Nagrody ROMANCE TV AWARD przyznane już po raz piąty!
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Widzowie oraz Jury stacji Romance TV już po raz piąty wybrali najbardziej romantyczne hotele i restauracje w Polsce. Statuetki Romance TV Award wręczono podczas uroczystej Gali połączonej z 10. urodzinami stacji, którą poprowadził Ambasador Romance TV Daniel Józek QCZAJ. Na evencie były obecne liczne gwiazdy: Monika Richardson, Laura Łącz, Andrzej Supron, Kasia Nova, Milena Skowrońska – Miss Polonia 2018, Marlena Szmaja, Wiktoria Nowakowska z „Project Lady”. Całość filmowała ekipa programu „Co za tydzień” z TVN.
Celem organizowanego już od 5 lat przez stację Romance TV konkursu Romance TV Award jest wyróżnienie i docenienie rodzimych hoteli i restauracji, w których pary mogą spędzić wyjątkowe chwile jak rocznice, śluby, weekendy we dwoje czy romantyczne wieczory. Do finału zakwalifikowało się 16 hoteli oraz 18 restauracji. To spośród nich Jury pod przewodnictwem ambasadora stacji Daniela QCZAJ’a wyłoniło zwycięzców w pięciu kategoriach.
Nagrodę Publiczności, którą przyznają widzowie w głosowaniu internetowym i tytuł „Najbardziej romantycznego hotelu” otrzymał Pałac Mortęgi Hotel & Spa**** z Lubawy. Jury przyznało nagrody dwóm laureatom zeszłorocznej edycji: hotelowi Weranda Home ze Sławic za „Najbardziej romantyczną ofertę dla par” oraz hotelowi Almond Business & SPA **** z Gdańska w kategorii „Najbardziej romantyczne hotelowe SPA”. Według Jury „Najbardziej romantyczne eventy” organizuje Pałac Mała Wieś****, a „Najromantyczniejszą restauracją” w Polsce została Restauracja Patio z Rzeszowa. Wszyscy laureaci otrzymali statuetki Romance TV Award i miesięczną kampanię reklamową na antenie Romance TV.
Relację z uroczystej Gali i wręczenia nagród przez Daniela QCZAJ’a zobaczyć będzie można na antenie TVN w programie „Co za tydzień”.
Patroni medialni konkursu Romance TV Award 2021: GdzieZjesc.info, Wirtualna Polska, SPA&MORE, Twoje-Miasto.pl, PremiumTV TVN, Dobre Wnętrze, Urządzamy.pl.
Partnerzy Gali: QCZAJfitness, Instytut Medican Campus, firma Obsessive, Fundacja Avalon, Thai Bali Spa, wydawnictwo Grandpagang, Ireneusz Gralik.
3. urodziny Food Town z Mel C: muzyka, nostalgia i zabawa
Za nami jubileuszowa gala French Touch La Belle Vie!
KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.