NOTE Cosmétique już dostępna w drogeriach Rossmann!
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
NOTE Cosmétique oferuje kobietom na całym świecie kosmetyki najwyższej jakości. Jeśli cenicie silnie napigmentowane, dostosowane do każdego rodzaju i odcienia skóry produkty do makijażu ust, oczu, twarzy i paznokci, to te kosmetyki są właśnie dla Was.
NOTE tworzy dla konsumentów podejmujących świadome decyzje przy zakupie produktów. Jesteśmy obecni w ponad 70 krajach na całym świecie i wiemy, jak ważne jest zaspokojenie potrzeb klientów nie tylko pod względem jakości czy ceny, ale także innych czynników zgodnych z ich osobistymi oczekiwaniami. To kosmetyki jakich potrzebujecie – sygnowane logo PETA Cruelty-free, certyfikowane przez Halal, bez parabenów. Testowane dermatologicznie i okulistycznie. Formuły wzbogacone są składnikami pielęgnacyjnymi i wzmacniającymi, takimi jak naturalne olejki i witaminy. Słowo Cosmétique stanowi tę część logo, która oddaje hołd ulubionej inspiracji naszej marki – Paryżowi. To dynamiczne miasto aż kipi kreatywnością w modzie, urodzie i sztuce. Tętniąca życiem, wielokulturowa energia Paryża zainspirowała twórców marki do zwrócenia uwagi na każdy istniejący rodzaj piękna. Misją NOTE Cosmétique jest umożliwienie każdej kobiecie, w każdej kulturze i na każdym etapie życia, odkrywania – poprzez wyjątkowe piękno – najlepszej wersji siebie.
Liczy się dla nas to, że reprezentujemy kobiety, które próbują znaleźć najlepszą wersję siebie i dobrze się z tym czują. Dlatego celebrujemy każdą kobietę, w każdej kulturze i na każdym etapie jej życia – mówi pracująca w Paryżu dyrektor marketingu Jackie Celestin. – Naszą dewizą jest hasło „Spread Beauty”, czyli szerz piękno. Bo piękno, to nie tylko to, co mamy dla siebie, ale również to, czym chcemy się dzielić z innymi.
W polskiej ofercie w drogerii Rossmann już można zakupić w sklepach stacjonarnych i on-line linie pomadek, tuszów do rzęs, podkładów, pudrów, korektory, bazy pod makijaż, eyelinery i kremy BB.
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.