Komunikaty PR

NEBOA RATUJE OCEANY

2021-07-29  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Oceany toną w plastiku. Już dziś ponad 300 milionów ton sztucznych odpadów zalega w oceanicznej toni, a każdego roku kolejne 8 milionów ton trafia tam, powiększając pływające gigantyczne wyspy śmieci. To najwyższy czas, aby podjąć realne działania mające na celu oczyszczenie wód z plastiku. W przeciwnym razie w 2050 roku będzie go w oceanach więcej niż ryb. 

 
Wielka Pacyficzna Plama Śmieci to największa z wysp plastikowych odpadów, które utworzyły się na oceanach. Składa się z około 1,8 biliona kawałków plastiku i waży około 80 000 ton. Jej powierzchnia to 1,6 miliona kilometrów kwadratowych – to obszar prawie pięciokrotnie większy od Polski. To morskie wysypisko tworzą przede wszystkim plastikowe drobiny mniejsze niż 0,5 milimetra, a także duże ilości większych odpadków, takich jak np. sieci rybackie, plastikowe skrzynie, torebki foliowe czy plastikowe butelki, które trafiły do oceanu niesione wraz z rzekami. Podobne skupiska plastikowych odpadków utworzyły się we wszystkich oceanach, a ich istnienie jest największym zagrożeniem dla morskich ekosystemów. 

NEBOA jako pierwsza polska marka kosmetyczna podjęła zobowiązanie codziennej dbałości o Planetę w myśl filozofii RESPECT THE NATURE, stawiając na unikalny koncept w zakresie produkcji opakowań kosmetyków. Są one wytwarzane z plastiku wydobytego z oceanów. Każde opakowanie Neboa sprawia, że z oceanów znikają plastikowe odpady. Przykładowo, każda butelka Neboa sprawia, że z wód wyławiany jest plastik o równowartości 37,5 słomki. Dzięki dotychczasowym działaniom NEBOA z oceanów wyłowiono już ponad 15 ton plastikowych odpadów.

Na stronie internetowej marki, w zakładce „O marce” można skorzystać z interaktywnego modułu, który pokazuje, ile słomek znika z ocenów dzięki Neboa! (https://neboa.pl/o-marce/)
Działając wspólnie – tworzymy ocean możliwości i możemy realnie wpływać́ na losy naszej Planety. NEBOA to krok do przodu, dodatkowa kropla w codziennych EKO wyborach. Oferujemy użytkownikom proste rozwiązanie, dzięki któremu każdy będzie mógł zatroszczyć się o środowisko. Zmieniamy kurs z LESS IS MORE na MORE IS LESS, bo im więcej kosmetyków NEBOA w naszych łazienkach, tym mniej plastiku w oceanach” – wyjaśnia Gabriela Karbowska, brand managerka marki, i dodaje: 


W przypadku NEBOA hasło „Respect The Nature” to nie tylko kolejny hasztag, lecz filozofia działania, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach działania: od tworzenia wegańskich i naturalnych receptur kosmetyków, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, kończąc na komunikacji marki opartej na edukacji w zakresie troski o naszą Planetę.”  


NEBOA to 14 kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Nowatorskie wegańskie formuły produktów czerpią z bogactwa składników naturalnych o wysokiej skuteczności. Każda z pięciu linii to kompletny zestaw szamponu i odżywki, który stanowi podstawę codziennej rutyny i spełnia potrzeby nawet najbardziej wymagających włosów. W ofercie NEBOA znajdują się kosmetyki przeznaczone do każdego rodzaju pasm. Doskonale myją, nawilżają i regenerują zarówno cienkie, łamliwe czy puszące się włosy, jak i te zniszczone czy przetłuszczające się. Ofertę marki uzupełniają specjalistyczne kosmetyki: wcierka i peeling, przeznaczone do skutecznej pielęgnacji skóry głowy, a także seria dla mężczyzn. 


Kosmetyki NEBOA są dostępne wyłącznie w sieci Rossmann. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM. Biuro prasowe
2024-09-25 | 12:30

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

Forum, które połączyło innowacje i praktykę Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni
Uroda Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
2024-09-25 | 08:49

Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu

Po upalnym lecie, nadeszła pora na zmianę. Dotyczy ona nie tylko tego, co dzieje się za oknem, rutyna pielęgnacji fal, loków i sprężynek będzie również wymagać
Uroda Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
2024-09-24 | 14:00

Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich

21 września w wyjątkowej atmosferze salonu Magia Blondu w Fabryki Norblina w Warszawie odbyła się premiera sklepu online dla branży fryzjerskiej – Glamry. Wydarzenie przyciągnęło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.