Komunikaty PR

Nagroda dla każdego! Loteria „Zakręć smakiem z VEGETA” wystartowała

2024-10-14  |  01:00
Biuro prasowe

Marka VEGETA przygotowała wyjątkową propozycję dla wszystkich konsumentów. Od 14 października możliwy jest udział w loterii, w której każdy wygrywa! Wystarczy kupić dowolny produkt marki VEGETA, PODRAVKA lub WARZYWKO i zakręcić loteryjnym kołem na www.loteriavegeta.plSprawdź poniżej, jak wziąć udział w loterii i jakie nagrody czekają na uczestników.

Loteria „Zakręć smakiem z VEGETA” to wyjątkowa akcja skierowana do miłośników kulinarnych eksperymentów i smakoszy, którzy z pasją odkrywają nowe możliwości w kuchni. Zasady są proste! Wystarczy zakupić wybrany produkt marki VEGETA, PODRAVKA lub WARZYWKO, zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriavegeta.pla następnie... zakręcić smakiem! To wirtualne koło loterii, które wskaże wygraną. Każde zgłoszenie gwarantuje otrzymanie jednego z czterech e-booków VEGETA, stworzonych przez Łukasza Theusa – szefa kuchni, którego menu zostało wyróżnione w przewodniku Michelin. Dodatkowo można wygrać bony o wartości 1000 zł do sklepu DUKA. Na koniec każdego miesiąca (listopad, grudzień, styczeń, luty) wszystkie zgłoszenia wezmą również udział w losowaniu nagrody głównej – vouchera o wartości 10 000 zł na wakacje z biurem podróży ITAKA. 

To doskonała okazja, by odkryć bogate portfolio VEGETA i PODRAVKA. Różnorodność oferty sprawia, że każdy znajdzie produkt idealnie podkreślający smak przygotowywanego dania, a przy okazji otrzyma atrakcyjne nagrody. Loteria trwa od 14 października 2024 r. do 28 lutego 2025 r. Więcej szczegółów oraz regulamin loterii są dostępne na stronie www.loteriavegeta.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch Biuro prasowe
2024-10-17 | 14:05

Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch

Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając
Zakupy Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
2024-10-17 | 11:00

Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości

Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania
Zakupy Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-10-14 | 11:25

Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Stół poprawia nastrój i jednoczy rodzinę oraz przyjaciół. Najprostsze dania potrafią zamienić każde spotkanie towarzyskie w prawdziwą ucztę! Jest tylko jeden warunek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.