Na świątecznym stole soki owocowe marki Limenita
SIMEDIA
Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl
Kupujemy prezenty dla najbliższych, szykujemy świąteczne menu i dekorujemy domy, by zapanował w nich ten przytulny klimat. Przy okazji przygotowywania okolicznościowych potraw, warto zadbać także o to, by na świątecznym stole oprócz posiłków pojawiły się także soki. Poniżej znajdują się propozycje smaków marki Limenita, które doskonale skomponują się z wigilijnymi potrawami.
Mandarynka - świąteczny klasyk
Zapach mandarynek wielu osobom kojarzy się jednoznacznie ze świętami - są one wręcz nieodłącznym ich elementem. Dla wszystkich miłośników tych nieco mniejszych sióstr pomarańczy, w ofercie Limenita czeka nie lada gratka - sok mandarynkowy. To bardzo aromatyczna propozycja, zawiera kontrast słodkich oraz cytrusowych nut, które z pewnością znajdą uznanie zarówno u dorosłych, jak i u dzieci.
Pomarańcza - ponadczasowy i zawsze dobry wybór
Ponadczasowy i uniwersalny smak soku pomarańczowego sprawia, że ten wybór sprawdzi się doskonale podczas rodzinnych spotkań. Propozycja Limenita została stworzona z myślą o tych, którzy uwielbiają jedwabistą konsystencję oraz zbalansowaną słodycz smaku.
Cytrusowa mieszanka - dla niezdecydowanych
Mandarynka, pomarańcza, a może jednak grejpfrut…? Jeśli decyzja nie przychodzi z łatwością, to warto sięgnąć po cytrusową mieszankę wszystkich wspomnianych wcześniej smaków. Cytrusowy sok Limenita to starannie zbilansowana mieszanka pomarańczy, mandarynek i grejpfruta, która oferuje smak idealny na świąteczny stół.
Soki cytrusowe Limenita idealnie dopełnią świąteczne menu, dostępne są w lodówkach hiper i supermarketów Auchan, Carrefour, Leclerc, w supermarketach Stokrotka, w halach Makro i Transgourmet, w delikatesach K&M i Supersam.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.