Komunikaty PR

Nobilia przeszła rebranding: nowy wygląd nie oznacza zmiany jakości

2022-06-03  |  13:00
Biuro prasowe

Nobilia, obecna od dwóch dekad na polskim i zagranicznym rynku, zdecydowała się na rebranding. Odnowiony wizerunek ma podkreślać elegancję i jakość premium.

Nowy wygląd Nobilii, na który przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy, nie oznacza zmiany jakości naszych produktów. Wprost przeciwnie, zmienionym logo chcemy w jeszcze większym stopniu podkreślać ekskluzywność, estetykę oraz unikalność naszych zestawów prezentowych. Mamy nadzieję, że nowa odsłona Nobilii przypadnie do gustu naszym Klientom – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilii.

Twórcy Nobilii powierzyli rebranding warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni, specjalizującej się w sektorze food & lifestyle. Agencja od grudnia 2021 r. zajmuje się bieżącą obsługą komunikacyjną marki.

Ponadczasowość była od początku wpisana w strategię marki. Nowy font zastosowany w logotypie jest więc prosty i klasyczny. Usunęliśmy z niego wstążkę, która w ciągu ostatnich lat stała się niejako symbolem marki. Nobilia pozostała w niezmienionych barwach, by zachować spójność z poprzednią wersją logotypu. Nie zmieniliśmy również claimu: «Prezenty ze smakiem», który jest wciąż aktualny i atrakcyjny – podkreśla Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni.

Marka zdradza, że rebranding identyfikacji wizualnej nie jest jedyną zmianą, jakiej mogą się spodziewać klienci. O kolejnych propozycjach uaktualniania Nobilii jej twórcy będą informować w przyszłych kwartałach. Na ten moment skupiają się na dotarciu z nowym logotypem do stałych oraz potencjalnych klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.