Niezwykła przygoda w świecie starożytności
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
„Przygoda w Rzymie” to świetna zabawa w otoczeniu muzealnych rekwizytów i pod okiem profesjonalnych animatorów. Wydarzenie, które jest skierowane do dzieci w wieku od 5 do 12 lat odbywać się będzie w Blue City od 25 do 30 października w godzinach 12:00 - 18:00
Każdy z uczestników dostanie tematyczny kostium historyczny, dzięki czemu będzie mógł poczuć klimat tego wyjątkowego czasu i miejsca. Dzieci będą brały udział w interaktywnych zabawach, podczas których zapoznają się m.in. z rzymskim systemem liczb, odkryją tajniki starożytnej architektury, zgłębią historię legionów.
Na koniec wydarzenia dzieci otrzymają specjalne dyplomy, a ich rzymska przygoda zostanie uwieczniona na pamiątkowym zdjęciu.
„Przygoda w Rzymie” daje możliwość przeżycia jedynej w swoim rodzaju zabawy i odkrycia tajemnic nieznanego świata.
Zapraszamy rodziny oraz przedszkola i szkoły.
Zapisy dla szkół i przedszkoli: tel. 500 730 433, a.komisarek@imprezymaster.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.