Nagroda dla każdego! Loteria „Zakręć smakiem z VEGETA” wystartowała
Marka VEGETA przygotowała wyjątkową propozycję dla wszystkich konsumentów. Od 14 października możliwy jest udział w loterii, w której każdy wygrywa! Wystarczy kupić dowolny produkt marki VEGETA, PODRAVKA lub WARZYWKO i zakręcić loteryjnym kołem na www.loteriavegeta.pl. Sprawdź poniżej, jak wziąć udział w loterii i jakie nagrody czekają na uczestników.
Loteria „Zakręć smakiem z VEGETA” to wyjątkowa akcja skierowana do miłośników kulinarnych eksperymentów i smakoszy, którzy z pasją odkrywają nowe możliwości w kuchni. Zasady są proste! Wystarczy zakupić wybrany produkt marki VEGETA, PODRAVKA lub WARZYWKO, zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriavegeta.pl, a następnie... zakręcić smakiem! To wirtualne koło loterii, które wskaże wygraną. Każde zgłoszenie gwarantuje otrzymanie jednego z czterech e-booków VEGETA, stworzonych przez Łukasza Theusa – szefa kuchni, którego menu zostało wyróżnione w przewodniku Michelin. Dodatkowo można wygrać bony o wartości 1000 zł do sklepu DUKA. Na koniec każdego miesiąca (listopad, grudzień, styczeń, luty) wszystkie zgłoszenia wezmą również udział w losowaniu nagrody głównej – vouchera o wartości 10 000 zł na wakacje z biurem podróży ITAKA.
To doskonała okazja, by odkryć bogate portfolio VEGETA i PODRAVKA. Różnorodność oferty sprawia, że każdy znajdzie produkt idealnie podkreślający smak przygotowywanego dania, a przy okazji otrzyma atrakcyjne nagrody. Loteria trwa od 14 października 2024 r. do 28 lutego 2025 r. Więcej szczegółów oraz regulamin loterii są dostępne na stronie www.loteriavegeta.pl.
Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch
Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.