Komunikaty PR

Novak Djoković: Olimpijskie złoto najważniejszym celem mojej kariery

2024-08-05  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Novak Djoković na igrzyskach olimpijskich w Paryżu sięgnął po złoto w singlu, czyli po ostatni medal, którego brakowało w jego bogatej kolekcji. Serb jest zaledwie trzecim sportowcem w historii, który zdobył wszystkie cztery Wielkie Szlemy oraz złoty medal w olimpijskim singlu. – W stolicy Francji osiągnąłem najważniejszy cel w mojej karierze – powiedział Djoković, który od sześciu lat jest ambasadorem marki ASICS.

Novak Djoković jest jednym z największych sportowców w historii, bez podziału na dyscypliny. Od sześciu lat podziwiamy jego mentalność, siłę i determinację, aby z każdym kolejnym sezonem stawać się coraz lepszym tenisistą. W tym czasie sięgnął między innymi po zwycięstwo w rekordowym, 24. turnieju w randze Wielkiego Szlema, stając się samodzielnym liderem tej prestiżowej klasyfikacji. Olimpijskie złoto jest dopełnieniem jego fantastycznej kariery. Zbudowaliśmy silną relację skupioną na wspólnych celach i wartościach. Czujemy się wyróżnieni, że od 2018 roku buty ASICS są na korcie pierwszym wyborem Novaka – stwierdził Mitsuyuiki Tominaga, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.

Zdobycie olimpijskiego złota było najważniejszym celem mojej kariery. Podczas tej długiej podróży przeżyłem wiele wzlotów i upadków, ale zawsze wierzyłem, że ten nadrzędny cel uda mi się zrealizować. Dlatego otaczam się partnerami, którzy idą ze mną w tym samym kierunku. ASICS wspiera mnie od sześciu lat, dzięki doskonałym butom do tenisa, a także poza kortem, poprzez wyjątkową filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, podkreślając pozytywny wpływ sportu na umysł. Jestem pewien, że przed nami jeszcze wiele lat udanej współpracy – podsumował Novak Djoković.

Serbski tenisista na korcie występuje w modelu ASICS COURT FF3 NOVAK. Buty powstały przy ścisłej współpracy ze złotym medalistą olimpijskim z Paryża.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.