NEBOA RATUJE OCEANY
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen@agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Oceany toną w plastiku. Już dziś ponad 300 milionów ton sztucznych odpadów zalega w oceanicznej toni, a każdego roku kolejne 8 milionów ton trafia tam, powiększając pływające gigantyczne wyspy śmieci. To najwyższy czas, aby podjąć realne działania mające na celu oczyszczenie wód z plastiku. W przeciwnym razie w 2050 roku będzie go w oceanach więcej niż ryb.
Wielka Pacyficzna Plama Śmieci to największa z wysp plastikowych odpadów, które utworzyły się na oceanach. Składa się z około 1,8 biliona kawałków plastiku i waży około 80 000 ton. Jej powierzchnia to 1,6 miliona kilometrów kwadratowych – to obszar prawie pięciokrotnie większy od Polski. To morskie wysypisko tworzą przede wszystkim plastikowe drobiny mniejsze niż 0,5 milimetra, a także duże ilości większych odpadków, takich jak np. sieci rybackie, plastikowe skrzynie, torebki foliowe czy plastikowe butelki, które trafiły do oceanu niesione wraz z rzekami. Podobne skupiska plastikowych odpadków utworzyły się we wszystkich oceanach, a ich istnienie jest największym zagrożeniem dla morskich ekosystemów.
NEBOA jako pierwsza polska marka kosmetyczna podjęła zobowiązanie codziennej dbałości o Planetę w myśl filozofii RESPECT THE NATURE, stawiając na unikalny koncept w zakresie produkcji opakowań kosmetyków. Są one wytwarzane z plastiku wydobytego z oceanów. Każde opakowanie Neboa sprawia, że z oceanów znikają plastikowe odpady. Przykładowo, każda butelka Neboa sprawia, że z wód wyławiany jest plastik o równowartości 37,5 słomki. Dzięki dotychczasowym działaniom NEBOA z oceanów wyłowiono już ponad 15 ton plastikowych odpadów.
Na stronie internetowej marki, w zakładce „O marce” można skorzystać z interaktywnego modułu, który pokazuje, ile słomek znika z ocenów dzięki Neboa! (https://neboa.pl/o-marce/)
„Działając wspólnie – tworzymy ocean możliwości i możemy realnie wpływać́ na losy naszej Planety. NEBOA to krok do przodu, dodatkowa kropla w codziennych EKO wyborach. Oferujemy użytkownikom proste rozwiązanie, dzięki któremu każdy będzie mógł zatroszczyć się o środowisko. Zmieniamy kurs z LESS IS MORE na MORE IS LESS, bo im więcej kosmetyków NEBOA w naszych łazienkach, tym mniej plastiku w oceanach” – wyjaśnia Gabriela Karbowska, brand managerka marki, i dodaje:
„ W przypadku NEBOA hasło „Respect The Nature” to nie tylko kolejny hasztag, lecz filozofia działania, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach działania: od tworzenia wegańskich i naturalnych receptur kosmetyków, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, kończąc na komunikacji marki opartej na edukacji w zakresie troski o naszą Planetę.”
NEBOA to 14 kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Nowatorskie wegańskie formuły produktów czerpią z bogactwa składników naturalnych o wysokiej skuteczności. Każda z pięciu linii to kompletny zestaw szamponu i odżywki, który stanowi podstawę codziennej rutyny i spełnia potrzeby nawet najbardziej wymagających włosów. W ofercie NEBOA znajdują się kosmetyki przeznaczone do każdego rodzaju pasm. Doskonale myją, nawilżają i regenerują zarówno cienkie, łamliwe czy puszące się włosy, jak i te zniszczone czy przetłuszczające się. Ofertę marki uzupełniają specjalistyczne kosmetyki: wcierka i peeling, przeznaczone do skutecznej pielęgnacji skóry głowy, a także seria dla mężczyzn.
Kosmetyki NEBOA są dostępne wyłącznie w sieci Rossmann.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.