Komunikaty PR

Nestlé prezentuje limitowaną edycję kaw Starbucks® na Święta

2021-11-22  |  13:00
Biuro prasowe

Nuty ziół i syropu klonowego oraz karmelowo-orzechowe latte – to nowe, świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé. W sklepach już dostępne są cztery warianty limitowanej edycji: kawa mielona, ziarnista oraz dwa rodzaje kaw w kapsułkach.

Kawa stanowi dla Polaków ważny element Świąt – częściej wybieramy wówczas kawę lepszej jakości, by delektować się nią dla jeszcze większej niż na co dzień przyjemności. Kawa to też niezmiennie znakomity upominek. Dlatego Nestlé przygotowało pierwszą świąteczną edycję kaw kultowej marki Starbucks®. To propozycja dla miłośników kawy, którzy chcą przenosić do swoich domów kawowe doznania z kawiarni. To również świetny prezent dla osób ceniących najwyższą jakość i unikatowe smaki.

Kawy czarne z linii Starbucks® Holiday Blend charakteryzują się nutami ziół i słodkiego syropu klonowego, które znakomicie wpasują się w jesienno-zimową aurę. Miłośnicy kawy mogą cieszyć się nowym smakiem niezależnie od ulubionego sposobu zaparzania, jest on bowiem dostępny zarówno w formie kawy w ziarnach, jak i mielonej oraz do ekspresów kapsułkowych Nespresso. W limitowanej edycji kaw znaleźć można również kultowy smak zimowych napojów, z których słyną kawiarnie marki: NESCAFÉ Dolce Gusto Starbucks® Toffee Nut Latte to karmelowo-orzechowa kawa z puszystą, mleczną pianką, którą można łatwo przygotować w ekspresie kapsułkowym NESCAFÉ Dolce Gusto. Podstawą wszystkich świątecznych propozycji kaw Starbucks® od Nestlé jest najwyższej jakości arabika o średnim stopniu palenia.

- Świąteczna oferta kaw to najnowsza odsłona naszej globalnej współpracy ze Starbucks®. Dzięki połączeniu naszych kompetencji możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania konsumentów i zaskakiwać ich innowacyjnymi rozwiązaniami – mówi Agnieszka Guzik, dyrektorka Dywizji Napojów Nestlé Polska – Już samo wprowadzenie kaw Starbucks® do oferty Nestlé jest tego znakomitym przykładem. Koncept został doskonale przyjęty przez konsumentów, ale i rynek. Niedawno został wyróżniony jako innowacja w prestiżowym raporcie firmy Nielsen[1], zyskując miano zwycięzcy Breakthrough Innovation Poland 2020 w kategorii napojów gorących. Co szczególnie interesujące, wyróżnienie zostało przyznane w kategorii, w której w ciągu roku (2020 vs. 2019) ponad czterokrotnie wzrosła liczba wprowadzanych innowacji. Tym bardziej więc przyznany tytuł jest dla nas powodem do dumy. Mamy nadzieję, że kolejne innowacje, jak nasza świąteczna edycja, pomogą umacniać naszą pozycję lidera w tym obszarze.

Świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé są dostępne w sklepach sieci Carrefour, Empik, Euro RTV AGD, Kaufland, Media Expert, Neonet, Żabka.

 


[1] Źródło: NielsenIQ Breakthrough Innovation Poland Report 2020, zwycięzca w makro kategorii: Napoje gorące.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.