Komunikaty PR

„Nagrody pełne dobrej energii!” – ekoloteria z okazji 11 urodzin Centrum Riviera

2024-10-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Riviera w Gdyni obchodzi swoje 11 urodziny i z tej okazji organizuje loterię promocyjną pod hasłem „Nagrody pełne dobrej energii!”. Od 11 do 26 października klienci centrum mogą wygrać karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł oraz nagrody dnia: elektryczne rowery i hulajnogi. Wartość łącznej puli nagród to aż 100 000 zł.

Od 11 lat Centrum Riviera jest jednym z największych centrów handlowych na Pomorzu. W ramach jubileuszowych obchodów Riviera zachęca swoich klientów do wzięcia udziału w loterii, która potrwa od 11 do 26 października 2024 r. Mogą w niej wziąć udział wszyscy klienci centrum, którzy w dniach trwania loterii zrobią zakupy na kwotę minimum 150 zł.

Zasady uczestnictwa

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy w Centrum Riviera za co najmniej 150 zł, przy czym na tę kwotę mogą składać się maksymalnie dwa paragony. W przypadku paragonu z supermarketu Auchan brany pod uwagę jest zakup produktów o maksymalnej wartości 50 zł. W praktyce oznacza to, że aby wziąć udział w zabawie, należy posiadać jeszcze jeden dowód zakupu o wartości co najmniej 100 zł z innego sklepu lub punktu, który bierze udział w loterii.

Następnie paragony należy zarejestrować w punkcie obsługi loterii zlokalizowanym przy fontannie obok kawiarni Costa Coffee (poziom 0) i odebrać kupon loteryjny. Z paragonów będą odliczane produkty, które nie kwalifikują się do loterii, takie jak alkohol czy produkty nikotynowe. Każdego dnia trwania akcji, od 11 do 26 października w godzinach od 12:00 do 20:00, klienci mogą spróbować szczęścia i wylosować atrakcyjne nagrody.

Ekologiczne nagrody dla każdego

Codziennie do wygrania w loterii będą karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł. Dodatkowo każdego dnia rozlosowana zostanie nagroda dnia: elektryczna hulajnoga lub rower, czyli ekologiczne środki transportu. Łączna pula nagród to ponad 100 000 zł.

W loterii nie biorą udziału paragony ze sklepów i punktów usługowych, takich jak: Centrum Wina, Smoke Shop, Liquider, Evapify, Santander, ING, eSmoking world, Super-Pharm (część apteczna), Lotto, InfoPunkt i kartomat (sprzedaż kart podarunkowych Riviera), Kantor Promes, Energa, Bank Millenium, Citi Handlowy, mBank, Orange, T-Mobile, Play, Plus/Cyfrowy Polsat, Canal+, IQOS.

Regulamin loterii dostępny jest na stoisku promocyjnym, w Biurze Dyrekcji Centrum Riviera oraz na stronie internetowej centrum: https://centrumriviera.pl/.

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.