N.A.E. – Naturale Antica Erboristeria – nowa linia kosmetyków
Skarby natury, dzięki którym skóra i włosy zachwycają pięknym, zdrowym wyglądem. Niezwykłe aromaty, które zmieniają codzienną pielęgnację w zmysłową przyjemność. Receptury oparte na organicznych składnikach, wykorzystujące skuteczność tradycyjnego zielarstwa. Oto N.A.E. - Naturale Antica Erboristeria – nowa linia kosmetyków do włosów, ciała i twarzy, którą na polski rynek wprowadza firma Henkel. Wyróżniają je certyfikowane przez Ecocert Greenlife certyfikatem COSMOS ORGANIC zgodnie ze standardem COSMOS formuły organiczne i wegańskie oraz minimum 97% składników pochodzenia naturalnego (w tym woda).
Dziś na nowo odkrywamy, że to w przyrodzie tkwi źródło prawdziwego piękna, a tradycje zielarskie przeżywają swój wielki renesans. To właśnie na naturalnych składnikach oparta jest pielęgnacja w duchu Naturale Antica Erboristeria. Marka N.A.E. zaspokaja i spełnia najważniejsze potrzeby skóry i włosów, zapewniając im zdrowy, promienny wygląd oraz nadzwyczajną miękkość. Stworzone na bazie ziół, bogate formuły dodają blasku i witalności każdego dnia. Kosmetyki N.A.E certyfikowane są przez Ecocert Greenlife certyfikatem COSMOS ORGANIC zgodnie ze standardem COSMOS. Zawierają odpowiednie ilości składników organicznych, są wolne od silikonów i sztucznych barwników.
Naturale Antica Erboristeria jest certyfikowaną marką organiczną, opartą na tradycyjnych, włoskich sposobach dbania o piękno. Włoszki, powszechnie podziwiane za zniewalającą urodę, od wieków są świadome, jaki wpływ wywiera moc natury na nasze ciało. Mnóstwo ziół i innych produktów pochodzących z przyrody – takich jak mandarynka, cytryna, rozmaryn, róża, oliwa z oliwek czy olej z pestek winogron – cieszą się we Włoszech długą tradycją zielarską i są powszechnie cenione za zawartość wielu cennych składników odżywczych.
Certyfikowane, organiczne kosmetyki N.A.E. to idealna odpowiedź na potrzeby kobiet, które w codziennej pielęgnacji poszukują naturalności i skuteczności, świadomie wybierając to, co najlepiej pozwoli im zadbać o piękny, zdrowy wygląd.
Asortyment N.A.E. obejmuje kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów:
- trzy linie do pielęgnacji ciała - FRESCHEZZA, IDRATAZIONE, DELICATEZZA
- trzy linie do pielęgnacji twarzy - BELLEZZA, ENERGIA, PUREZZA
- trzy linie do pielęgnacji włosów - RIPARAZIONE, EQUILIBRIO, SEMPLICITÀ
- jeden uniwersalny olejek do skóry, włosów i ciała: SEGRETO DI BELLEZZA
Organiczne formuły N.A.E. są również dostępne w postaci szamponu w kostce, który oferuje zrównoważoną alternatywę, dzięki opakowaniu bez tworzyw sztucznych i formule na bazie wody jonizowanej.
Marka N.A.E. urzeczywistnia wizję naturalnego i organicznego piękna. Daje poczucie zadbania o potrzeby skóry i włosów, jak również dostarcza radość z codziennego stosowania kosmetyków. N.A.E to krok w stronę troski o środowisko naturalne. Opakowania powstają w sposób zrównoważony. Butelki* są wykonane w co najmniej 97% z recyklingowanego materiału PET, a tubki* są tworzone z surowca w pełni odnawialnego (z trzciny cukrowej) oraz mogą zostać wykorzystane do ponownego przetworzenia. Podczas produkcji tubek powstaje o wiele mniejszy ślad węglowy w porównaniu z procesem produkcji tradycyjnych tworzyw sztucznych.
Dzięki N.A.E. Naturale Antica Erboristeria, każda kobieta może rozpieszczać skórę i włosy subtelnymi zapachami, inspirowanymi włoskim tradycyjnym zielarstwem. Pochodzące z natury i bogate formuły zawierają wszystko, co zapewnia efektywną pielęgnację i wyjątkowe doznania.
Organiczne piękno. The Italian Way.
*bez nakrętki.
Kosmetyki N.A.E. są dostępne Drogeriach Rossmann.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów
Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Ochrona środowiska
Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.