Nadaj Świętom wyjątkowy smak z produktami marki Deluxe
Przeważającą część Świąt Polacy spędzają przy stole, dlatego nie może na nim zabraknąć różnorodnych przysmaków. 5 grudnia Lidl Polska wprowadza do swojej oferty produkty spożywcze marki Deluxe, charakteryzujące się wysoką jakością, nietuzinkowym smakiem oraz przystępną ceną. Pochodzą zarówno z Polski, jak i odległych zakątków świata. Wybrane produkty będą dostępne tylko do 7 grudnia.
Aby spróbować zagranicznych specjałów, wcale nie trzeba daleko podróżować. Wystarczy odwiedzić najbliższy sklep Lidl Polska, ponieważ już od 5 grudnia w ofercie sieci dostępne będą specjały marki Deluxe, m.in.: nadziewane gnocchi (8,69 zł/ 1 opak.), baklawa (13,99 zł/ 1 opak.), zestaw salami (24,99 zł/ 1 opak.) czy szczególnie egzotyczne kalmary patagońskie (36,99 zł/ 1 opak.) – przysmak pochodzący z Falklandów – o wyrazistym i niepowtarzalnym smaku. W ofercie nie zabraknie również potraw bliższych Polakom, np. pierogów z grzybami leśnymi (6,99 zł/ 1 opak.).
Wytrwane specjały i pyszne desery
Dobra żywność wcale nie musi być droga. Wieprzowe salami z truflą lub grzybami (80 g) kosztuje zaledwie 6,99 zł/ 1 opak., a tortelloni z łososiem (250 g) – 6,99 zł/ 1 opak. Po pożywnym obiedzie przychodzi z kolei czas na deser. Warto wówczas spróbować m.in. czekoladowego tortu Deluxe (24,99 zł/ 1 opak.) lub owoców w czekoladzie z certyfikatem Fairtrade (12,99 zł/ 1 opak.).
Specjały marki Deluxe klienci sklepów Lidl Polska będą mogli kupić już od 5 grudnia br. Wybrane z nich będą dostępne jedynie do 7 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.