Na miejsca, gotowi… START! Sportowa uczta z TCL w najlepszej jakości w Twoim do
Sportowe emocje z TCL
TCL zaprasza wszystkich do wspólnego przeżywania najwspanialszych wydarzeń z bliska dzięki najnowocześniejszej technologii wyświetlania i świetnie brzmiącym systemom audio. Innowacyjne urządzenia TCL sprawiają, że nikt nie przegapi żadnej ważnej chwili. Od wiwatów i łez po nadzieje i marzenia – wszystko dzięki najnowszej technologii zapewniającej oszałamiającą klarowność obrazu i wciągający dźwięk.
Wspieramy naszych Partnerów i mocno trzymamy kciuki
Jesteśmy dumni z możliwości wspierania Kevina Mayera, rekordzisty świata w dziesięcioboju, życząc mu wielu sukcesów w inspirowaniu do wielkości poprzez swoją dyscyplinę. TCL szeroko stosuje sponsoring sportowy, wspierając narodowe drużyny piłkarskie z wielu krajów: Hiszpanii, Włoch, Niemiec, Polski, Czech i Słowacji, a także drużyny klubowe - Arsenal i Djurgården IF.
We Francji TCL współpracuje z kultowymi sportowcami Thomasem Ramosem i Kingsleyem Comanem, jeszcze bardziej podkreślając swoje zaangażowanie we wspieranie najlepszych sportowców i inspirowanie poprzez sport.
Stefan Streit, CMO w TCL Europe: "Sport ma moc inspirowania i jednoczenia ludzi. W TCL jesteśmy zaangażowani w przenoszenie tych chwil do domów na całym świecie dzięki naszej innowacyjnej technologii. Życzymy naszym partnerskim sportowcom i drużynom powodzenia i jesteśmy dumni, że możemy wspierać ich drogę do doskonałości".
TCL zapewnia wyjątkowe wrażenia w Twoim domu
Fani mogą śledzić swoje ulubione sportowe rozgrywki na spektakularnym, aż 115-calowym telewizorze QD-Mini LED, który ustanowił nowy standard domowej rozrywki. Ten telewizor zapewni wciągające, wręcz stadionowe wrażenia na największym na świecie telewizorze z oszałamiająco wyraźnym obrazem pełnym naturalnych, żywych kolorów - idealnym do oglądania filmów, gier i sportu – każda treść będzie bogata w najdrobniejsze szczegóły.
Zaangażowanie TCL w tworzenie innowacyjnych rozwiązań jest również widoczne w szerokiej gamie smartfonów, tabletów i innych, inteligentnych urządzeń. Wykorzystując technologię TCL NXTPAPER i moc 5G, urządzenia w pełni integrują się z rozległym ekosystemem inteligentnych urządzeń TCL. Dodatkowo o odpowiednią atmosferę zadbają zaawansowane klimatyzatory TCL, takie jak FreshIN 2.0, a nowoczesne urządzenia kuchenne, takie jak lodówka do zabudowy, pomagają stosować zdrową dietę, utrzymując świeżość żywności na dłużej, jednocześnie wspierając aktywny tryb życia.
O TCL Electronics
TCL Electronics (1070.HK) jest szybko rozwijającą się firmą elektroniki użytkowej i liderem w globalnej branży telewizyjnej. Założona w 1981 roku, działa obecnie na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju i produkcji elektroniki użytkowej, w tym telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń domowych. Odwiedź stronę internetową TCL pod adresem https://www.tcl.com.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.