NEBOA W MEGAPROMOCJI ROSSMANN
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Skomponuj swój zestaw do zadań specjalnych i daj włosom to, czego po zimie potrzebują najbardziej: dokładnego oczyszczenia skóry głowy, wzmocnienia, a także odżywienia i wygładzenia. Regularne stosowanie odpowiednio dobranych kosmetyków Neboa sprawi, że już w pierwsze ciepłe dni fryzura będzie wyglądać naturalnie i świeżo.
Wiosenną odnowę włosów zacznij już dziś. Skorzystaj z megapromocji w sieci Rossmann i wybierz kosmetyki idealne dla potrzeb Twoich włosów. W wyjątkowych, niższych cenach kupisz teraz:
- Balansujący peeling z drobinkami do skóry głowy, który dzięki drobinom ściernym w postaci sproszkowanego kaczana kukurydzy i sproszkowanych łupin orzecha włoskiego, doskonale oczyszcza naskórek i unosi włosy u nasady – cena w promocji : 21,99 zł / 150 ml
- Wcierkę do skóry głowy przeciwko wypadaniu włosów Trichological Care – dzięki biologicznie aktywnym niskocząsteczkowym peptydom wcierka wspomaga wzrost włosów oraz ogranicza ich wypadanie, a także odżywia cebulki włosów, cena w promocji: 15,99 zł / 175 ml
- Wodę lamelarną Express Effect, która ekspresowo pozostawia na prostych włosach efekt tafli, a kręconym dodaje sprężystości i blasku, cena w promocji: 22,99 zł / 200 ml
- Naturalną nawilżająco - wygładzającą maskę HYDRATION & SMOOTHNESS – bogata w drogocenny olej z czarnuszki, olej z pestek dyni i kwas hialuronowy intensywnie regeneruje, wygładza i dyscyplinuje pasma, cena w promocji: 19,99 zł / 300 ml
Promocja w sieci Rossmann trwa do 15 marca.
NEBOA to polska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała. Jej produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach istnienia: od opracowania wegańskich i naturalnych receptur, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz oczyszczania mórz i oceanów kończąc. Wszystkie kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów. Portfolio produktowe marki obejmuje 19 kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy oraz 6 żeli pod prysznic.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.