Komunikaty PR

Natalia Kukulska dołączyła do grona ambasadorów Avon

2021-09-06  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Avon, chcąc wyrazić w tym roku swój podziw dla wszystkich kobiet, wypuszcza nowy zapach w kolekcji Eve – Embrace. Powstał on po to, by wspierać kobiety w wypełnianiu każdej z ich życiowych ról i odzwierciedlać różne aspekty kobiecej osobowości. Ambasadorką całej linii zapachów Eve została artystka Natalia Kukulska.

 

Czasem elegancka i stylowo ubrana, a czasem naturalna i bez makijażu. Zazwyczaj towarzyska i wygadana, dzisiaj nieco introwertyczna i ceniąca sobie spokój – jedna kobieta, a ma tak wiele różnych oblicz. By odzwierciedlić wszystkie aspekty kobiecej osobowości, Avon stworzył nowe perfumy w linii Eve – Embrace, dzięki którym można pokochać każdą wersję siebie i poczuć się dobrze w swojej skórze.

Ambasadorką nowych perfum oraz pozostałych wariantów zapachowych z tej linii została Natalia Kukulska – jedna z najbardziej znanych polskich piosenkarek, która na scenie muzycznej obecna jest od ponad trzydziestu lat, prywatnie żona i mama trójki dzieci.

Najnowszy katalog Avon 09/2021 z dedykowaną sesją zdjęciową z udziałem Natalii Kukulskiej pojawi się na rynku 1 września 2021 roku. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych ambasadorki produktów Avon oraz marki Avon, m.in. live z ambasadorką na Facebooku. W ramach kampanii powstał również specjalny spot reklamowy, który będzie można obejrzeć w TV oraz w serwisie YouTube.

Za koncepcję kreatywną kampanii i aktywację w social mediach odpowiada marka Avon, za zakup mediów – agencja mediowa Starcom, za koordynację działań z artystką – agencja Star4Brands, za działania PR – agencja Garden of Words.

 

Zachęcamy do zapoznania się ze spotem reklamowym kampanii: https://www.youtube.com/watch?v=sT7j-yDfGW0&ab_channel=AVONPolska

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy 3. urodziny Food Town z Mel C: muzyka, nostalgia i zabawa Biuro prasowe
2024-10-15 | 01:00

3. urodziny Food Town z Mel C: muzyka, nostalgia i zabawa

3. urodziny Food Town w Fabryce Norblina: muzyka, nostalgia i wspólna zabawa. W weekend 18-20 października 2024 roku Food Town w Fabryce Norblina zaprasza na wyjątkową,
Gwiazdy Za nami jubileuszowa gala French Touch La Belle Vie!
2024-10-14 | 10:00

Za nami jubileuszowa gala French Touch La Belle Vie!

W czwartek, 3 października 2024 roku, w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie odbyła się wyjątkowa, jubileuszowa, 10. gala French Touch La Belle Vie! To coroczne wydarzenie,
Gwiazdy KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym
2024-10-04 | 16:20

KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym

To najbardziej ekscytujące wydarzenie tej jesieni! Scrabble® zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie, w którym można wygrać rozgrywkę w Scrabble Drużynowe 2w1 z idolami GEN Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Edukacja

Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom

W 2022 roku zmarło w Polsce niemal 450 tys. osób. Za niemal 75 proc. zgonów odpowiadały przewlekłe choroby niezakaźne, przede wszystkim choroby układu krążenia i nowotwory złośliwe. Badania wskazują, że utrzymywanie zdrowego stylu życia może o blisko 80 proc. zmniejszyć ryzyko choroby przewlekłej czy zawału serca. Może też odwrócić skutki chorób i wspierać proces leczenia. Dlatego też coraz większego znaczenia nabiera medycyna stylu życia.

Gwiazdy

Robert El Gendy: Halloween to zupełnie nie moja estetyka. Na początku listopada nie jest mi do śmiechu, raczej pogrążam się w zadumie

Prezenter zaznacza, że nijak nie potrafi się przekonać do świętowania Halloween. Uważa bowiem, że jest to zwyczaj zbyt komercyjny i nieprzystający do jego stylu. Jego zdaniem przełom października i listopada to nie czas na dobrą zabawę, maskaradę i upiorne stroje, ale na zadumę, refleksję i wspomnienia o naszych bliskich zmarłych.