Komunikaty PR

Na randkę, spotkanie biznesowe i dzień dla siebie - perfumy Gisada na wyjątkowe

2024-08-06  |  16:00
Biuro prasowe

Perfumy mają niezwykłą moc - są nie tylko sposobem na wyrażenie siebie czy nośnikiem emocji i wspomnień, ale mogą również wpływać na nasze samopoczucie i pewność siebie podczas ważnych dla nas momentów. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje zapachów idealnych na wyjątkowe okazje - zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

 

Niezwykły wpływ zapachów na nasze zmysły, nastrój czy odczucia znany jest od starożytności. Niektóre z nich nas pobudzają, inne uspokajają lub poprawiają samopoczucie. Mają również znaczenie, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Wybierając perfumy, które  oddają nasz charakter, możemy czuć się bardziej komfortowo i pewnie w poszczególnych momentach.

 

Romantyczny wieczór

Ambassadora i Ambassador Intense to perfumy stworzone z myślą o romantycznych chwilach we dwoje. Te zapachy łączą w sobie zmysłowe nuty, które podkreślają intymność i bliskość, kreując niepowtarzalną aurę. Idealne na kolacje przy świecach, spacery pod gwiazdami czy uroczyste wyjścia - zapachy te są esencją romantyzmu i czułości.
 

Dla Niej - Ambassadora

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka

  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe

  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder

 

Dla Niego - Ambassador Intense

  • NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja

  • NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop

  • NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, mech dębowy, piżmo

 

Spotkanie biznesowe

Perfumy na spotkania biznesowe powinny łączyć elegancję z subtelnością. Pierwsze wrażenie jest kluczowe w świecie biznesu, a odpowiednio dobrany zapach może podkreślić naszą pewność siebie, dzięki czemu łatwiej będzie nam się zaprezentować z najlepszej strony.
 

Dla Niej - Ambassador Woman

  • NUTY GŁOWY: gruszka, olejek aksamitkowy, bergamotka, morela, liście fiołka
  • NUTY SERCA: frezja, róża, malina, śliwka, tuberoza

  • NUTY BAZY: piżmo, paczula, wanilia, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe

 

Dla Niego - Titanium

  • NUTY GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon

  • NUTY SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe

  • NUTY BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy

 

Dzień poświęcony Tobie

Urodziny, świętowanie sukcesu zawodowego czy self-care day - to specjalne momenty, kiedy chcemy poczuć się wyjątkowo, zadbać o siebie lub celebrować swoje osiągnięcia. Ulubione perfumy pomogą sprawić, że będziemy czuć się danego dnia jak główna bohaterka czy bohater. 
 

Dla Niej - Donna

  • NUTY GŁOWY: fiołek, wata cukrowa

  • NUTY SERCA: jaśmin, paczula, brzoskwinia, benzoes

  • NUTY BAZY: piżmo, kawa, tuberoza, drzewo sandałowe

 

Dla Niego - Uomo

  • NUTY GŁOWY: truskawka, włoska cytryna, suszone morele, davana

  • NUTY SERCA: róża, jaśmin, drzewo cedrowe, glicynia, róża, miód labdanum

  • NUTY BAZY: ambra, czekolada, mech, zamsz, drzewo agarowe, paczula

 

Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl 

Więcej na https://gisada.com/ 

 

***

Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.