Komunikaty PR

Novak Djoković inspiruje ASICS. Nowa kolekcja butów do tenisa ziemnego

2021-06-24  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl

Najlepsza rakieta świata, Novak Djoković sygnuje swoim nazwiskiem najnowszą kolekcję butów do tenisa ziemnego. Modele marki ASICS, które będą dostępne na rynku od 1 lipca, pasują zarówno do każdego poziomu umiejętności, jak i stylu gry.

W skład kolekcji ASICS NOVAK PACK wchodzą wiodące modele, w których na kortach można zobaczyć zarówno niedawnego zwycięzcę French Open, jak i najlepszą polską tenisistkę, Igę Świątek.

COURT FF NOVAK jest przeznaczony dla zawodników grających zdecydowanie bliżej siatki, zapewniając równowagę, elastyczność i stabilność. GEL-RESOLUTION 8 to z kolei propozycja dla tych, którzy preferują grę z głębi kortu, a SOLUTION SPEED FF2 jest lekkim i dynamicznym butem typu „all-court”.

Inspirację dla identyfikacji wizualnej stanowiła flaga Serbii, ojczyzny Djokovicia. Na języku modelu COURT FF NOVAK znalazł się napis „Inspired Together”, który odzwierciedla osobiste przekonanie światowej jedynki, że sport ma siłę jednoczenia oraz inspirowania ludzi na całym świecie.

Najnowsza kolekcja łączy w sobie zaawansowaną technologię i unikalny design. ASICS zawsze bierze pod uwagę moje sugestie, natomiast tym razem od samego początku byłem zaangażowany w proces projektowania. Wspólnie jeszcze wyżej podnosimy poziom gry w tenisa – powiedział Novak Djoković.

Kolekcja uwzględniająca łącznie sześć modeli będzie dostępna od 1 lipca na ASICS.com oraz Strefatenisa.com.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.