Niezawodny klej do glazury i terakoty
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Płytki ceramiczne powszechnie cenione są za wysoką trwałość i estetykę. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego kleju do ich montażu będą inwestycją na długie lata.
Bogata oferta płytek ceramicznych nierzadko sprawia, że wybór najlepszego rozwiązania dla konkretnego wnętrza zajmuje więcej czasu, niż moglibyśmy przypuszczać. Pod uwagę musimy wziąć nie tylko walory dekoracyjne płytek, ale również ich parametry techniczne, takie jak antypoślizgowość czy odporność na ścieranie. Z tego powodu ostateczną decyzję z pewnością warto podjąć po konsultacji z fachowcem. Pamiętajmy także, że nawet wysokiej jakości płytki ceramiczne nie spełnią dobrze swojej funkcji, jeżeli popełnimy błędy podczas ich układania. Jedną z kluczowych kwestii w tym zakresie jest dobór właściwego kleju do płytek. Decydując się na klej do glazury i terakoty 24 A marki Soudal, zyskamy gwarancję, że okładzina płytkowa będzie solidnie i trwale zamontowana.
Klej 24 A firmy Soudal jest klejem na bazie dyspersji styrenowo-akrylowej, przeznaczonym do zastosowań wewnętrznych. Ma on znakomitą przyczepność do typowych podłoży budowlanych (m.in. do tynku, betonu, cegły, kamienia, drewna i płyt drewnopochodnych), wyróżnia się bardzo wysoką siłą spojenia oraz doskonale sprawdzi się przy klejeniu zarówno podłogowych, jak i ściennych płytek ceramicznych. Ze względu na wodoodporne właściwości z powodzeniem może być używany w pomieszczeniach o podwyższonym stopniu wilgotności. Ponieważ jest elastyczny w szerokim zakresie temperatur, powszechnie wykorzystuje się go do klejenia płytek na ścianach i podłogach z ogrzewaniem podłogowym. Co więcej, zalecany jest także do klejenie metodą „płytka na płytkę”, co oznacza, że nie musimy zrywać starej okładziny podczas prac remontowych.
Klej do glazury i terakoty 24 A marki Soudal jest ponadto całkowicie bezpieczny dla środowiska – nie tylko nie emituje szkodliwych związków lotnych, ale również oferowany jest w ekologicznym opakowaniu z tworzywa PCR, czyli tworzywa, które pochodzi z recyklingu i może być wielokrotnie przetwarzane.

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.