NEBOA RATUJE OCEANY
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Oceany toną w plastiku. Już dziś ponad 300 milionów ton sztucznych odpadów zalega w oceanicznej toni, a każdego roku kolejne 8 milionów ton trafia tam, powiększając pływające gigantyczne wyspy śmieci. To najwyższy czas, aby podjąć realne działania mające na celu oczyszczenie wód z plastiku. W przeciwnym razie w 2050 roku będzie go w oceanach więcej niż ryb.
Wielka Pacyficzna Plama Śmieci to największa z wysp plastikowych odpadów, które utworzyły się na oceanach. Składa się z około 1,8 biliona kawałków plastiku i waży około 80 000 ton. Jej powierzchnia to 1,6 miliona kilometrów kwadratowych – to obszar prawie pięciokrotnie większy od Polski. To morskie wysypisko tworzą przede wszystkim plastikowe drobiny mniejsze niż 0,5 milimetra, a także duże ilości większych odpadków, takich jak np. sieci rybackie, plastikowe skrzynie, torebki foliowe czy plastikowe butelki, które trafiły do oceanu niesione wraz z rzekami. Podobne skupiska plastikowych odpadków utworzyły się we wszystkich oceanach, a ich istnienie jest największym zagrożeniem dla morskich ekosystemów.
NEBOA jako pierwsza polska marka kosmetyczna podjęła zobowiązanie codziennej dbałości o Planetę w myśl filozofii RESPECT THE NATURE, stawiając na unikalny koncept w zakresie produkcji opakowań kosmetyków. Są one wytwarzane z plastiku wydobytego z oceanów. Każde opakowanie Neboa sprawia, że z oceanów znikają plastikowe odpady. Przykładowo, każda butelka Neboa sprawia, że z wód wyławiany jest plastik o równowartości 37,5 słomki. Dzięki dotychczasowym działaniom NEBOA z oceanów wyłowiono już ponad 15 ton plastikowych odpadów.
Na stronie internetowej marki, w zakładce „O marce” można skorzystać z interaktywnego modułu, który pokazuje, ile słomek znika z ocenów dzięki Neboa! (https://neboa.pl/o-marce/)
„Działając wspólnie – tworzymy ocean możliwości i możemy realnie wpływać́ na losy naszej Planety. NEBOA to krok do przodu, dodatkowa kropla w codziennych EKO wyborach. Oferujemy użytkownikom proste rozwiązanie, dzięki któremu każdy będzie mógł zatroszczyć się o środowisko. Zmieniamy kurs z LESS IS MORE na MORE IS LESS, bo im więcej kosmetyków NEBOA w naszych łazienkach, tym mniej plastiku w oceanach” – wyjaśnia Gabriela Karbowska, brand managerka marki, i dodaje:
„ W przypadku NEBOA hasło „Respect The Nature” to nie tylko kolejny hasztag, lecz filozofia działania, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach działania: od tworzenia wegańskich i naturalnych receptur kosmetyków, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, kończąc na komunikacji marki opartej na edukacji w zakresie troski o naszą Planetę.”
NEBOA to 14 kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Nowatorskie wegańskie formuły produktów czerpią z bogactwa składników naturalnych o wysokiej skuteczności. Każda z pięciu linii to kompletny zestaw szamponu i odżywki, który stanowi podstawę codziennej rutyny i spełnia potrzeby nawet najbardziej wymagających włosów. W ofercie NEBOA znajdują się kosmetyki przeznaczone do każdego rodzaju pasm. Doskonale myją, nawilżają i regenerują zarówno cienkie, łamliwe czy puszące się włosy, jak i te zniszczone czy przetłuszczające się. Ofertę marki uzupełniają specjalistyczne kosmetyki: wcierka i peeling, przeznaczone do skutecznej pielęgnacji skóry głowy, a także seria dla mężczyzn.
Kosmetyki NEBOA są dostępne wyłącznie w sieci Rossmann.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.