa single - "Niepamięć" oraz "Vibes".


Artysta przez poprzednie lata nagrywał głównie covery znanych hitów, budując zróżnicowany repertuar: od Eugeniusza Bodo, przez amerykańskiego rocka, po pieśni religijne. Do niektórych z tych nagrań powstały autorskie teledyski. Swoje muzyczne interpretacje regularnie publikuje na swoi kanale YT. Śpiewa w języku polskim i angielskim. Ma na koncie występy w warszawskich klubach muzycznych. Największą wartość dla niego stanowi szczerość i autentyczność na scenie i poza nią. W życiu prywatnym interesuje się także historią i polityką, ale zdecydowanie najbardziej rozwija swoje muzyczne zainteresowania. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.