Komunikaty PR

NOTE Cosmétique już dostępna w drogeriach Rossmann!

2021-04-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

NOTE Cosmétique oferuje kobietom na całym świecie kosmetyki najwyższej jakości. Jeśli cenicie silnie napigmentowane, dostosowane do każdego rodzaju i odcienia skóry produkty do makijażu ust, oczu, twarzy i paznokci, to te kosmetyki są właśnie dla Was.

NOTE tworzy dla konsumentów podejmujących świadome decyzje przy zakupie produktów. Jesteśmy obecni w ponad 70 krajach na całym świecie i wiemy, jak ważne jest zaspokojenie potrzeb klientów nie tylko pod względem jakości czy ceny, ale także innych czynników zgodnych z ich osobistymi oczekiwaniami. To kosmetyki jakich potrzebujecie – sygnowane logo PETA Cruelty-free, certyfikowane przez Halal, bez parabenów. Testowane dermatologicznie i okulistycznie. Formuły wzbogacone są składnikami pielęgnacyjnymi i wzmacniającymi, takimi jak naturalne olejki i witaminy. Słowo Cosmétique stanowi tę część logo, która oddaje hołd ulubionej inspiracji naszej marki – Paryżowi. To dynamiczne miasto aż kipi kreatywnością w modzie, urodzie i sztuce. Tętniąca życiem, wielokulturowa energia Paryża zainspirowała twórców marki do zwrócenia uwagi na każdy istniejący rodzaj piękna. Misją NOTE Cosmétique jest umożliwienie każdej kobiecie, w każdej kulturze i na każdym etapie życia, odkrywania – poprzez wyjątkowe piękno – najlepszej wersji siebie.

Liczy się dla nas to, że reprezentujemy kobiety, które próbują znaleźć najlepszą wersję siebie i dobrze się z tym czują. Dlatego celebrujemy każdą kobietę, w każdej kulturze i na każdym etapie jej życia – mówi pracująca w Paryżu dyrektor marketingu Jackie Celestin. – Naszą dewizą jest hasło „Spread Beauty”, czyli szerz piękno. Bo piękno, to nie tylko to, co mamy dla siebie, ale również to, czym chcemy się dzielić z innymi. 

W polskiej ofercie w drogerii Rossmann już można zakupić w sklepach stacjonarnych i on-line linie pomadek, tuszów do rzęs, podkładów, pudrów, korektory, bazy pod makijaż, eyelinery i kremy BB. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.