N.A.E. – Naturale Antica Erboristeria – nowa linia kosmetyków
Skarby natury, dzięki którym skóra i włosy zachwycają pięknym, zdrowym wyglądem. Niezwykłe aromaty, które zmieniają codzienną pielęgnację w zmysłową przyjemność. Receptury oparte na organicznych składnikach, wykorzystujące skuteczność tradycyjnego zielarstwa. Oto N.A.E. - Naturale Antica Erboristeria – nowa linia kosmetyków do włosów, ciała i twarzy, którą na polski rynek wprowadza firma Henkel. Wyróżniają je certyfikowane przez Ecocert Greenlife certyfikatem COSMOS ORGANIC zgodnie ze standardem COSMOS formuły organiczne i wegańskie oraz minimum 97% składników pochodzenia naturalnego (w tym woda).
Dziś na nowo odkrywamy, że to w przyrodzie tkwi źródło prawdziwego piękna, a tradycje zielarskie przeżywają swój wielki renesans. To właśnie na naturalnych składnikach oparta jest pielęgnacja w duchu Naturale Antica Erboristeria. Marka N.A.E. zaspokaja i spełnia najważniejsze potrzeby skóry i włosów, zapewniając im zdrowy, promienny wygląd oraz nadzwyczajną miękkość. Stworzone na bazie ziół, bogate formuły dodają blasku i witalności każdego dnia. Kosmetyki N.A.E certyfikowane są przez Ecocert Greenlife certyfikatem COSMOS ORGANIC zgodnie ze standardem COSMOS. Zawierają odpowiednie ilości składników organicznych, są wolne od silikonów i sztucznych barwników.
Naturale Antica Erboristeria jest certyfikowaną marką organiczną, opartą na tradycyjnych, włoskich sposobach dbania o piękno. Włoszki, powszechnie podziwiane za zniewalającą urodę, od wieków są świadome, jaki wpływ wywiera moc natury na nasze ciało. Mnóstwo ziół i innych produktów pochodzących z przyrody – takich jak mandarynka, cytryna, rozmaryn, róża, oliwa z oliwek czy olej z pestek winogron – cieszą się we Włoszech długą tradycją zielarską i są powszechnie cenione za zawartość wielu cennych składników odżywczych.
Certyfikowane, organiczne kosmetyki N.A.E. to idealna odpowiedź na potrzeby kobiet, które w codziennej pielęgnacji poszukują naturalności i skuteczności, świadomie wybierając to, co najlepiej pozwoli im zadbać o piękny, zdrowy wygląd.
Asortyment N.A.E. obejmuje kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów:
- trzy linie do pielęgnacji ciała - FRESCHEZZA, IDRATAZIONE, DELICATEZZA
- trzy linie do pielęgnacji twarzy - BELLEZZA, ENERGIA, PUREZZA
- trzy linie do pielęgnacji włosów - RIPARAZIONE, EQUILIBRIO, SEMPLICITÀ
- jeden uniwersalny olejek do skóry, włosów i ciała: SEGRETO DI BELLEZZA
Organiczne formuły N.A.E. są również dostępne w postaci szamponu w kostce, który oferuje zrównoważoną alternatywę, dzięki opakowaniu bez tworzyw sztucznych i formule na bazie wody jonizowanej.
Marka N.A.E. urzeczywistnia wizję naturalnego i organicznego piękna. Daje poczucie zadbania o potrzeby skóry i włosów, jak również dostarcza radość z codziennego stosowania kosmetyków. N.A.E to krok w stronę troski o środowisko naturalne. Opakowania powstają w sposób zrównoważony. Butelki* są wykonane w co najmniej 97% z recyklingowanego materiału PET, a tubki* są tworzone z surowca w pełni odnawialnego (z trzciny cukrowej) oraz mogą zostać wykorzystane do ponownego przetworzenia. Podczas produkcji tubek powstaje o wiele mniejszy ślad węglowy w porównaniu z procesem produkcji tradycyjnych tworzyw sztucznych.
Dzięki N.A.E. Naturale Antica Erboristeria, każda kobieta może rozpieszczać skórę i włosy subtelnymi zapachami, inspirowanymi włoskim tradycyjnym zielarstwem. Pochodzące z natury i bogate formuły zawierają wszystko, co zapewnia efektywną pielęgnację i wyjątkowe doznania.
Organiczne piękno. The Italian Way.
*bez nakrętki.
Kosmetyki N.A.E. są dostępne Drogeriach Rossmann.
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.