Komunikaty PR

N.A.E. – Naturale Antica Erboristeria – nowa linia kosmetyków

2020-07-01  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania N.A.E. ( 0.06 MB )

 

Skarby natury, dzięki którym skóra i włosy zachwycają pięknym, zdrowym wyglądem. Niezwykłe aromaty, które zmieniają codzienną pielęgnację w zmysłową przyjemność. Receptury oparte na organicznych składnikach, wykorzystujące skuteczność tradycyjnego zielarstwa. Oto N.A.E. - Naturale Antica Erboristeria – nowa linia kosmetyków do włosów, ciała i twarzy, którą na polski rynek wprowadza firma Henkel. Wyróżniają je certyfikowane przez Ecocert Greenlife certyfikatem COSMOS ORGANIC zgodnie ze standardem COSMOS formuły organiczne i wegańskie oraz minimum 97% składników pochodzenia naturalnego (w tym woda). 

Dziś na nowo odkrywamy, że to w przyrodzie tkwi źródło prawdziwego piękna, a tradycje zielarskie przeżywają swój wielki renesans. To właśnie na naturalnych składnikach oparta jest pielęgnacja w duchu Naturale Antica Erboristeria.  Marka N.A.E. zaspokaja i spełnia najważniejsze potrzeby skóry i włosów, zapewniając im zdrowy, promienny wygląd oraz nadzwyczajną miękkość. Stworzone na bazie ziół, bogate formuły dodają blasku i witalności każdego dnia. Kosmetyki N.A.E certyfikowane są przez Ecocert Greenlife certyfikatem COSMOS ORGANIC zgodnie ze standardem COSMOS. Zawierają odpowiednie ilości składników organicznych, są wolne od silikonów i sztucznych barwników.

Naturale Antica Erboristeria jest certyfikowaną marką organiczną, opartą na tradycyjnych, włoskich sposobach dbania o piękno. Włoszki, powszechnie podziwiane za zniewalającą urodę, od wieków są świadome, jaki wpływ wywiera moc natury na nasze ciało. Mnóstwo ziół i innych produktów pochodzących z przyrody – takich jak mandarynka, cytryna, rozmaryn, róża, oliwa z oliwek czy olej z pestek winogron – cieszą się we Włoszech długą tradycją zielarską i są powszechnie cenione za zawartość wielu cennych składników odżywczych. 

Certyfikowane, organiczne kosmetyki N.A.E. to idealna odpowiedź na potrzeby kobiet, które w codziennej pielęgnacji poszukują naturalności i skuteczności, świadomie wybierając to, co najlepiej pozwoli im zadbać o piękny, zdrowy wygląd. 

Asortyment N.A.E. obejmuje kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów:

  • trzy linie do pielęgnacji ciała - FRESCHEZZA, IDRATAZIONE, DELICATEZZA
  • trzy linie do pielęgnacji twarzy - BELLEZZA, ENERGIA, PUREZZA
  • trzy linie do pielęgnacji włosów - RIPARAZIONE, EQUILIBRIO, SEMPLICITÀ
  • jeden uniwersalny olejek ​​do skóry, włosów i ciała: SEGRETO DI BELLEZZA

Organiczne formuły N.A.E. są również dostępne w postaci szamponu w kostce, który oferuje zrównoważoną alternatywę, dzięki opakowaniu bez tworzyw sztucznych i formule na bazie wody jonizowanej. 

Marka N.A.E. urzeczywistnia wizję naturalnego i organicznego piękna. Daje poczucie zadbania o potrzeby skóry i włosów, jak również dostarcza radość z codziennego stosowania kosmetyków. N.A.E to krok w stronę troski o środowisko naturalne. Opakowania powstają w sposób zrównoważony. Butelki* są wykonane w co najmniej 97% z recyklingowanego materiału PET, a tubki* są tworzone z surowca w pełni odnawialnego (z trzciny cukrowej) oraz mogą zostać wykorzystane do ponownego przetworzenia. Podczas produkcji tubek powstaje o wiele mniejszy ślad węglowy w porównaniu z procesem produkcji tradycyjnych tworzyw sztucznych.

Dzięki N.A.E. Naturale Antica Erboristeria, każda kobieta może rozpieszczać skórę i włosy subtelnymi zapachami, inspirowanymi włoskim tradycyjnym zielarstwem. Pochodzące z natury i bogate formuły zawierają wszystko, co zapewnia efektywną pielęgnację i wyjątkowe doznania. 

Organiczne piękno. The Italian Way.

*bez nakrętki.

Kosmetyki N.A.E. są dostępne Drogeriach Rossmann. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.