Największa hotelowa choinka rozbłysła przed Hotelem Grano w Gdańsku!
Wczoraj, 1 grudnia przy jednym z obiektów sieci Grano Hotels rozbłysła największa hotelowa choinka nie tylko w Gdańsku, ale i najprawdopodobniej w całej Polsce. Liczące 12m wysokości drzewo stało się ozdobą Hotelu Grano położonego przy ul. Pszennej 3 w samym sercu miasta. Choinka została przyozdobiona 2000 świątecznych lampek, które wczoraj oficjalnie zapalono.
Choinka, która stanęła przed budynkiem czterogwiazdkowego Hotelu Grano w Gdańsku, mierzy blisko 12 metrów. Jest to największa hotelowa choinka w mieście, niewykluczone że również w Polsce. Za postawienie choinki odpowiada Grano Hotels – jedna z najszybciej rozwijających się sieci hotelarskich nad polskim morzem. Oficjalne strojenie, a następnie zapalenie świątecznego drzewa odbyło się 1 grudnia z udziałem obsługi i gości Hotelu Grano.
Tego roku w Gdańsku, oprócz hotelowej choinki Grano Hotels, postawionych zostanie również jedenaście dzielnicowych choinek, które w najbliższych dniach ozdobią wiele części miasta. Świątecznym klimatem będą mogli się cieszyć m.in. mieszkańcy Oruni, Osowej, Wrzeszcza, Nowego Portu, Letnicy czy Dolnego Miasta i Zaspy.
***
Grano Hotels to sieć hotelowa utworzona w 2019 roku przez City Apart Management, spółkę zarządzającą Hotelem Number One oraz kompleksem Nowa Motława. Do obiektów marki należą zlokalizowane na Wyspie Spichrzów: Hotel Number by Grano, Grano Apartments (wcześniej Nowa Motława) oraz Hotel Grano. Obiekty sieci Grano Hotels charakteryzuje ponadprzeciętny standard i wysoka jakość wykonywanych usług. Każdy z nich posiada nowoczesne wyposażenie i został zaprojektowany w oryginalnym stylu, z ciekawymi rozwiązaniami łączącymi intrygujący design i funkcjonalność. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.
Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce
Polki mają mniej czasu na życie zawodowe
Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.