Novak Djoković: Olimpijskie złoto najważniejszym celem mojej kariery
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Novak Djoković na igrzyskach olimpijskich w Paryżu sięgnął po złoto w singlu, czyli po ostatni medal, którego brakowało w jego bogatej kolekcji. Serb jest zaledwie trzecim sportowcem w historii, który zdobył wszystkie cztery Wielkie Szlemy oraz złoty medal w olimpijskim singlu. – W stolicy Francji osiągnąłem najważniejszy cel w mojej karierze – powiedział Djoković, który od sześciu lat jest ambasadorem marki ASICS.
Novak Djoković jest jednym z największych sportowców w historii, bez podziału na dyscypliny. Od sześciu lat podziwiamy jego mentalność, siłę i determinację, aby z każdym kolejnym sezonem stawać się coraz lepszym tenisistą. W tym czasie sięgnął między innymi po zwycięstwo w rekordowym, 24. turnieju w randze Wielkiego Szlema, stając się samodzielnym liderem tej prestiżowej klasyfikacji. Olimpijskie złoto jest dopełnieniem jego fantastycznej kariery. Zbudowaliśmy silną relację skupioną na wspólnych celach i wartościach. Czujemy się wyróżnieni, że od 2018 roku buty ASICS są na korcie pierwszym wyborem Novaka – stwierdził Mitsuyuiki Tominaga, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.
Zdobycie olimpijskiego złota było najważniejszym celem mojej kariery. Podczas tej długiej podróży przeżyłem wiele wzlotów i upadków, ale zawsze wierzyłem, że ten nadrzędny cel uda mi się zrealizować. Dlatego otaczam się partnerami, którzy idą ze mną w tym samym kierunku. ASICS wspiera mnie od sześciu lat, dzięki doskonałym butom do tenisa, a także poza kortem, poprzez wyjątkową filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, podkreślając pozytywny wpływ sportu na umysł. Jestem pewien, że przed nami jeszcze wiele lat udanej współpracy – podsumował Novak Djoković.
Serbski tenisista na korcie występuje w modelu ASICS COURT FF3 NOVAK. Buty powstały przy ścisłej współpracy ze złotym medalistą olimpijskim z Paryża.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.