„Nagrody pełne dobrej energii!” – ekoloteria z okazji 11 urodzin Centrum Riviera
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Riviera w Gdyni obchodzi swoje 11 urodziny i z tej okazji organizuje loterię promocyjną pod hasłem „Nagrody pełne dobrej energii!”. Od 11 do 26 października klienci centrum mogą wygrać karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł oraz nagrody dnia: elektryczne rowery i hulajnogi. Wartość łącznej puli nagród to aż 100 000 zł.
Od 11 lat Centrum Riviera jest jednym z największych centrów handlowych na Pomorzu. W ramach jubileuszowych obchodów Riviera zachęca swoich klientów do wzięcia udziału w loterii, która potrwa od 11 do 26 października 2024 r. Mogą w niej wziąć udział wszyscy klienci centrum, którzy w dniach trwania loterii zrobią zakupy na kwotę minimum 150 zł.
Zasady uczestnictwa
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy w Centrum Riviera za co najmniej 150 zł, przy czym na tę kwotę mogą składać się maksymalnie dwa paragony. W przypadku paragonu z supermarketu Auchan brany pod uwagę jest zakup produktów o maksymalnej wartości 50 zł. W praktyce oznacza to, że aby wziąć udział w zabawie, należy posiadać jeszcze jeden dowód zakupu o wartości co najmniej 100 zł z innego sklepu lub punktu, który bierze udział w loterii.
Następnie paragony należy zarejestrować w punkcie obsługi loterii zlokalizowanym przy fontannie obok kawiarni Costa Coffee (poziom 0) i odebrać kupon loteryjny. Z paragonów będą odliczane produkty, które nie kwalifikują się do loterii, takie jak alkohol czy produkty nikotynowe. Każdego dnia trwania akcji, od 11 do 26 października w godzinach od 12:00 do 20:00, klienci mogą spróbować szczęścia i wylosować atrakcyjne nagrody.
Ekologiczne nagrody dla każdego
Codziennie do wygrania w loterii będą karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł. Dodatkowo każdego dnia rozlosowana zostanie nagroda dnia: elektryczna hulajnoga lub rower, czyli ekologiczne środki transportu. Łączna pula nagród to ponad 100 000 zł.
W loterii nie biorą udziału paragony ze sklepów i punktów usługowych, takich jak: Centrum Wina, Smoke Shop, Liquider, Evapify, Santander, ING, eSmoking world, Super-Pharm (część apteczna), Lotto, InfoPunkt i kartomat (sprzedaż kart podarunkowych Riviera), Kantor Promes, Energa, Bank Millenium, Citi Handlowy, mBank, Orange, T-Mobile, Play, Plus/Cyfrowy Polsat, Canal+, IQOS.
Regulamin loterii dostępny jest na stoisku promocyjnym, w Biurze Dyrekcji Centrum Riviera oraz na stronie internetowej centrum: https://centrumriviera.pl/.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.