Komunikaty PR

Novak Djoković: Olimpijskie złoto najważniejszym celem mojej kariery

2024-08-05  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Novak Djoković na igrzyskach olimpijskich w Paryżu sięgnął po złoto w singlu, czyli po ostatni medal, którego brakowało w jego bogatej kolekcji. Serb jest zaledwie trzecim sportowcem w historii, który zdobył wszystkie cztery Wielkie Szlemy oraz złoty medal w olimpijskim singlu. – W stolicy Francji osiągnąłem najważniejszy cel w mojej karierze – powiedział Djoković, który od sześciu lat jest ambasadorem marki ASICS.

Novak Djoković jest jednym z największych sportowców w historii, bez podziału na dyscypliny. Od sześciu lat podziwiamy jego mentalność, siłę i determinację, aby z każdym kolejnym sezonem stawać się coraz lepszym tenisistą. W tym czasie sięgnął między innymi po zwycięstwo w rekordowym, 24. turnieju w randze Wielkiego Szlema, stając się samodzielnym liderem tej prestiżowej klasyfikacji. Olimpijskie złoto jest dopełnieniem jego fantastycznej kariery. Zbudowaliśmy silną relację skupioną na wspólnych celach i wartościach. Czujemy się wyróżnieni, że od 2018 roku buty ASICS są na korcie pierwszym wyborem Novaka – stwierdził Mitsuyuiki Tominaga, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.

Zdobycie olimpijskiego złota było najważniejszym celem mojej kariery. Podczas tej długiej podróży przeżyłem wiele wzlotów i upadków, ale zawsze wierzyłem, że ten nadrzędny cel uda mi się zrealizować. Dlatego otaczam się partnerami, którzy idą ze mną w tym samym kierunku. ASICS wspiera mnie od sześciu lat, dzięki doskonałym butom do tenisa, a także poza kortem, poprzez wyjątkową filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, podkreślając pozytywny wpływ sportu na umysł. Jestem pewien, że przed nami jeszcze wiele lat udanej współpracy – podsumował Novak Djoković.

Serbski tenisista na korcie występuje w modelu ASICS COURT FF3 NOVAK. Buty powstały przy ścisłej współpracy ze złotym medalistą olimpijskim z Paryża.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.