Wirtualna scena Janka Młynarskiego
Muzeum Warszawy wspólnie z Jankiem Młynarskim opowie o odbudowie stolicy. Artysta, który od lat pod szyldem Warszawskiego Combo Tanecznego przypomina klasykę stołecznej muzyki, poprowadzi „Wirtualną scenę Janka Młynarskiego”. Przypominając przeboje dawnej Warszawy nakreśli historię ludzi, miejsc i wydarzeń, które miały wpływ na życie kulturalne miasta.
W tym roku obchodzimy 75. rocznicę odbudowy Warszawy. Aby upamiętnić trud włożony w ratowanie zniszczonej stolicy m.st. Warszawa i instytucje partnerskie przygotowały program wydarzeń pod wspólnym szyldem „BudujeMy!”. W miejsce odwołanych koncertów Muzeum Warszawy zaprasza przed ekrany na internetowe, słowno-muzyczne spotkania z Jankiem Młynarskim.
„Wirtualna scena Janka Młynarskiego” to seria mini-koncertów połączonych z opowieściami o muzyce dawnej Warszawy, które w każdą niedzielę o 18.00 będą relacjonowane na żywo na Facebooku Muzeum Warszawy. W kolejnych odsłonach cyklu usłyszymy między innymi historię Mieczysława Fogga i utwory, które w czasie okupacji wykonywał w kawiarniach, pierwsze powojenne szlagiery i uliczne ballady.
Na live z Jankiem Młynarskim zapraszamy w każdą niedzielę o godzinie 18.00. Nagrania będą dostępne na profilu Muzeum Warszawy na Facebooku: www.facebook.com/muzeum.warszawy

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.