Niezawodny klej do glazury i terakoty
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Płytki ceramiczne powszechnie cenione są za wysoką trwałość i estetykę. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego kleju do ich montażu będą inwestycją na długie lata.
Bogata oferta płytek ceramicznych nierzadko sprawia, że wybór najlepszego rozwiązania dla konkretnego wnętrza zajmuje więcej czasu, niż moglibyśmy przypuszczać. Pod uwagę musimy wziąć nie tylko walory dekoracyjne płytek, ale również ich parametry techniczne, takie jak antypoślizgowość czy odporność na ścieranie. Z tego powodu ostateczną decyzję z pewnością warto podjąć po konsultacji z fachowcem. Pamiętajmy także, że nawet wysokiej jakości płytki ceramiczne nie spełnią dobrze swojej funkcji, jeżeli popełnimy błędy podczas ich układania. Jedną z kluczowych kwestii w tym zakresie jest dobór właściwego kleju do płytek. Decydując się na klej do glazury i terakoty 24 A marki Soudal, zyskamy gwarancję, że okładzina płytkowa będzie solidnie i trwale zamontowana.
Klej 24 A firmy Soudal jest klejem na bazie dyspersji styrenowo-akrylowej, przeznaczonym do zastosowań wewnętrznych. Ma on znakomitą przyczepność do typowych podłoży budowlanych (m.in. do tynku, betonu, cegły, kamienia, drewna i płyt drewnopochodnych), wyróżnia się bardzo wysoką siłą spojenia oraz doskonale sprawdzi się przy klejeniu zarówno podłogowych, jak i ściennych płytek ceramicznych. Ze względu na wodoodporne właściwości z powodzeniem może być używany w pomieszczeniach o podwyższonym stopniu wilgotności. Ponieważ jest elastyczny w szerokim zakresie temperatur, powszechnie wykorzystuje się go do klejenia płytek na ścianach i podłogach z ogrzewaniem podłogowym. Co więcej, zalecany jest także do klejenie metodą „płytka na płytkę”, co oznacza, że nie musimy zrywać starej okładziny podczas prac remontowych.
Klej do glazury i terakoty 24 A marki Soudal jest ponadto całkowicie bezpieczny dla środowiska – nie tylko nie emituje szkodliwych związków lotnych, ale również oferowany jest w ekologicznym opakowaniu z tworzywa PCR, czyli tworzywa, które pochodzi z recyklingu i może być wielokrotnie przetwarzane.
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.